• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

  • کد خبر : 238790
  • 25 خرداد 1400 - 13:48
ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

فهرست محتوا تقریباً همه در مورد ارز رمزنگاری شده چیزی شنیده اند، اما اکثر مردم هنوز درمورد آن چیز درستی نمی دانند. فراتر از نوعی پول نقد دیجیتال، ارز رمزنگاری شده و فناوری زیربنایی آن، توانایی تبدیل بخش مالی و بسیاری از صنایع دیگر را نیز دارد. بنابراین ، ارزش دارد که وقت خود را […]

فهرست محتوا

  • تقریباً همه در مورد ارز رمزنگاری شده چیزی شنیده اند، اما اکثر مردم هنوز درمورد آن چیز درستی نمی دانند. فراتر از نوعی پول نقد دیجیتال، ارز رمزنگاری شده و فناوری زیربنایی آن، توانایی تبدیل بخش مالی و بسیاری از صنایع دیگر را نیز دارد. بنابراین ، ارزش دارد که وقت خود را صرف کنید و کمی درباره ارز رمزنگاری شده یاد بگیرید.

    ارز دیجیتال چیست؟

    ارز رمزنگاری شده یک سیستم نقدی الکترونیکی است که برای تأیید معاملات و ایجاد واحدهای جدید ارزی به بانک های مرکزی یا اشخاص ثالث  اعتماد نمی کند. درعوض ، از رمزنگاری برای تأیید معاملات در یک دفتر توزیع عمومی به نام بلاکچین استفاده می کند که پرداخت مستقیم را امکان پذیر می کند.

    صدها ارز رمزپایه مختلف در گردش است که ارزش هرکدام از آنها متفاوت است. اولین ارز رمزنگاری شده بیت کوین در سال 2009 توسط برنامه نویس با نام مستعار Satoshi Nakamoto ساخته شد.

    ناکاموتو در یک مقاله سفید 2008 با عنوان “سیستم نقدی الکترونیکی نظیر به نظیر” ، اولین توصیف بلاکچین را ارائه می دهد. بلاکچین فناوری است که ارز رمزنگاری شده را قادر می سازد مانند ارزهای صادرشده توسط دولت (فیات) بدون دخالت هیچ بانک مرکزی یا شخص ثالث قابل اعتماد کار کند.

    به طور خاص ، بلاکچین “مشکل هزینه دو برابر” مربوط به پول نقد دیجیتال را حل می کند. از آنجا که اطلاعات دیجیتال به راحتی کپی می شود ، پول دیجیتال به مکانیزمی نیاز دارد که به طور قابل اطمینان مانع از “تکثیر” واحد پول شود یا در غیر این صورت بیش از یک بار هزینه شود

    سیستم مالی جهانی ، به عنوان یک نهاد جمعی ، در طول تاریخ مسئولیت ایجاد و اطمینان از قانونی بودن معاملات پولی را بر عهده داشته است. اعتبار ارز رمزنگاری شده بدون دخالت بانک های مرکزی جهان تعیین و حفظ می شود. در عوض ، دفتر معاملات ارز رمزنگاری شده به صورت عمومی نگهداری می شود. اما برخلاف اکثر سوابق عمومی که در معرض هک و تغییرات هستند، معاملات تأیید شده توسط فناوری بلاکچین غیرقابل تغییر هستند. به این معنی که امکان تغییر آنها وجود ندارد.

    ارز دیجیتال دوج کوین نیز از این قائده مستثنی نیست و در این ماه های اخیر، شاهد رشد چشمگیر آن بودیم که در یک روز بالای 600 درصد رشد داشت!

    ارز دیجیتال دوج کوین در واقع رمز ارزی همتا به همتا (peer-to-peer) و متن ‌باز است و از آن به‌عنوان آلت‌کوین (به‌معنی سکه جایگزین) یاد می شود. دوج کوین دسامبر ۲۰۱۳ منتشر شد و تصویر سگی از نژاد شیبا اینو لوگو آن است.

    قیمت ارز دیجیتال دوج کوین

    با توجه به نوسانات بازار ارز دیجیتال نمیتوان قیمت واحدی را برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفت چون به هیچ وجه ثابت نبوده و لحظه ای تغییر می کنند! برای راهنمای شما عزیزان لیستی از قیمت های ارزهای دیجیتال را به صورت حدودی در جدول زیر آورده ایم:

    ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

    خرید ارز دیجیتال دوج کوین

    1. برای خرید ارز دیجیتال ابتدا باید در یک صرافی ایرانی ثبت نام و احراز هویت کنید
    2. مرحله بعدی پول یا ریال رو به حسابی که در اون احراز هویت کردید خواهید برد

    اگر قصد استفاده از صرافی خارجی را دارید، اول ریال را داخل صرافی ایرانی، به تتر یا هر توکن و کوین دیگری تبدیل کرده و آن را به حساب صرافی خارجی که از قبل انتخاب کردید انتقال می دهید، و در نهایت آن را به کیف پول منتقل می کنید.

    به علت تحریم ها نمی توانید مستقیما به یک صرافی بین المللی مراجعه کرده و در آن خرید و فروش کنید، می بایست با استفاده از نرم افزارهای تغییر Ip با یک ip ثابت همیشه وارد صرافی های بین المللی شده و به معامله بپردازید.

    معروف ترین صرافی های خارجی

    • بایننس
    • کوینکس
    • کوین بیس
    • OKEX و…

    تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین

    تحلیل ارز دیجیتال به منظور دستیابی به یک معامله قوی تر و پر سود تر انجام میگیرد، در واقع می توانید با استفاده از تحلیل های مناسب از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید.

    ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

     روش تحلیل ارز دیجیتال

    1. تحلیل بنیادی ارز دیجیتال
    2. تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

    تحلیل بنیادی اارز دیجیتال دوج کوین

    تحلیل بنیادی چیست؟

    تحلیل بنیادی فرآیند ارزیابی یک اوراق بهادار برای پیش بینی قیمت آینده آن است. برای یک سهام ، تحلیل بنیادی معمولاً شامل مرور بسیاری از عناصر مربوط به قیمت سهام است ، از جمله:

     

    عملکرد صنعت کلی شرکت در آن شرکت می کند

    • شرایط سیاسی داخلی
    • توافقنامه های تجاری مربوط و سیاست خارجی
    • صورتهای مالی شرکت
    • بیانیه های مطبوعاتی شرکت
    • اخبار منتشر شده مربوط به شرکت و تجارت آن
    • تحلیل رقبا

    اگر برخی از شاخص های اساسی یک شرکت تأثیر منفی داشته باشد ، این احتمالاً در قیمت سهام آن منعکس می شود. از طرف دیگر ، اگر داده های مثبتی منتشر شود ، مانند گزارش سود مطلوب ، این می تواند قیمت سهام شرکت مربوطه را افزایش دهید.

    تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال دوج کوین

    تحلیل تکنیکی یک روش سیستماتیک برای تحلیل و مطالعه بازارهای مالی برای تصمیم گیری معاملات آگاهانه است. تجزیه و تحلیل فنی قرن ها در عمل بوده است ، با این حال ، در قرن 21 بسیار محبوب شده است. امروزه ، علم داده و ابزار پیشرفته تر شده اند. امروزه عصر اینترنت است و افراد بیشتری به داده ها و ابزارهای پیشرفته برای تصمیم گیری آگاهانه در تجارت دسترسی دارند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238790

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم