• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

اجرای نهضت ملی مسکن از کانال بازار سرمایه

  • کد خبر : 263487
  • 29 آبان 1400 - 6:37
اجرای نهضت ملی مسکن از کانال بازار سرمایه

اجرای نهضت ملی مسکن از کانال بازار سرمایه با کمک بازار سرمایه که بیشتر سهامداران آن هم مردم هستند، انتظار می‌رود نهضت ملی مسکن به خوبی اجرا شود. نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با بیان اینکه بازار سرمایه بهترین نقش را می‌تواند در نهضت ملی مسکن ایفا کند به پایگاه خبری بازار سرمایه […]

  • اجرای نهضت ملی مسکن از کانال بازار سرمایه

    با کمک بازار سرمایه که بیشتر سهامداران آن هم مردم هستند، انتظار می‌رود نهضت ملی مسکن به خوبی اجرا شود.

    نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با بیان اینکه بازار سرمایه بهترین نقش را می‌تواند در نهضت ملی مسکن ایفا کند به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: در صورتی که در شهرهای کوچک و کلان شهرها از طریق بازار سرمایه به جهش تولید مسکن در کشور کمک شود، گام بلندی برای معیشت مردم کشور برداشته‌ می‌شود.

    کمال حسین پور با اشاره به اینکه به طور قطع بازار سرمایه در کنار بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان می تواند به تولید مسکن در کشور کمک کند، افزود: بهترین روش سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، استفاده از صندوق پروژه‌ها و صندوق زمین و ساختمان است زیرا کمک می‌کند مردم منابع خود را به سمت این صندوق‌ها بیاورند تا با استفاده از آنها و مدیریت صحیحی که بر آن حاکم است با نوسانات شدید مواجه نشوند.

    وی عنوان کرد: تحقق وعده ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال بسیار سخت است اما به نظر می رسد با کمک بازار سرمایه که بیشتر سهامداران آن هم مردم هستند، نهضت ملی مسکن به خوبی اجرا شود .

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فعالیت در حوزه مسکن باید کاملا مدیریت شده و فعالیت صندوق‌ها هم با یکدیگر هماهنگ باشد و همچنین حجم نقدینگی هم به سمت و سوی تولید حرکت کند.

    *خبرنگار: پروین خدادادی

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=263487

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم