• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

ارزهای پر نوسان برای کسب سود کوتاه مدت

  • کد خبر : 310831
  • 14 بهمن 1401 - 1:48
ارزهای پر نوسان برای کسب سود کوتاه مدت
اگر از فعالان حوزه ارز دیجیتال یا حتی علاقه مندان به این حوزه باشید به احتمال زیاد تا به حال چندین بار نام هایی نظیر نوسان گیری و انجام معاملات روزانه به گوش شما خورده است

فهرست محتوا

  • اگر از فعالان حوزه ارز دیجیتال یا حتی علاقه مندان به این حوزه باشید به احتمال زیاد تا به حال چندین بار نام هایی نظیر نوسان گیری و انجام معاملات روزانه به گوش شما خورده است، روش هایی که نوعی از کسب درآمد روزانه در بازار رمزارز ها یا همان کریپتو کارنسی هستند. سرمایه گذاری و دریافت سود در زمینه ارز دیجیتال روش های بسیاری دارد که یکی از محبوب ترین آن ها نوسان گیری است، روشی که تنها نیازمند دانش، دقت و سرمایه اولیه خواهد بود. هر فرد می تواند با بررسی یک دارایی بخصوص و نوسان گیری از آن دارای در مواقع مناسب، سود مناسبی را در کوتاه مدت یا بلند مدت داشته باشد.

    لازمه اصلی این کار تبحر در زمینه تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال است که می تواند شرایط خوبی را برای شما در بازارهای ارز دیجیتال رقم بزند. حال اگر شما نیز به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین ارز های دیجیتال برای معاملات روزانه و نوسان گیری هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ارائه اطلاعاتی کامل و جامع در رابطه با این موضوع بپردازیم.

    بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

    ارز های دیجیتال متعددی وجود دارند که هر کدام به نحو بخصوصی سود دهی دارند و به همین جهت پیشنهاد می شود که برای نمونه از ارز دیجیتال X در بلند مدت و در هنگام ریزش سود دریافت کنید و برخلاف آن از ارز دیجیتال Y در کوتاه مدت و بازه های زمانی کم و در هنگام افزایش نوسان گیری کنید. در این بخش از مقاله به معرفی ارزی می پردازیم که مناسب سود دهی و نوسان گیری روزانه است و می توانید با سایت نوسان گیری ارز دیجیتال از آن سود مناسبی کسب کنید.

    سایت نوسان گیری ارز دیجیتال

    در روش های کوتاه مدت، باید ساعت به ساعت و روزانه روند صعود و نزول ارز ها را تحت نظر داشته باشید چرا که بازار ارز های دیجیتال در تمامی ساعت روز فعال است که باعث می شود ریسک انجام معاملات روزانه افزایش یابد و به طبع سود آن نیز به همین مقدار بیشتر خواهد بود. برای نمونه ممکن است در ساعات خواب شما یا در هنگامی که استراحت می کنید و مشغول تفریح هستید، اتفاقات بسیاری در نمودار ارز مورد نظر رخ دهد.

    بر این اساس می توان مهمترین موضوع در تحلیل ارز های دیجیتال برای معاملات روزانه را رصد مداوم بازار دانست تا از نوسان های غیر قابل پیشبینی مطلع شوید و ضرر را به حداقل برسانید و حتی فرصت ها را به سود تبدیل کنید. به صورت میانگین معاملات روزانه بین 5 الی 10 درصد سود دهی دارند.

    ارز دیجیتال بیسیک اتنشن

    بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

    یکی از پردرآمد ترین ارز های روزانه، توکن بیسیک اتنشن است که برای مرورگر Brave راه اندازی شده و مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. مرورگر Brave در سال 2015 آغاز به کار کرد و توانست در مدت کوتاه مخاطبین بسیاری را بدست بیاورد و به علت افزایش محبوبیت آن، این توکن نیز به یکی از بهترین ها در زمینه معامله کوتاه مدت تبدیل شده است. برای دریافت این توکن می توانید از مرورگر مذکور استفاده کنید و بعضی اوقات به تماشای تبلیغاتی بپردازید و سپس با توکن های بدست آمده اقدام به معامله در پلتفرم های نوسان گیری کنید.

    بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری – شیبا اینو (Shiba Inu)

    بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

     

    کریپتو کارنسی شیبا اینو رو می توان یکی از بهترین شت کوین های بازار رمز ارز دانست که توانسته شرایط ایمنی را به نسبت رقیبان خود داشته باشد و از این جهت به یکی از بهترین کارنسی ها برای نوسان گیری تبدیل شده است. ارز مورد نظر در سال گذشته رفتار های جالبی را نشان داد که باعث شده از آن به عنوان یکی از کاندیداهای مناسب برای سودآوری یاد شود و کاربران می توانند از این فرصت فوق العاده برای نوسان گیری ارز استفاده کنند. البته باید به این مورد توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در بازار شت کوین ها دارای ریسک فراوانی است و باید با آگاهی نسبت به این موضوع، فعالیت خود در زمینه این ارز را آغاز کنید.

    بیشترین ریزش ارز دیجیتال در یک سال – اتریوم (Ethereum)

    اتریوم را می توان یکی دیگر از گزینه‌های مناسب در مسیر انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری رمز ارز اتریوم دانست. البته قابل توجه است که کارمزد های این ارز به نسبت رقبای خود بالاتر است و به همین علت برای نوسان گیری و معاملات طولانی مدت مناسب است و نمی توان از آن برای برای معاملات روزانه استفاده کرد. با توجه به این موارد اگر در کیف پول یا همان والت خود اتریوم دارید می توانید با خیال راحت به پیاده سازی استراتژی های مختلف نوسان گیری بپردازید و سود مناسبی را از این کریپتو کارنسی بدست آورید.

    بیشترین ریزش اتریوم

    اتریوم تحت شبکه بلاکپین قدرتمند و پیشرفته ای طراحی شده است که باعث شده برای استفاده روزمره و همچنین سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت مناسب باشد. همچنین قابل توجه است که این شبکه به صورت متداوم بروزرسانی های مختلفی را دریافت می کند تا بتواند همیشه و هم وقت بهترین راندمان را برای کاربران خود داشته باشد و از بروز مشکلات در معاملات جلوگیری شود.

    پرسودترین ارز دیجیتال امروز – بایننس کوین

    بایننس کوین یا به اختصار BNB را می توان یکی از پر سود ترین ارز های دیجیتال حال حاضر دانست که در اصل توسط صرافی بایننس ایجاد شده است. صرافی بایننس یکی از بزرگترین صرافی های جهان است که از سال 2018 اقدام به استفاده از این کوین کرده تا محبوبیت آن را افزایش دهد. در صرافی بایننس به صورت میانگین در هر ثانیه بیش از ۱.۴ میلیون تراکنش انجام می‌شود که نشان دهنده شهرت آن است و بر همین اساس می توانید با خیال راحت اقدام به نوسان گیری از این ارز کنید.

    در این مطلب سعی داشتیم تا به صورت جامع و کامل در رابطه با ارز های پر نوسان برای کسب سود کوتاه مدت صحبت کنیم تا شما نیز بتوانید اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با این موضوع بدست آورید و معاملات خود را آغاز کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310831

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم