• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ارائه بسته‌های ویژه تسهیلاتی بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون

  • کد خبر : 248316
  • 13 شهریور 1400 - 23:24
ارائه بسته‌های ویژه تسهیلاتی بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون

بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون دو محصول اعتباری به نام «بسته اعتباری ویژه بخش تعاون» و «طرح رونق تعاون» را ارائه نموده است.

  • پول بانک: بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته تعاون دو محصول اعتباری به نام «بسته اعتباری ویژه بخش تعاون» و «طرح رونق تعاون» را ارائه نموده است.

    «بسته اعتباری ویژه بخش تعاون» بسته‌ای تخصصی ویژه است که جامعه هدف آن اتحادیه‌ها و شرکتهای تعاونی در سطح کشور هستند و تعاونگران می‌توانند جهت تأمین مالی خرید و یا جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه‌ای، ماشین آلات و ادوات مورد نیاز در بخشهای تولیدی و خدماتی را از محل تسهیلاتی که بانک توسعه تعاون به آنها اعطا می‌نماید در چارچوب این بسته اقدام نمایند.
    سقف اعتبار قابل ارائه به مشتریان در این بسته حداکثر معادل 70 درصد بهای تمام شده کالای موردنظر و تا سقف 30 میلیارد ریال است، که با توجه به گردش حساب متقاضیان و مطابق جداول مندرج در سیاست‌های اعتباری بانک در سال 1400 قابل پرداخت است.
    در این طرح تسهیلاتی، امکان عقد قرارداد با استفاده از عقود فروش اقساطی و یا مرابحه برای تمامی شعب بانک فراهم بوده؛ همچنین جهت تسهیل در شرایط باز پرداخت، حداکثر فاصله اقساط معادل سه ماه و حداکثر مدت بازپرداخت 48 ماه در نظر گرفته شده است.
    «طرح رونق تعاون» نیز توسط بانک توسعه تعاون با هدف حمایت از گسترش و تقویت بخش تعاون و فعالیت‌های اقتصادی تولیدی و غیر تولیدی بخش تعاون از طریق پرداخت تسهیلات اعتباری به جامعه هدف در قالب سه گروه «تعاونی‌های تولیدی»، «تعاونی‌های غیر تولیدی» و «اعضا و مشتریان تعاونی‌های مصرفی و تولیدی» اجرا می‌گردد. بدین ترتیب بانک با توجه به گردش مالی آنها تسهیلات با نرخ ترجیحی و مدت زمان باز پرداخت طولانی‌تر پرداخت می‌نماید.
    تعاونی‌های تولیدی جهت بهره‌مندی از «طرح رونق تعاون»، متناسب با گردش مالی نزد بانک توسعه تعاون می‌توانند از اولویت برخورداری از تسهیلاتی که با نرخ 12 الی 14 درصد و با دوره بازاپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند گردند. به‌منظور پویایی شرایط اخذ تسهیلات، امکان تودیع تضمینات نقدی به میزان 5 و 10 درصد نیز در نظر گرفته شده است. در این صورت مشتریان می‌توانند با تودیع تضمینات نقد به میزان مبالغ بیشتر و در زمان کوتاهتری تسهیلات موردنظر را اخذ نمایند.
    تعاونی‌های غیر تولیدی (مصرفی و سایر تعاونی‌ها) نیز جهت بهره‌مندی از «طرح رونق تعاون»، می‌توانند بر حسب گردش مالی ایجاد شده از تسهیلات با نرخ 15 الی 17 درصد و با قابلیت باز پرداخت در مدت 6 الی 48 ماه بسته به نوع تسهیلات استفاده نمایند.
    سومین گروه بهره‌مند از «طرح رونق تعاون» به اعضا و مشتریان تعاونی‌های مصرف و تولید تعلق دارد و در این طرح تعاونی‌ها به‌منظور افزایش قدرت خرید اعضا و مشتریان می‌توانند با گردش مالی نزد بانک توسعه تعاون نسبت به معرفی مشتریان و اعضای خود به بانک، جهت دریافت کارت اعتباری خرید کالا و خدمات از تعاونی یا محل‌های موردنظر تعاونی اقدام کنند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248316

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم