• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اسکریل ( Skrill ) حسابی برای ایرانیان جهت نقد کردن درآمد ارزی

  • کد خبر : 306178
  • 14 شهریور 1401 - 14:10
اسکریل ( Skrill  ) حسابی برای ایرانیان جهت نقد کردن درآمد ارزی

فهرست محتوا حتما درحال حاضر این جمله را با خودتان تکرار می کنید ، با این همه تحریم ، ایرانی و درآمد دلاری ؟ چطور ممکنه ؟ افتتاح حساب وریفای شده اسکریل Skrill ، آن هم برای ایرانیان ؟ تا آخر این نوشته همراه ما باشید تا به شما بگیم چطوری و چگونه ؟ اسکریل […]

فهرست محتوا

  • حتما درحال حاضر این جمله را با خودتان تکرار می کنید ، با این همه تحریم ، ایرانی و درآمد دلاری ؟ چطور ممکنه ؟ افتتاح حساب وریفای شده اسکریل Skrill ، آن هم برای ایرانیان ؟ تا آخر این نوشته همراه ما باشید تا به شما بگیم چطوری و چگونه ؟

    اسکریل ( Skrill  ) حسابی برای ایرانیان جهت نقد کردن درآمد ارزی

    اسکریل ( Skrill  ) چیست ؟

    حساب  Skrill که قبلاً Moneybookers نامیده می شد ، یک ارائه دهنده کیف پول دیجیتال است . در سال 2001 تأسیس و آغاز به کار کرد.  شبکه مالی و محبوب اسکریل ، طیف وسیعی از خدمات پرداخت آنلاین و انتقال پول را ارائه می دهد. حساب اسکریل هم مانند افتتاح حساب پی پال دارای دو نوع شخصی و تجاری هست. حساب اسکریل یک سطح VIP دارد. که در ادامه توضیح داده خواهد شد. برای انجام انتقال وجه در سراسر دنیا تنها داشتن یک حساب بر روی ایمیل و همنین داشتن اطلاعات و ایمیل حساب شخص گیرنده کفایت می کند. از زمان راه اندازی این شبکه خدمات مالی، Skrill گسترش یافته است تا در بیش از 120 کشور با کیف پول دیجیتال و حساب های آنلاین ارائه شده در 40 ارز رایج و معتبر دنیا فعالیت کند. مشتریان می توانند با استفاده از گزینه های پرداخت مختلف از جمله کارت، انتقال بانکی و تعدادی از روش های پرداخت جایگزین، پول را در کیف پول Skrill خود وارد و استفاده  کنند. سپس می‌توان از این وجوه برای پرداخت به بازرگانان و کسانی که مراودات مالی دارند ، سایر کاربران Skrill یا انتقال به ارزهای دیجیتال استفاده کرد. Skrill همچنین پرداخت های بین المللی و انجام حواله جات را از طریق سرویس حواله Skrill Money Transfer ارائه می دهد.  این سرویس مشتریان را قادر می سازد تا با استفاده از کارت بانکی خود به یک حساب بانکی در خارج از کشور پول ارسال کنند. در سال 2015، Skrill توسط گروه Pay safe به همراه رقیب سابق Neteller و ارائه‌دهنده پرداخت پیش ‌پرداخت pay safe card خریداری شد. Skrill دارای تعدادی مجوز و امتیازات هست که به آن امکان می دهد خدمات خود را در اروپا و جهان ارائه دهد. و برای گسترش این خدمات به  کمک او آمده است.  Skrill توسط Pay safe Payment Solutions Limited اداره می‌شود ، شرکتی که در ایرلند ثبت شده و توسط بانک مرکزی ایرلند تنظیم می‌شود. برای فعالیت‌های تحت نظارت اروپایی‌اش. فعالیت‌های Skrill در خارج از منطقه اقتصادی اروپا توسط Skrill Limited اداره می‌شود – شرکتی که در بریتانیا تأسیس شده و توسط اداره رفتار مالی تنظیم می‌شود.

    افتتاح حساب اسکریل Skrill

    افتتاح حساب وریفای شده اسکریل Skrill  تا دو سال پیش برای ایرانیان خارج از ایران انجام می شد. بعد از تصمیم گیری های داخلی در یک حرکت ناگهانی حساب تمام کسانی که با پاسپورت ایرانی اقادم به بازکردن حساب اسکریل کرده بودند بسته شد . بعد از آن دیگر امکان افتتاح حساب اسکریل برای ایران و ارائه خدمات به آن ها امکان پذیر نبود. ساخت حساب اسکرسل بر روی ایمیل انجام می شود. شارژ اکانت اسکریل و خرید دلار اسکریل به راحتی و بصورت آنی در ایران انجام می شود.

    مزایای حساب اسکریل

    üانتقال وجه به حساب های شخصی و تجاری

    ü  پرداخت در سایت های خارجی که درگاه اسکریل دارند

    ü نقد کردن درآمد ارزی و دلاری حساب اسکریل

    ü پشتیبانی از ارزهای معتبر دنیا

    و ….

    تفاوت حساب  اسکریل ، حساب شخصی با تجاری و بیزینس

    حساب شخصی :

    انتقال وجه به افراد در سراسر دنیا

    خرید آنلاین در سایتهایی که درگاه اسکریل دارند

    حساب تجاری:

    امکان انتقال وجه به دیگر افراد با سقف متناسب با حساب

    خرید آنلاین

    دریافت درگاه پرداخت برای سایت و کسب و کار

    انتقال وجه همزمان به چندین حساب با سقف بالا

    برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین افتتاح حساب اسکریل ( Skrill  ) وریفای شده با مجموعه پی توییت همراه شوید.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۴ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306178

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم