• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ارسال دو هزار جهیزیه‌ی اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های محروم

  • کد خبر : 10968
  • 22 شهریور 1397 - 15:14
ارسال دو هزار جهیزیه‌ی اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های محروم

پول بانک: مراسم ارسال دو هزار جهیزیه‌ی اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان مناطق محروم با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد. این تعداد جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و به مناطق محروم کشور ارسال شد.

  • پول بانک: مراسم ارسال دو هزار جهیزیه‌ی اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان مناطق محروم با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد. این تعداد جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و به مناطق محروم کشور ارسال شد.

    دکتر مخبر در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای واقعه‌ی 17 شهریور در دوران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب دغدغه‌ی بسیاری نسبت به خدمت‌رسانی اجتماعی داشته و همیشه بر این مهم تأکید دارند. در یکی دو ماه گذشته اتفاقات خوبی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زمینه‌ی فعالیت‌های اجتماعی از جمله کمک به درمان کودکان ناشنوا به وقوع پیوسته که مایه‌ی خوش‌حالی و مسرت است و به زودی نیز خبرهای خوب بیش‌تری در خصوص اقدامات محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این ستاد در مناطق محروم، خواهید شنید.

    دکتر محمد مخبر با تأکید بر این‌که اشتغال محور اصلی فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، افزود: ما در ستاد کار صرف اقتصادی نداریم، بلکه به دنبال توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم مبتنی بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم، و بر همین اساس تا به امروز بیش از 400 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده‌ایم و برنامه‌های وسیع‌تری را برای اشتغال‌زایی در آینده در دست تدوین و اجرا داریم.
    وی با برشمردن برخی دیگر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: ساخت 30 هزار واحد مسکن را برای محرومان در دستور کار داریم که 10 هزار واحد آن‌ها تحویل داده شده و مابقی نیز در مرحله‌ی واگذاری قرار دارند. هم‌چنین پس از تأسیس بنیاد اجتماعی برکت احسان به بحث تأمین جهیزیه برای زوج‌های محروم هم ورود جدی‌‌تری نسبت به گذشته داشته‌ایم.

    دکتر مخبر با تأکید بر این‌که مردم، محور همه‌ی فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هستند، خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند تأمین جهیزیه برای زوج‌های مناطق محروم به دستور صریح رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.
    رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: در بخش خدمات‌رسانی اجتماعی به دنبال مشارکت با مردم هستیم. سیاست ما کمک به سازمان‌های مردم‌‌نهاد، خیریه‌ها و مؤسساتی است که سال‌هاست در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
    وی با اشاره به این مطلب که کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای قرار دارد، عنوان کرد: این جنگ حتی دشوارتر از جنگ 8 ساله‌ی تحمیلی است، چراکه کل کشور درگیر آن هستند. در عین حال، سهل‌تر از آن جنگ به نظر می‌رسد، به این دلیل که کشور امروز و برخلاف سال‌های ابتدایی انقلاب از یک استحکام، انسجام و اقتدار کامل برخوردار است.

    رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان ضمن تأکید بر بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه‌ی گسترده‌ی کشور، از آمادگی کامل این ستاد برای همکاری هر چه بیش‌تر با دولت در تمامی زمینه‌ها خبر داد.
    در ابتدای این مراسم، معاون مشارکت‌های اجتماعی بنیاد اجتماعی احسان برکت با اشاره به این‌که در برخی از مناطق محروم، زوج‌های جوان مدت‌ها در انتظار تأمین و دریافت جهیزیه هستند، اظهار کرد: رویه‌ی هر ساله‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین جهیزیه برای زوج‌های محروم بوده که امسال حجم این اقدامات بیش‌تر شده است. هم‌چنین سعی کرده‌ایم با مشارکت خیریه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی در فعالیت‌های خیریه حضور پررنگ‌تری داشته باشیم.
    وی افزود: در همین راستا و برای جلب مشارکت‌ بیش‌تر، اقدام به راه‌اندازی کمپین و پویش مردمی «آواکادو» شد که مراجعه و مشارکت نهادهای فعال در این حوزه را در پی داشت.
    وی با تأکید بر تمرکز بر مجموعه‌هایی که سال‌هاست در حوزه‌ی تأمین جهیزیه فعالیت دارند، گفت: این نهادها مشاوران و مجریان خوبی برای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌شمار می‌روند.
    معاون مشارکت‌های اجتماعی بنیاد اجتماعی احسان برکت هم‌چنین از ارسال یک‌صد هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق دورافتاده و محروم کشور قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=10968

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم