• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

  • کد خبر : 267980
  • 24 آذر 1400 - 16:10
اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری

پاسپورت دوم به اخذ تابعیت کشور دیگری به غیر از تابعیت اصلی یک متقاضی گفته می‌شود. بدین منظور که اگر فردی می‌خواهد جایی غیر از زادگاه خود که تابعیت آن را دارد زندگی کند یا فقط پاسپورت آن را داشته باشد، می‌تواند بدون صرف نظر از پاسپورت اصلی خود پاسپورت دوم را که متعلق به […]

  • پاسپورت دوم به اخذ تابعیت کشور دیگری به غیر از تابعیت اصلی یک متقاضی گفته می‌شود. بدین منظور که اگر فردی می‌خواهد جایی غیر از زادگاه خود که تابعیت آن را دارد زندگی کند یا فقط پاسپورت آن را داشته باشد، می‌تواند بدون صرف نظر از پاسپورت اصلی خود پاسپورت دوم را که متعلق به کشور هدف او است دریافت نماید. با اخذ پاسپورت دوم فرد می‌تواند بنا به نیاز خود از هر کدام از گذرنامه‌ها و تابعیت‌های خود برای سفر، کار، زندگی و حقوق اجتماعی در هر دو کشور استفاده کند. در حالت کلی، می‌توان گفت پاسپورت دوم مزایای استفاده از فرصت‌ها و امکانات یک کشور را دو برابر حالت عادی فراهم خواهد آورد. استفاده از حقوق اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در هر دو کشور برای فردی که پاسپورت دوم دارد امکان‌ پذیر و در دسترس می‌باشد. امروزه بسیاری از افراد برای زندگی بهتر تمایل بسیاری زیادی به اخذ تابعیت دوم دارند زیرا تابعیت دوم مزایای زیادی را به همراه دارد. در این میان افراد به دنبال خرید پاسپورت ارزان هستند. پاسپورت دوم از روش‌های مختلفی قابل انجام می باشد

    مزایای کسب پاسپورت دوم

    • امکان اقامت در یک کشور جدید با بهره ‌مندی از حقوق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی
    • امکان نقل مکان به همراه خانواده به کشور جدید
    • حفظ تابعیت اصلی پس از اخذ پاسپورت دوم
    • عدم نیاز به حضور فیزیکی متقاضی اصلی و خانواده‌اش پس از اخذ پاسپورت
    • امکان سفر به مقاصد گردشگری مهم دنیا بدون نیاز به ویزا
    • امکان دریافت سریع ویزای کانادا وآمریکا

    در ادامه کشور هایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طریق سرمایه گذاری پاسپورت آنها را اخذ نمائید.

    پاسپورت دومینیکا

    طبق آخرین گزارشات منتشر شده در January 2021، اتباع کشور دومینیکا می‌توانند بدون نیاز به ویزا به 139 کشور و ناحیه دنیا سفر کنند. اعتبار پاسپورت دومینیکا در رتبه 37 ام جهان قرار دارد. از جمله مهم ترین کشور ها که با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به ویزا می‌توان به آن ها سفر کرد، انگلستان و کشور های حوزه شینگن می‌باشد. موافقت نامه برای معافیت ویزای متقابل بین دومینیکا و کشور های حوزه شنگن در 2015 May 28به امضا رسید. جمهوری دومینیکا یکی از بهترین برنامه های اعطای تابعیت و پاسپورت از طریق سرمایه گذاری (Citizenship By Investment) را ارائه کرده است. برنامه سرمایه گذاری در دومینیکا از سال ۱۹۹۳ فعال بوده است. این برنامه بسیار مشهور، سرمایه گذاران جهان را به مشارکت اقتصادی در این کشور دعوت می‌کند. اگر متقاضیان الزامات قانونی و سایر شرایط مورد نیاز را برآورده کنند، خود و خانواده آن‌ها (همسر، فرزندان وابسته زیر 30 سال، پدر و مادر بالای 55 سال) می‌توانند شهروندی و پاسپورت دومینیکا را اخذ کنند .

    پاسپورت ترکیه

    بسیاری از اشخاص هستند که تمایل دارند برای رفع محدودیت‌های موجود، پاسپورت یک کشور دیگر را علاوه بر کشور خود داشته باشند تا با داشتن پاسپورت دوم مزایای مختلفی همچون تردد راحت‌تر در کشورهای مختلف جهان را به دست آورند. در حال حاضر ترکیه یکی از بهترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم و اخذ تابعیت برای ایرانی‌ها به حساب می‌آید.

    پاسپورت

    پاسپورت سنت کیتس

    فدرال سنت کریستوفر و نویس کوچکترین ایالت مستقل در آمریکا است و در ناحیه ای در غرب هندو ها در دریای کارائیب قرار دارد. این دو جزیره  مجموعا دارای مساحت 261 کیلومتر مربع و جمعیت 53،000 می باشد. این جزایر از دو جزیره ی سنت کیتس و نویس که کوچکتر است تشکیل شده است. این جزیره در سال ۱۹۸۳ از انگلستان اعلام استقلال کرد. نام اصلی و کامل این کشور سنت کریستوفر است که به افتخار کریستف کلمب به این نام خوانده می شود. بَسِتِر نام پایتخت این کشور است. تقریبا ۱۶ هزار نفر در این شهر زندگی می کنند. سرمایه گذاری در سنت کیس به دو روش صورت می گیرد که شامل :

    ۱. سرمایه گذاری در املاک و مستغلاتی که مورد تایید دولت باشد

    ۲. سرمایه گذاری در صنعت شکر

    فرزندان همراه فرد اصلی باید کمتر از ۲۵ سال داشته باشند تا بتواند به سنت کیتس بیایند.

    پاسپورت گرانادا

    گرانادا عضو سازمان ملل متحد، اتحادیه کشورهای همسود و سازمان دولتهای آمریکایی و نیز بسیاری سازمانهای بین المللی دیگر می‌باشد. دارندگان پاسپورت گرانادا می‌توانند بدون نیاز به ویزا به 124 کشور و ناحیه دنیا از جمله انگلستان و کشورهای حوزه شنگن، چین، هنگ کنگ، سنگاپور و کشورهای آمریکای جنوبی سفر کنند.

    پاسپورت سنت لوسیا

    پاسپورت سنت لوسیا و شرایط اخذ آن از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های بسیار کارآمد اخذ پاسپورت این کشور می باشد. از آنجایی که دولت سنت لوسیا  شهروندی دو گانه (تابعیت مضاعف) را به رسمیت می شناسد، می تواند برای کسب و کار سرمایه گذاران بسیار مناسب باشد زیرا به عنوان مثال مالیات بر درآمد ندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن به پرونده شخص متقاضی رسیدگی می شود و حتی در طول رسیدگی نیز به حضور فیزیکی سرمایه گذار نیازی نیست.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=267980

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم