• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

احتمال وقوع یک بحران مالی جهانی در میان مدت وجود دارد

  • کد خبر : 248218
  • 13 شهریور 1400 - 10:01
احتمال وقوع یک بحران مالی جهانی در میان مدت وجود دارد

احتمال وقوع یک بحران مالی جهانی در میان مدت وجود دارد – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، هرمان گرف، مدیرعامل اسبربانک Sberbank روسیه طی اظهاراتی در حاشیه مجمع اقتصادی شر..

  • احتمال وقوع یک بحران مالی جهانی در میان مدت وجود دارد – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، هرمان گرف، مدیرعامل اسبربانک Sberbank روسیه طی اظهاراتی در حاشیه مجمع اقتصادی شرق در شهر «ولادی‌وستوک» تأکید کرد که وی خطر یک بحران مالی جهانی را در میان مدت می‌بیند.

    وی گفت: در مورد بحران مالی جهانی، این خطر وجود دارد. بانک مرکزی روسیه با نشان دادن چنین خطری مسئولانه عمل کرده است. ما بارها از دست کم گرفتن این خطرات آسیب دیده ایم؛ دست بالا گرفتن این خطرات بهتر است از دست کم گرفتن آن‌ها. متأسفانه این تهدید در میان مدت وجود دارد.

    بر اساس این گزارش، در تاریخ 2 سپتامبر، بانک مرکزی روسیه پیش‌نویس مسیرهای اصلی سیاست پولی خود برای سال‌های 2022 تا 2024 را منتشر کرد، که در آن سه سناریوی جایگزین برای خط مبنا در نظر گرفت.

    افزایش نگرانی‌ها درباره ضربه موج جدید کرونا به اقتصاد جهانیهشدار پوتین درباره بهبودی ناهموار اقتصاد جهانی

    سناریوی «بحران مالی» خطرات مربوط به افزایش قابل توجه بدهی برای اقتصاد جهانی به دلیل همه گیری کرونا را نشان می‌دهد که باعث می‌شود تولید ناخالص داخلی روسیه در سال 2023 به میزان 1.4 تا 2.4 درصد کاهش یابد و به دنبال آن بهبود فعالیت‌های اقتصادی در 2024 منجر به رشد 3 تا 4 درصد شود.

    ششمین مجمع اقتصادی شرق از 2 تا 4 سپتامبر در یک قالب ترکیبی (آنلاین و حضوری) در حال برگزاری است و موضوع اصلی آن «فرصت‌های جدید برای شرق دور در جهان در حال تغییر» است.

    برنامه‌های دیگری که بخشی از این تالار گفتمان هستند عبارتند از مجمع اقتصادی شرق جوانان Youth EEF، مجمع اقتصادی شرق نوجوانان EEF Junior و خیابان شرق دور Far East Stree؛ این انجمن توسط بنیاد Roscongress سازماندهی شده است.

    انتهای پیام/

    لینک منبع : تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248218

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم