• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

ارسال لوله های انتقال آب و تانکرهای آبرسانی به چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 305278
  • 19 مرداد 1401 - 21:46
ارسال لوله های انتقال آب و تانکرهای آبرسانی به چهارمحال و بختیاری

ارسال لوله های انتقال آب و تانکرهای آبرسانی به چهارمحال و بختیاری با دستور وزیر نیرو ۲۶ کیلومتر لوله انتقال آب برای اتصال منابع آب زیرزمینی به شبکه آب شرب چهارمحال و بختیاری، به این استان ارسال شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بارش‌های سیل‌آسای روز 17 مرداد سال جاری […]

  • ارسال لوله های انتقال آب و تانکرهای آبرسانی به چهارمحال و بختیاری

    با دستور وزیر نیرو ۲۶ کیلومتر لوله انتقال آب برای اتصال منابع آب زیرزمینی به شبکه آب شرب چهارمحال و بختیاری، به این استان ارسال شد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بارش‌های سیل‌آسای روز 17 مرداد سال جاری موجب گل‌آلود شدن بخشی از منابع تامین آب استان چهارمحال و بختیاری شد که این مسئله روند آبرسانی این استان را با مشکلاتی مواجه کرد.

    وزارت نیرو اعلام کرد که با تشکیل کمیته بررسی و حل مسئله آب استان چهارمحال و بختیاری به دستور وزیر نیرو خدمت‌رسانی برای حل مسئله شدت گرفته است.

    با توجه به دستور وزیر نیرو، در روز جاری 26 کیلومتر لوله 110 به منظور اتصال منابع آب زیرزمینی به شبکه آب شرب استان چهارمحال و بختیاری از استان‌های همجوار تامین می‌شود که از این میزان 16 کیلومتر تامین شده و 10 کیلومتر نیز در حال حمل به منطقه است.

    با تامین این میزان لوله زمینه جایگزینی آب گل‌آلود با منابع آب زیرزمینی به منظور گذر از شرایط فعلی مهیا شده و شبکه به حالت پایدار خواهد رسید.

    طبق اعلام وزارت نیرو، در حال حاضر شبکه آب شرب برخی از مناطق استان به شرایط پایدار رسیده و تلاش‌ها برای حل کامل مسئله در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

    همچنین، به دنبال وقوع سیل و گل‌آلودشدن چشمه منبع تامین آب شهرکرد، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعزام 13 دستگاه تانکر آبرسانی و ارسال 50 هزار بطری آب بسته‌بندی به کمک هم‌میهنان استان چهارمحال و بختیاری شتافت.

    علاوه بر این، پنج گروه امدادی با تجهیزات کامل به همراه خودروهای عملیاتی برای ترمیم شبکه آبرسانی و یک دستگاه تریلر کفی به این استان اعزام شده‌ است.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305278

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم