• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

اسدی فر در نشست خبری نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»: این نمایشگاه خدمت دانش بنیان‌ها به اقشار محروم جامعه و توانمندسازی آنها به شمار می ‌رود

  • کد خبر : 321052
  • 21 خرداد 1402 - 22:11
اسدی فر در نشست خبری نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»: این نمایشگاه خدمت دانش بنیان‌ها به اقشار محروم جامعه و توانمندسازی آنها به شمار می ‌رود

پول بانک: در این نمایشگاه، بالای ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق در ۵ حوزه، توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

  • معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که ظرفیت‌های علم و فناوری کشور در اختیار حل مسائل مناطق کمتر برخوردار کشور قرار بگیرد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری تحلیلی پول بانک، نشست خبری نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»، صبح امروز یکشنبه 21 خردادماه 1402، با حضور روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رضا اسدی فر معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

    رضا اسدی فر، معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری

    رضا اسدی فر، معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری، در این نشست خبری گفت: این نمایشگاه یک زمین بازی برای نقش آفرینی بخش‌های حاکمیتی، خصوصی، سمن‌ها و بخش‌های تجاری سراسر کشور است.

    وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که ظرفیت‌های علم و فناوری کشور در اختیار حل مسائل مناطق کمتر برخوردار کشور قرار بگیرد.

    معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری، گفت: نخستین رویداد نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی تهران از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر برگزار می‌شود. این نمایشگاه شروع کار جهادی برای خدمت دانش بنیان‌ها به اقشار محروم جامعه و توانمندسازی آنها به شمار می‌رود.

    اسدی فر، با بیان این مطلب که در این رویداد بالای ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق در ۵ حوزه توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند، گفت: نخستین حوزه مربوط به حوزه زیرساخت‌ها شامل مسکن و بهداشت؛ حوزه دوم مربوط به دامپروری، شیلات و کشاورزی می‌شود، حوزه سوم نیز ماشین آلات کوچک مقیاس که ظرفیت اشتغال پایدار برای کارگاه‌های کوچک دارند را شامل می‌شود و حوزه چهارم حوزه آموزشی و عدالت آموزشی و حوزه پنجم حوزه نرم و صنایع خلاق است.

    وی ادامه داد: ۳۱ سازمان و نهاد مسئول در بخش دولتی مثل بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و کمیته امداد، آستان قدس رضوی، شهرداری ها، سازمان بهزیستی، سپاه پاسداران، سازمان زندان ها و … و در بخش خصوصی، مجمع خیرین مدرسه ساز و گروه های جهادی در این نمایشگاه حضور دارند.

    معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری، با اشاره به حمایت از شرکت های حاضر در این نمایشگاه گفت: اتصال به بازار بزرگ نهادهای حمایتی محرومیت زدا، حمایت از تحقیق و توسعه مبتنی بر نیاز نهادهای محرومیت زدا و تجاری سازی آن ها، تسهیلات ویژه به خریداران شرکت های حاضر در نمایشگاه از جمله این حمایت ها به شمار می رود.

    بنا به این گزارش، به منظور مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان، توسعه بازار شرکت های دانش بنیان وخلاق و فناور و در راستای آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر مناطق محروم با تکیه بر توان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در نظر دارد با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) «نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران» را برگزار کند.

    این نمایشگاه در پنج بخش «مسکن و زیرساخت های توسعه شهری و روستایی»، «کشاورزی، دامپروری و شیلات»، «سلامت، بهداشت و توانبخشی»، «ماشین آلات کوچک مقیاس» و «فناوری های نرم و آموزشی» برپا خواهد شد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»، به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور و همچنین مشارکت و هم افزایی ۲۸ نهاد شرکت کننده از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه 1402، در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

    تیزر نخستین نمایشگاه

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=321052

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم