• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

اردیبهشت و خبر خوب برای بازنشستگان

  • کد خبر : 540
  • 07 اردیبهشت 1396 - 14:15
اردیبهشت و خبر خوب برای بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،  براساس قانون هر سال حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با ضریب افزایش حقوق کارکنان شاغل افزایش می‌یابد و این ضریب افزایش حقوق باید متناسب با افزایش نرخ تورم و در حدود بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی باشد اما دراین میان تعدد مقررات نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،  براساس قانون هر سال حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با ضریب افزایش حقوق کارکنان شاغل افزایش می‌یابد و این ضریب افزایش حقوق باید متناسب با افزایش نرخ تورم و در حدود بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی باشد اما دراین میان تعدد مقررات نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش عمومی تأثیر خود را بر ناهماهنگی حقوق بازنشستگان گذارده و به همین دلیل شاهد اختلافات حقوق میان بازنشستگان ادوار مختلف می‌باشیم.

    سید تقی نوربخش در یازدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار در دومین روز از هفته کار و کارگر افزود: در سال‌های دولت یازدهم، نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان بیش از نرخ تورم پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، گفت: همچنین در سال جاری، حداقل یک و نیم برابر اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی افزایش می‌یابد.

    وی با اشاره به بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی و تحولات در این حوزه در سال جاری اظهار داشت: در سال ٩۶ شاهد افتتاح ۴ بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی در کشور هستیم.

    نوربخش با اشاره به راه اندازی ٨٠٠ تخت جدید در تهران توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان فیاض بخش با ۶۵٠تخت در دولت فعلی کلنگ زنی شد و تا پایان امسال افتتاح می‌شود و همچنین بیمارستان جدید هدایت در تهران نیز که در حال ساخت است در سال جاری افتتاح می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در شهرهای اهواز، ایلام، آبادان و دزفول، امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

    وی با اشاره به اعتماد دولت یازدهم به سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید از اموال بیمه شدگان و بازنشستگان حراست کردیم . حداقل یک هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با احکام قوه قضائیه به سازمان تأمین اجتماعی برگشت.

    نوربخش گفت: در سال گذشته ٩٢٠٠میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد و همچنین ۶هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با مصوبه دولت به دارایی‌های بیمه شدگان و بازنشستگان اضافه شد.

    وی افزود: علاوه بر تحولات در بخش‌های مستمری، درمان و سفرهای زیارتی، امسال برای بازنشستگان کارت بازنشستگی قابل شناسایی صادر می‌شود که از طریق آن خدمات رفاهی دیگر نیز به این افراد ارائه خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری پول بانک

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=540

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم