• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3
سعید محمدی در نشست خبری تشریح برنامه‌های دیجی‌کالا در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی:

ادغام استارت آپ «هما پی» در دی جی کالا و راه‌اندازی دیجی پی/ رویای کشاورز ایرانی را محقق خواهیم کرد

  • کد خبر : 7606
  • 27 خرداد 1397 - 1:08
ادغام استارت آپ «هما پی» در دی جی کالا و راه‌اندازی دیجی پی/ رویای کشاورز ایرانی را محقق خواهیم کرد

مدیرعامل و موسس دیجی کالا گفت: در سال97 بیش از 1500برند ایرانی در دیجی کالا حضور دارند و همچنین در مارکت پلیس این سایت٬ بیش از 11 هزار کسب و کار ایرانی مشغول فعالیت‌‌اند که این عدد به سرعت روبه رشد است.

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک٬ نشست خبری تشریح برنامه‌های دیجی کالا در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی٬ شامگاه سه شنبه ۲۲ خرداد٬ با حضور سعید محمدی مدیرعامل و موسس دیجی کالا٬ حمید محمدی از مدیران دیجی کالا٬ معاونین دیجی کالا و جمعی از اصحاب رسانه٬ در قالب یک ضیافت افطاری٬ در هتل هما تهران برگزار گردید.

     

    سعید محمدی، مدیرعامل و موسس دیجی کالا

    سعید محمدی، مدیرعامل و موسس دیجی کالا٬ در ابتدای این نشست خبری گفت: حمایت از کسب و کارهای ایرانی٬ مهم‌ترین مسئولیت اجتماعی این شرکت است.

    وی ادامه داد: در سال97 بیش از 1500برند ایرانی در دیجی کالا حضور دارند و همچنین در مارکت پلیس این سایت بیش از 11 هزار کسب و کار ایرانی مشغول فعالیت‌‌اند که این عدد به سرعت روبه رشد است.

    مدیرعامل و موسس دیجی کالا٬ با تاکید بر این‌که تعداد فروشندگان فعال در سال جاری افزایش چشمگیری پیدا کرده است، گفت: دیجی کالا حدود 50 هزار کسب و کار ایرانی در سال 97 به وجود خواهد آورد.

    محمدی افزود: دیجی کالا در سال پیش رو با ورود به دو حوزه فناوری مالی، مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف و همچنین راه اندازی باشگاه مشتریان، اعضای جدیدی را به گروه خود اضافه کرده است.

    وی ادامه داد: با اضافه شدن این خدمات و محصولات جدید، گروه دیجی کالا در سال جاری شامل دیجی کالا، دیجی استایل، فیدیبو، دیجی کلاب، دیجی پی و دیجی کالا نکست خواهد بود.

    مدیر عامل دیجی کالا٬ با اشاره به اینکه این شرکت امسال رویای کشاورز ایرانی را محقق خواهد کرد، افزود: دیجی کالا در سال جاری با اضافه کردن مواد غذایی تازه به گروه مواد غذایی خشک و مواد بهداشتی، این گروه را تکمیل خواهد کرد.

    محمدی٬ با تاکید بر این موضوع که در ایران تنها 20 درصد از بهای موادغذایی و کشاورزی برای باغدار و 80 درصد قیمت آن کالا در زنجیره توزیع پخش می‌شود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چشم‌اندازهای این طرح محقق شدن رویای کشاورز، باغدار و دامدار ایرانی با عرضه مستقیم، بی‌واسطه و سریع محصولات خود به دست مصرف کننده نهایی است.

    وی افزود: وعده این را می‌دهیم که از اواخر تابستان سال جاری این محصول (مواد غذایی و کالاهای تند مصرف) به سبد کالای دیجی کالا با قیمت رقابتی اضافه خواهد شد.

    مدیرعامل دیجی کالا٬ از ادغام استارت آپ «هما پی» در دی جی کالا و راه‌اندازی دیجی پی خبر داد و گفت: این کار در راستای سیاست حمایت از استارت آپ‌های موفق و ورود دیجی کالا به حوزه‌های گوناگون تکنولوژی صورت گرفته و در سال جاری، دی جی کالا با برند جدید “دیجی پی” به طور رسمی وارد حوزه فین تک خواهد شد.

    حمید محمدی٬ یکی دیگر از مدیران عامل و موسسان دیجی کالا

    حمید محمدی٬ یکی دیگر از مدیران عامل و موسسان دیجی کالا٬ در ادامه این نشست خبری٬ با اشاره به این که سهم کالاهای ایرانی در میزان فروش این سایت تا سال 94 بسیار ناچیز بوده است، عنوان کرد: سهم فروش محصولات ایرانی در سایت دیجی کالا در سال 94 (35درصد)، سال 95 (37درصد)، سال 96 (47درصد) و در سال 97 حدود 52 درصد پیش بینی می‌شود.

    وی همچنین درباره باشگاه مشتریان دیجی کالا و برنامه‌های این شرکت برای حمایت از تولید ملی و برندهای ایرانی، توضیح داد: دیجی کلاب و یا باشگاه مشتریان دیجی کالا با هدف قدردانی، تشویق و ارائه تسهیلات و تخفیف‌های بیشتر به مشتریان وفادار دیجی کالا طراحی شده است.

    محمدی خاطرنشان کرد: در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، جشنواره‌ها و خدمات ویژه‌ای برای حمایت از کالاهای ایرانی و ارتقای فرهنگ خرید کالای با کیفیت ایرانی طراحی شده است.

    سهیل مقدم٬ معاون تکنولوژی دیجی کالا

    سهیل مقدم٬ معاون تکنولوژی دیجی کالاْ٬ در ادامه این نشست خبری گفت:”پلتفرم سوپرنوا” به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای تکنولوژیک در دیجی کالا می باشد.

    وی ادامه داد: “سوپرنوا”، زیرساختی برای میزبانی از 100 هزار کسب و کار ایرانی و 200 میلیون کاربر در منطقه ایجاد کرده است که کیفیت کاربری دیجی کالا را به سطح استانداردهای جهانی ارتقا خواهد داد.

    مجید قاسمی٬ مدیر عامل سرویس فیدیبو در دیجی کالا

    مجید قاسمی٬ مدیر عامل سرویس فیدیبو در دیجی کالا٬ با معرفی قسمت جدیدی به نام “فیدیبو پلاس” در این شرکت، اظهار کرد: در سرویس اشتراک زمانی کتاب “فیدیبوپلاس”، کاربران فیدیبو امکان خرید طرح‌های ماهانه یا سازمانی دارند.

    وی ادامه داد: در طرح فیدیبو پلاس ماهانه، کاربر با پرداخت حق عضویت امکان استفاده از تمامی کتاب‌های موجود در آن طرح را دارد و همچنین در طرح فیدیبو پلاس سازمانی، سازمان‌ها می‌توانند با پرداخت حق عضویت برای اعضای سازمان خود، طرح اشتراکی با کتاب‌های خاص فعال نمایند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=7606

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم