• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ارسال بار به اروپا ( سریع و تخصصی )

  • کد خبر : 315051
  • 29 فروردین 1402 - 9:22
ارسال بار به اروپا ( سریع و تخصصی )

فهرست محتوا بهترین روش برای ارسال بار و کالا به تمام اروپا یکی از دغدغه های همیشگی تجار ، حمل و نقل بین المللی محموله هایی است که قصد ارسال آن به اروپا را دارند می باشد . در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های باربری بین المللی که ارسال […]

فهرست محتوا

  • بهترین روش برای ارسال بار و کالا به تمام اروپا

    یکی از دغدغه های همیشگی تجار ، حمل و نقل بین المللی محموله هایی است که قصد ارسال آن به اروپا را دارند می باشد . در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های باربری بین المللی که ارسال بار به اروپا را در اسرع وقت و با کمترین قیمت انجام میدهد را به شما عزیزان معرفی نماییم.

     

    از انجایی که به وجود تحریم ها ، حمل و نقل بین المللی به یک چالش بزرگ تبدیل شده است ، ارسال محموله ها همواره دارای مشکلات و موانع زیادی می باشد که شرکت آنی بار برای رفع این موانع در سرویس ارسال بار به اروپا با بهره مندی از بهترین کارشناسان در کنار شما خواهد بود .

     

    تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به اروپا از طریق روش های زیر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد :

     

    • حمل زمینی
    • حمل هوایی
    • حمل دریایی

     

    اگر قصد ارسال بار و کالاهای تجاری و صنعتی به اروپا را دارید ، تنها کافیست با کارشناسان آنی بار مشاوره نمایید تا محموله های شما با مناسب ترین روش و با کمترین قیمت منتقل شوند.

     

    ارسال بار به اروپا به صورت زمینی

     

    یکی از روش های ارسال بار به اروپا ، حمل و نقل زمینی است که برای بسیاری از کشور های این قاره قابل دسترس است . در حمل و نقل زمینی ، محموله های شما از طریق جاده و با استفاده از تریلی چادری ترانزیت بارگیری و منتقل می شوند.

    مجموعه آنی بار برای ارسال بار به اروپا به صورت زمینی امکان بارگیری محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی شما را از هر نقطه ای از کشور فراهم می نماید.

    ارسال زمینی یکی از روش های مقرون به صرفه است که حجم زیادی از انواع بار و کالا ها را در زمان مناسبی منتقل می نماید و برای کشور هایی که فاصله کمی با ایران دارند بهترین روش باربری می باشد . اما برای کشور های غرب اروپا نیز این روش در دسترس است . به عنوان مثال ، برای ارسال بار به ترکیه می توانید از طریق شماره های آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید تا محموله های شما حدود 20 روز بعد به شهر مورد نظر در آلمان برسند.

     

    تیم متخصص آنی بار برای حمل و نقل کالا به اروپا در اسرع وقت بهترین خدمات را ارائه می نماید و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از تجار از این طریق خدمات تخصصی را تجربه کنند.

     

    ارسال بار به اروپا به صورت دریایی

     

    یکی از روش های ارسال بار به اروپا ، حمل و نقل دریایی است که امکان ارسال محموله های مختلف را از طریق خطوط کشتی رانی برای شما فراهم می نماید .

    مجموعه آنی بار نیز با سالها تجربه در ارسال بار به اروپا ، همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه از طریق معتبر ترین خطوط دریایی در اختیار شما قرار میدهد تا کالاهای شما در اسرع وقت منتقل شوند .

    در روش حمل دریایی ( که به آن حمل ترکیبی نیز گفته می شود ) ، ارسال محموله های از همه نقاط کشور انجام خواهد شد . لازمه این امر ، انتقال محموله ها به صورت زمینی به بنادر جنوبی کشور است .

    محموله هایی که داخل کانتینر ها بسته بندی و بارگیری شده اند با استفاده از تریلی به بندرعباس ، بوشهر ، بندر امام خمینی و . . . ارسال می شوند و پس از انجام فرایند های لازم ، داخل کشتی های بزرگ اقیانوس پیما بارگیری می شوند .

    معمولا برای حمل دریایی به اروپا یا سایر نقاط جهان ، تاریخ های مشخصی برای حرکت کشتی ها وجود دارد . به همین جهت ، محموله ها در تاریخ های مشخص شده به سمت کشور های اروپایی ارسال می شوند .

    یکی از کشور های بسیار مهم اروپا که همه روزه محموله ها و کالاهای مختلفی به این کشور ارسال می شوند ، آلمان است . برای ارسال بار به آلمان ، همه روزه امکان بارگیری و ارسال محموله های شما وجود دارد .

    مشاوره با کارشناسان آنی بار سبب کاهش هزینه شما خواهد شد . با شماره 57669-021 در تماس باشید.

    ارسال بار به اروپا ( سریع و تخصصی )

     

    ارسال هوایی محموله ها به اروپا

     

    یکی از سریعترین روش های انتقال بار و کالا ، روش هوایی است که امکان حمل محموله ها و کالاهای تجاری و شخصی را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

    در مجموعه آنی بار ، شما عزیزان می توانید محموله هایی با وزن 10 کیلو به بالا را به راحتی از طریق خطوط هواپیمایی به سراسر اروپا ارسال نمایید . علاوه بر اروپا ، سایر قاره ها نیز تحت پوشش خدمات حمل هوایی انی بار است . به عنوان مثال ، برای ارسال بار به دبی که یکی از هاب های تجاری جهان و خصوصا آسیا می باشد ، حمل و نقل محموله ها به صورت همه روزه انجام خواهد شد.

     

    برای ارسال هوایی به اروپا 2 روش مختلف وجود دارد که بر اساس شرایط می بایست از مناسب ترین روش استفاده نمود :

    • روش فریت بار مسافری
    • روش کارگو

     

    در روش فریت بار مسافری ، محموله های شما با استفاده از هواپیماهای مسافری به صورت همه روزه از طریق فرودگاه امام خمینی بارگیری و منتقل می شوند . در این روش محدودیت های وزنی و حجمی وجود دارد.

    در روش کارگو برای اروپا ، محموله های شما با استفاده از هواپیما های کارگو منتقل می شوند و محموله های با وزن و حجم زیاد را نیز می توانیم منتقل نماییم.

    ارسال بار به اروپا ( سریع و تخصصی )

     

    هزینه های ارسال بار به اروپا چقدر است ؟

     

    برای ارسال بار به اروپا ، نرخ کرایه ها و هزینه های نهایی بر اساس موارد زیادی مشخص می شود که مهمترین انها ، نحوه و روش ارسال محموله محموله است.

    همانطور که می دانید ، روش های مختلف باربری بر اساس میزان بازده و امکان حمل و نقل ، دارای هزینه های مختلف هستند . به عنوان مثال ، حمل هوایی دارای هزینه های بیشتری نسبت به سایر روش های می باشد و البته ، محموله ها با سرعت بالاتری نیز حمل می شوند.

    علاوه بر روش های حمل و نقل ، ممکن است موارد دیگری نیز در هزینه های حمل و نقل موثر باشند . هزینه های انبار داری ، بسته بندی ، بیمه نامه و . . .. نیز می توانند در هزینه های نهایی ارسال بار به اروپا موثر باشند.

    یکی از مهمترین مواردی که در هزینه های ارسال بار و کالاهای تجاری به اروپا موثر است ، میزان هزینه های مربوط به گمرک و هزینه های مربوط به اخذ مجوز های صادراتی است که برای هر محموله متفاوت می باشد.

     

    در نهایت ، تمامی این موارد در کنار هم هزینه نهایی ارسال بار شما را مشخص خواهد نمود . با مشاوره با کارشناسان ما و ارائه اطلاعات کافی در خصوص محموله های خود می توانید دقیق ترین هزینه را از کارشناسان آنی بار استعلام نمایید.

     

    ارسال لوازم و اثاثیه به اروپا چگونه است؟

     

    یکی از خدمات مجموعه آنی بار برای کشور های اروپایی ، ارسال لوازم خانه و اثاثیه می باشد . افرادی که قصد مهاجرت دارند یا قبلا مهارت نموده اند از این طریق می توانند محموله های اثاثیه و لوازم خود را با کمترین هزینه منتقل نمایند.

     

    برای ارسال اثاثیه ، بهترین روش روش زمینی است که با کمترین هزینه امکان انتقال محموله ها را فراهم می نماید . تیم متخصص آنی بار با بسته بندی حرفه ای محموله های شما را بارگیری و پس از انجام فرایند های بسته بندی و انجام تشریفات گمرکی ، لوازم خانه شما منتقل خواهند شد.

    مشاوره تخصصی برای ارسال محموله به اروپا

     

    اگر قصد دارید محموله ها و کالاهای خود را به کشور های اروپایی منتقل کنید ، مشاوره رایگان تیم آنی بار می تواند در ارسال کم هزینه و ایمن و سریع محموله ها به شما کمک شایانی نماید .

    مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن مشاوران متخصص ، با ارائه مشاوره تلفنی و حضوری امکان انتقال تخصصی را فراهم می نماید . با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا به وبسایت آنی بار مراجعه نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=315051

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم