• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

از مبلشویی تا قالیشویی؛ امسال خانه تکانی را اینطور انجام دهید!

  • کد خبر : 163457
  • 03 دی 1399 - 23:38
از مبلشویی تا قالیشویی؛ امسال خانه تکانی را اینطور انجام دهید!

  شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مورد این موضوع شنیده باشید که مبلشویی و قالیشویی ساختمان می‌تواند به شما در داشتن یک خانه تکانی جذاب کمک کند، اما مسئله ای که در اینجا وجود دارد و به آن توجه نمی‌شود، این است که مبلشویی و قالیشویی به شکل‌های مختلف در زمینه […]

  •  

    شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مورد این موضوع شنیده باشید که مبلشویی و قالیشویی ساختمان می‌تواند به شما در داشتن یک خانه تکانی جذاب کمک کند، اما مسئله ای که در اینجا وجود دارد و به آن توجه نمی‌شود، این است که مبلشویی و قالیشویی به شکل‌های مختلف در زمینه کاری شما می‌توانند تاثیرگذار باشند. در این حوزه توصیه می‌کنیم که حتما قبل از هر اقدامی این مطلب را مطالعه کنید چرا که در آن از یک پیشنهاد ویژه برای شما صحبت کرده‌ایم که می‌تواند در پول و وقت شما صرفه جویی کند.

    با استادکار، بهترین اپلیکیشن خدماتی آشنا شوید!

    استادکار، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های خدمات ایرانی است که بیش از 150 خدمات مختلف را در زمینه‌های نظافت، تاسیسات ساختمان، بنایی و ساخت و ساز، آموزش و مشاوره و … ارائه می‌کند. شما می‌توانید با کمک استادکار از تمامی خدمات در این حوزه به بهترین شکل ممکن، بهره مند شوید. در این مطلب قصد داریم دو خدمات پرطرفدار برای خانه تکانی از جمله مبلشویی و قالیشویی را به شما معرفی کنیم.

    مبلشویی برای داشتن مبلمان و دکوراسیونی زیباتر و جذاب تر

    این روزها اکثر ما در خانه‌های خود بر روی مبلمان می نشنیم و یا در محیط کاری خود از مهمانان خود در این محیط پذیرایی می‌کنیم. در واقع، این روزها در هر خانه ای انواع مبلمان وجود دارند که بعد از مدتی استفاده نیاز دارید تا آن‌ها را تمیز کنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات مبل شویی استادکار به راحتی و در کمتر از چند دقیقه، خدمات مبلمان اداری، نشیمن خانگی، شستشوی مبلمان و خشکویی مبل در منزل، شستشوی انواع مبل از جمله سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه، انواع مبل خارجی و … را در اپلیکیشن استادکار ثبت کنید.

    برای ثبت سفارش شستشوی مبلمان در استادکار، کافیست که بعد از پیدا کردن این خدمت در نرم افزار یا سایت استادکار، فرم مربوط به آن را پر کرده و درخواست خود را به صورت رایگان ثبت کنید. با این کار شما قادر هستید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات نیروهای استادکار در مدت زمان کوتاهی بهره مند شوید.

    به این طریق که در میان پیشنهادهای ارائه شده از سوی خدمت رسانان استادکار، شما می‌توانید بهترین فرد از نظر قیمت و امتیاز را انتخاب کنید. در این زمینه اگر به مشکل خاصی برخورد کردید و یا نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، می‌توانید بر روی کمک تیم پشتیبانی استادکار حساب کنید.

    چه زمانی می‌توانیم از خدمات مبلشویی استادکار استفاده کنیم؟

    شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید از خدمات مبلشویی استادکار استفاده کنید، اما معمولا زمان‌هایی که بیشتر می‌توانید از این خدمات استفاده کنید، عبارت اند از:

    هنگامی که در یک آپارتمان هستید و قصد جابجایی به یک مکان جدید را دارید، می‌توانید با کمک مبلشویی، مبلمان خود را به صورت تمیز منتقل کنید ویا زمان‌هایی مثل ایام عید، می‌توانید با کمک مبلشویی خانه تکانی کنید. شما می‌توانید برای مبل شویی با کمک دستگاه‌های جدید در این حوزه از خدمت رسانان استادکار کمک بگیرید.

    تمیزتر از همیشه با خدمات قالیشویی حرفه ای استادکار

    یکی دیگر از خدماتی که در ایام عید طرفداران زیادی پیدا می‌کند، قالیشویی است. شما می‌توانید فرش‌ها و قالی‌های خود را که جزو دکوراسیون اصیل خانه‌های ایرانی هستند با کمک خدمات قالیشویی استادکار مانند روز اول تمیز دریافت کنید. دیگر لازم نیست که مال گذشته در حیاط یا پشت بام، فرش و قالی‌های خود را پهن کنید و با جارو و آب، آن‌ها را بشویید.

    شما می‌توانید با کمک خدمات قالیشویی استادکار در سریع‌ترین زمان ممکن با کمترین هزینه، خدمات قالیشویی را دریافت کنید. مدنظر داشته باشید که خدمات زیر از سوی خدمت رسانان استادکار در این زمینه قابل انجام است:

    • قالیشویی در تمامی مناطق تهران (شمال، شرق، غرب و جنوب)
    • شستشوی تخصصی انواع فرش، قالی، تابلو فرش، فرش ابریشمی
    • شستشوی فرش دستباف، ماشینی و نفیس
    • شستشوی موکت، روفرشی، پتو و لحاظ
    • شستشوی ممتاز، لکه بری فرض و شستشوی فرض‌های لاکی
    • شستشوی قالی، قالیچه، گلیم و جاجیم و …
    • رفوگری فرش دستباف و ماشینی
    • ترمیم قالی و فرش، ترمیم ریشه
    • و …

     

    چه زمانی نیاز به خدمات قالیشویی و فرش شویی خواهیم داشت؟

    شما می‌توانید در زمان‌های مختلفی که احساس کردید، قالی یا فرش شما نیاز به شستشو دارید از خدمات قالیشویی استفاده کنید. البته زمان‌هایی برای این کار هم وجود دارد که بیشتر این موضوع به چشم می‌آید، مانند:

    • زمانی که قالی یا فرش خانه شما به دلایل مختلف نیاز به شستشو داشته باشد!
    • مواد رنگی روی فرش یا قالی خانه شما ریخته باشد و نیاز به لکه بری داشته باشید
    • مقداری از فرش یا قالی پوسیده شده باشد و شما نیاز به ترمیم داشته باشید
    • برای ترمیم ریشه فرش نیاز به رفوگر فرش داشته باشید
    • برای شستن تابلو فرش یا فرش‌های ابریشمی نیاز به شستشوی تخصصی فرش داشته باشیم
    • و …

    نظر شما در رابطه با خانه تکانی عید چیست؟ آیا تابحال از خدمات استادکار استفاده کرده‌اید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=163457

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم