• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

‍ اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از تولید در لرستان

  • کد خبر : 281319
  • 07 بهمن 1400 - 5:15
‍ اختصاص ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از تولید در لرستان

معاون استاندار در کمیته استانی بررسی طرح های پیشنهادی موضوع بند الف تبصره ۱۸ از تصویب ۲۷ طرح اقتصادی و معرفی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد.
به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه کمیته استانی ..

  • معاون استاندار در کمیته استانی بررسی طرح های پیشنهادی موضوع بند الف تبصره ۱۸ از تصویب ۲۷ طرح اقتصادی و معرفی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد.

    به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه کمیته استانی بررسی طرح های پیشنهادی موضوع « بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور » در حوزه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور اعضا برگزار گردید .

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان داشت: در جلسه امروز ۲۷ طرح اقتصادی استان در زمینه تولیدات کشاورزی و واحدهای صنعتی با بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار به تصویب کمیته استانی رسید .

    مهندس ابراهیمی تصریح کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان بود و حدود ۲۰ میلیارد تومان دیگر در حوزه سرمایه در گردش طرح های جهاد کشاورزی مطرح گردید که به دلیل نقص در مستندات و بازدید های میدانی، مقرر شد این بازدید ها توسط تیم کارشناسی مربوطه انجام، مستندات تکمیل و به دبیرخانه گزارش شود .

    وی در ادامه گفت: در صورت تأیید توسط کمیته نظارت، طرح های مذکور نیز مصوب و در جلسه آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح خواهد شد که با احتساب همه طرح های ارائه شده در جلسه امروز، در مجموع اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها حدود ۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات خواهد بود .

    معاون استاندار لرستان افزود: انتظار می رود بتوان تمام طرح هایی که حاصل برگزاری جلسات پی‌درپی و انجام بازدیدهای میدانی در فاصله حدود ۲۰ روز اخیر می باشد را در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوب نمود و به بانک‌های عامل جهت اعطای تسهیلات معرفی کرد .

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و لزوم تامین مایحتاج مردم و سایر اقلام تنظیم بازار، تمامی اقدامات در راستای تسهیل برای تولید در دستور کار حوزه اقتصادی استانداری قرار دارد و در این راستا نظارت ها بر بازار شب عید نیز ادامه خواهد داشت .

    46

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=281319

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم