• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استفاده از لغات انگلیسی در ایتالیا ممنوع شد!

  • کد خبر : 335015
  • 27 آبان 1402 - 22:37
استفاده از لغات انگلیسی در ایتالیا ممنوع شد!

فهرست محتوا اخیرا در کشور ایتالیا قانونی مبنی بر ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی وضع شده است که قصد داریم در مورد آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دلایل این کار و میزان جریمه در صورت استفاده از لغات انگلیسی، موضوعی است که کارشناسان آموزشگاه زبان ملل به […]

فهرست محتوا

  • اخیرا در کشور ایتالیا قانونی مبنی بر ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی وضع شده است که قصد داریم در مورد آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دلایل این کار و میزان جریمه در صورت استفاده از لغات انگلیسی، موضوعی است که کارشناسان آموزشگاه زبان ملل به آن پرداخته اند.

    آیا واقعا دولت ایتالیا با جریمه ۱۰۰ هزار یورویی با لغات و عبارت های انگلیسی در اسناد رسمی می جنگد. این موضوعی است که مهاجران نیز باید حتما از آن اطلاع داشته باشند. پس با این اوصاف آموزش زبان ایتالیایی برای مهاجرت به این کشور بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد.

    ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی کشور ایتالیا

    دولت فعلی ایتالیا به صورت کاملا جدی قصد دارد زبان ایتالیایی را در گستره بین المللی گسترش دهد. یکی از راه ها برای ارتقای سطح معرفی زبان ایتالیایی که یکی از دغدغه ها و اولویت های دولت ایتالیا می باشد، ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی می باشد. حال باید دید برای این تصمیم چه مواردی در نظر گرفته شده و چه قوانینی باید انجام شود. آیا برای این مار جریمه ای نیز در نظر گرفته شده است. دولت ایتالیا با ارتقای سطح علمی و افزایش تعداد انستیتو ها و مراکز آموزشی در دنیا، قصد دارد آموزش زبان ایتالیایی را بسیار رایج و متداول سازد. برای این کار بودجه های زیادی نیز در نظر گرفته شده است.

    دلیل ممنوعیت استفاده از لغات انگلیسی در ایتالیا

    این فرایند برای اولین بار است که در کشور ایتالیا رخ داده است. دلیل این تصمیم گیری، به قدرت رسیدن جناح راست در ایتالیا می باشد. در واقع باید گفت که این جناح از ائتلاف احزاب راست میانه و افراطی تشکیل شده است. این جناح اولویت هایی را برای خود در نظر گرفته است. مهم ترین ویژگی این جناح این است که ارزش ها، فرهنگ و ملی گرایی برای آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و البته نا گفته نماند که این گروه با کم ترین میزان مشارکت مردمی به قدرت رسیده اند.

    استفاده از لغات انگلیسی در ایتالیا ممنوع شد!

    این گروه علاوه بر خط فکری و مشی سیاسی مخصوص به خود، شعارهایی دارند کع در میان احزاب راست تمام کشورهای اروپای غربی یکسان می باشد. در کشور ایتالیا مسئله ملی گرایی و شعارهای مربوط به آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما این نکته را باید در نظر داشت که با وجود خصوصیات اخلاقی مردم، نوع فرهنگ و تمدن در این کشور، وجود و حضور بسیار قوی کلیساها و همچنین اهمیت خانواده در این کشور، قدری این جریان ها را با مشکل مواجه ساخته است. اما دولت ایتالیا برای ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی این کشور، قانون و جریمه هایی را در نظر گرفته است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

    قانون جریمه برای استفاده از لغات انگلیسی در اسناد رسمی ایتالیا

    حزب برادران در کشور ایتالیا که جورجیا ملونی رهبری آن را در اختیار دارد، پیش نویس قانون جدیدی را به این کشور ارائه داده است. این شخص که نخست وزیر این کشور می باشد، در این پیش نویس قانونی بیان داشته است که غیر ایتالیایی که از لغات انگلیسی و البته سایر کلمه های خارجی در ارتباط ها و اسناد رسمی استفاده نماید، امکان دارد مجبور به پرداخت جریمه تا ۱۰۰ هزار یورو شود.

    در واقع در پارلمان این کشور، عنوان شده است که این قانون توسط نخست وزیر حمایت می شود. البته باید گفت که این قانون در مورد تمام زبان های خارجی می باشد اما به طور تاکیدی نام زبان انگلیسی را بیان نموده اند. طبق این قانون ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی، کاملا مورد اجرا می باشد.

    نام های اختصاری و نام به زبان انگلیسی نباید در این اسناد وجود داشته باشد و افرادی که قصد دارند در مدیریت دولتی دارای مقامی باشند حتما باید بر زبان ایتالیایی تسلط داشته باشند. از این رو آموزش زبان ایتالیایی اهمیت زیادی پیدا کرده است. همچنین تمام نهادهای خارجی باید تمام مقررات داخلی و قراردادهای کاری خود را به زبان ایتالیایی داشته باشند.

    استفاده از لغات انگلیسی در ایتالیا ممنوع شد!

    ماده اول قانون منع استفاده از لغات انگلیسی در ایتالیا

    برای ممنوعیت استفاده از عبارات انگلیسی در اسناد رسمی قانون وضع شده است. در ماده اول این قانون آمده است که حتی در دفاتری که با خارجی های غیر ایتالیایی زبان کار می کنند، باید از زبان ایتالیایی به عنوان زبان اصلی استفاده نمایند.

    در ماده دوم استفاده از زبان ایتالیایی برای رواج پیدا کردن و استفاده از کالاها و خدمات عمومی در قلمرو ملی اجباری تلقی شده است. عدم استفاده از زبان ایتالیایی در این شرایط شخص را با جریمه هایی معادل ۵۰۰۰ تا ۱۰۰ هزار یورو مواجه می سازد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=335015

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم