• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

آینده از آن بانکی خواهد بود که از فناوری‌های نوین استفاده کند

  • کد خبر : 169093
  • 17 دی 1399 - 10:30
آینده از آن بانکی خواهد بود که از فناوری‌های نوین استفاده کند

مدیر بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی: آینده از آن بانکی خواهد بود که از فناوری‌های نوین استفاده کند استان خراسان رضوی از حیث وجود صنایعی همچون خودروسازی و قطعه سازی، صنایع معدنی، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، فرش و موکت و کیف وکفش دارای اهمیت است.
استان خراسان رضوی از حیث وجود صنایعی همچون خودروسازی و قطعه سازی، صنایع معدنی، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، فرش و موکت و کیف وکفش دارای اهمیت است و همچنان ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری و احداث واحدهای تولیدی بیشتر در این استان وجود دارد بر این اساس روابط عمومی بانک صنعت و معدن با غلامرضا حسن زاده قرائی مدیر استانی خراسان رضوی و رئیس شعبه مشهد در خصوص وضعیت صنایع و سرمایه گذاری در این استان و برنامه های بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع مشکلات آنان و ارتقای خدمات قابل ارائه به مشتریان به گفتگو نشسته است که در ادامه می آید:
۱-در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید) چه برنامه هایی دارید؟
این استان درسال جهش تولید و براساس سیاستهای اعتباری مصوب هیأت مدیره محترم درسا..

  • مدیر بانک صنعت و معدن استان خراسان رضوی:

    آینده از آن بانکی خواهد بود که از فناوری‌های نوین استفاده کند

    استان خراسان رضوی از حیث وجود صنایعی همچون خودروسازی و قطعه سازی، صنایع معدنی، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، فرش و موکت و کیف وکفش دارای اهمیت است.

    استان خراسان رضوی از حیث وجود صنایعی همچون خودروسازی و قطعه سازی، صنایع معدنی، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، فرش و موکت و کیف وکفش دارای اهمیت است و همچنان ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری و احداث واحدهای تولیدی بیشتر در این استان وجود دارد بر این اساس روابط عمومی بانک صنعت و معدن با غلامرضا حسن زاده قرائی مدیر استانی خراسان رضوی و رئیس شعبه مشهد در خصوص وضعیت صنایع و سرمایه گذاری در این استان و برنامه های بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع مشکلات آنان و ارتقای خدمات قابل ارائه به مشتریان به گفتگو نشسته است که در ادامه می آید:
    ۱-در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید) چه برنامه هایی دارید؟
    این استان درسال جهش تولید و براساس سیاستهای اعتباری مصوب هیأت مدیره محترم درسال ۱۳۹۹ اهم اهداف خودرا به شرح زیر تعیین تموده است :
    برنامه ریزی به منظور تحقق برنامه عملیاتی ابلاغی، شناسایی ظرفیت اقتصادی واحدهای فعال، تقویت منابع شعبه با محوریت جذب و ارتقاء روابط با مشتریان متوسط و بزرگ، همکاری و مساعدت با واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا، وصول مطالبات با استراتژی تعامل و مذاکره و به کارگیری روشهای جایگزین و تعامل بیشتر با مقامات استانی و ارتقاء سطح آموزش پرسنل و جانشین پروری.
    همچنین باعنایت به مطالب فوق اهداف خود شامل جذب واحدهای قطعه ساز خودرویی و تامین ۲۰۳۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش، تامین ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی سرمایه درگردش به منظور تثبیت اشتغال در صنایع استان و پرداخت وتصویب تسهیلات تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۹ هزار میلیارد ریال را عملیاتی نموده است.
    ۲- مهمترین برنامه مدیریت تحت سرپرستی جنابعالی در سال ۹۹ چیست؟
    مهمترین برنامه این مدیریت حرکت به سمت تحقق شعار سال ۱۳۹۹ جهش تولید می باشد و در همین راستا و در جهت تحقق برنامه عملیاتی ابلاغی از سوی ستاد بانک مشتمل بر جذب منابع، افزایش درآمدهای کارمزدی، افزایش حجم تسهیلات، کاهش مطالبات غیر جاری و در نهایت ارتقاء رتبه استان در دستور کار این مدیریت می باشد.
    ۳- مهمترین اقدامات انجام شده در سال ۹۸ چه بوده است و چه میزان درتحقق برنامه های سال گذشته موفق بوده اید و دلایل موفقیتتان چه بوده است ؟
    از مهمترین اقدامات سال ۱۳۹۸ می توان به موفقیت در حوزه وصول مطالبات بانک با استقرار یک برنامه هدفمند و برگزاری جلسات متعدد با مشتریان و جلوگیری از طرح دعاوی حقوقی اشاره نمود و اینگونه می توان گفت با تک تک مشتریان دارای بدهی غیر جاری جلسه برگزار شده و از طرحهای آنها بازدید به عمل آمده و ریسک مطالباتی شعبه در پایان سال ۱۳۹۸ خود گویای تحقق این مهم می باشد.
    ۴- با توجه به مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا چه اقداماتی و راهکاری برای حمایت از تولیدکنندگان استان خود دارید؟
    تأمین تسهیلات سرمایه ثابت و درگردش برای شرکتهایی که در تأمین ملزومات مقابله با بیماری کرونا دخیل می باشند که تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت پذیرش و بررسی و ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به منظور تولید ماسک تخصیص یافته است و از جهت کاهش مشکلات ناشی از تحریم تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در قالب عقد جعاله که برای تسریع در ارسال وجه نقد به تأمین کنندگان مواد اولیه در خارج ازکشور از طریق صرافی ها اقدام شده است.
    ضمناً استان خراسان رضوی در چارچوب اختیارات تفویض شده و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به امهال بدهی برخی از مشتریان اقدام نموده و نسبت به سایرمشتریان حداکثر تعامل و همکاری را دارد.
    ۵- پس از تدوین سیاستهای اعتباری و راهبردی بانک در سال ۹۹، برای اجرای مؤثر سیاست ها و به منظور ایجاد هم افزایی و چابک سازی سازمان، چه اقداماتی را مؤثر می دانید؟
    به منظور اجرای سیاستهای اعتباری و راهبردی بانک در سال ۱۳۹۹ و به منظور هم افزایی و چابک سازی سازمان پیشنهاد افزایش اختیارات شعب و اختصاص امتیازات خاص جهت مشتریان شرکتی و نزدیک کردن لایه های تصمیم گیری در بخش تسهیلات و امتیازات، توجه بیشتر به منابع انسانی و اثرگذاری نتیجه عملکرد بخشهای مختلف بانک درمزایای پرسنل، افزایش نقاط تماس بین بانک و مشتریان و توسعه خدمات اینترنتی و ارتقاء مستمر نرم افزار بنکو و محصولات جدید مورد نیاز مشتریان و پرسنل و مناسب سازی نرم افزار با نیازهای روز مطرح می گردد.
    ۶- برای اجرای حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال چه اقداماتی در شعبه تحت مدیریت شما صورت گرفته است؟
    استقرار حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال بی شک نوید بخش به روز بودن در حوزه رقابت بانکداری می باشد بانکداری دیجیتال می تواند خلاء بعد مسافت را که غالباً باعث گلایه مشتریان برای تمرکز و گردش حساب بود را پوشش دهد. تمرکز بر بانکداری شرکتی و دیجیتال و تدوین دستورالعمل های لازم وارتقاء سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری بانک دراین راستا تأثیر بسزایی در رشد و شکوفایی بانک خواهد داشت . این مدیریت نیز تلاش نموده با آموزش مقدماتی در این زمینه و بررسی مشتریان بزرگ استان و مذاکره با ایشان (درخصوص شناسایی نیاز مشتریان )زمینه های لازم جهت حرکت به سوی بانکداری شرکتی را آغاز نماید و در این راستا پروژه ۴۰۰۰ را در این مدیریت برنامه ریزی و عملیاتی نموده است.
    این مدیریت همچنین در زمینه بانکداری شرکتی و دیجیتال با پیشنهاد محصولات جدید همچون سامانه مکاتبات مشتریان (سام ) و آپ وصول مطالبات و سامانه تهاتر (ستد) و طرح پیشنهاد پایش مکان محور طرحهای بانک صنعت ومعدن در قالب طرح "برنامه آمایش راهنمائی وشناسائی صنایع" (بارش صنایع) به اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی مشارکت نموده است که در این میان سامانه مکاتبات مشتریان (سام) مصوب و جهت اجرای پایلوت در استان خراسان رضوی جهت تأمین زیر ساختهای ارتباطی در دست انجام می باشد.
    ۷- از چه روشهایی برای جذب منابع بیشتر در استان استفاده می کنید؟
    مشتری مداری و ارتباط مناسب با مشتریان، ارائه تسهیلات ویژه با شرایط ویژه(حد اعتباری) ، اطلاع رسانی کارآمد به مشتریان از خدمات بانک، تقویت ارتباط کارمندان با مشتریان با تعیین مسئول حساب برای هریک از مشتریان اعتباری و شناسایی مشتریان کلیدی و خوش حساب به طور ویژه از اهم اقدامات بوده است. رایزنی درسطح کلان استان جهت تجهیز منایع (جذب منابع شهرداری مشهد)، ازطریق انتقال وتمرکز گردش حساب واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی استان، جذب و ارتقاء سطح همکاری شرکتهای بزرگ تامین اعتبارشده توسط ستاد، تقویت روابط با مشتریان موجود وجذب مشتریان توانمند و دارای حسن سابقه نزد سیستم بانکی وحسن رفتار با مشتریان وتکریم ارباب رجوع وتسریع در پاسخگویی دقیق به درخواست مشتریان و تلاش در وارد شدن به جریان گردش مالی متقاضیان ازطریق ارائه خدماتی نظیر حوالجات ارزی و ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی وکمک و اعطای تسهیلات مالی به زنجیره تولید وتأمین مشتریان شرکتی عمده فعالیت ها و روش هایی است که در این راستا در مدیریت استان خراسان رضوی مورد توجه قرارگرفته و دنبال می شود.
    ۸- طی یکسال گذشته به چند طرح صنعتی و به چه میزان تسهیلات پرداخت کرده اید؟
    طی سال گذشته بیش از ۸۲ طرح صنعتی و بالغ بر ۱۰۱۴۰ میلیارد ریال توسط مدیریت استان خراسان رضوی پرداخت شده است.
    از تسهیلات پرداختی یاد شده مبلغ ۷۰۹۵ میلیارد ریال عقد جعاله سرمایه درگردش و ۲۱۰۰ میلیارد ریال عقد سلف و ۲۲۴ میلیارد ریال تسهیلات عقد فروش اقساطی ماشین آلات و ۳۱۶ میلیارد ریال عقد فروش اقساطی مواد اولیه و مبلغ ۳۹۵ میلیارد ریال عقد مشارکت مدنی می باشد .
    ۹- در این مدت چند طرح صنعتی با تسهیلات بانک در استان به بهره برداری رسیده و به چه میزان اشتغال ایجاد کرده است؟
    طی سال های گذشته طرحهای بزرگ مانند شرکت سامان داروی هشتم تولید کننده فاکتور ۸ انسانی، شرکت پارس سامان ایرانیان تولید کننده لامپ LED، آذرمینای جام تولید کننده شیشه جام، پارت پاپیروس تولیدکننده کاغذ وکارتن از مواد بازیافتی، شرکت تولیدی و بارزگانی کاشی سرامیک و پخت سوم تندیس ابریشم و شرکت یکتا الیاف شرق تولید کننده الیاف مصنوعی پلی استر و … با تسهیلات بانک صنعت و معدن تأمین اعتبار و به بهره برداری رسیده است که جمعاً بالغ بر ۱۰۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی در سال گذشته توسط مدیریت استان خراسان رضوی و بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون یورو تسهیلات ارزی توسط ستاد طی سال های گذشته تصویب و پرداخت شده که با بهره برداری از این طرحها بالغ بر ۲۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد گردیده است.
    ۱۰- چه تعداد واحد صنعتی با تسهیلات بانک در استان در حال اجرا است، چه مقدار پیشرفت داشته است و با بهره برداری از آنها چه مقدار شغل ایجاد شده است؟
    درحال حاضر ۳ طرح بزرگ دراستان در مرحله اجرا توسط بانک می باشد که عبارتند از : شرکت فنی و مهندسی فولاد قائم امید نور، شرکت پردیس عصاره ترشیز و شرکت صنایع شیشه آذر مینای جام
    ۱۱- وضعیت استان از نظر توسعه صنعتی چگونه است و شما چه پتانسیل هایی را برای توسعه صنعتی و اقتصادی استان می شناسید؟
    بیش از ۹۰ درصد سرمایه گذاری در حوزه صنعت و صنایع معدنی خراسان رضوی مربوط به بخش خصوصی است که بزرگترین اقدامات برای اشتغال و ارزش افزوده را در استان انجام داده اند. این استان قطب سنگ آهن شرق کشور به شمار می رود، علاوه بر آن مس ، سیلیس و کرومیت از دیگر ذخایر معدنی ارزشمند استان به شمار می روند که واحد های صنعتی و فرآور مختلفی در کنار آنها شکل گرفته اند. از صنایع بزرگ استان می توان به ایران خودرو خراسان و صنایع معدنی سنگان خواف اشاره نمود. مهم ترین توفیق سرمایه گذاران بخش خصوصی خراسان رضوی در حوزه صنعت را می توان صنایع غذایی و قطعه سازی ذکر کرد. شایان ذکر است بزرگترین پتانسیل توسعه یک استان بررسی موانع توسعه می باشد و اگر آن موانع برداشته شوند بی شک توسعه صنعتی و اقتصادی ایجاد خواهد شد. متأسفانه مشکلات بسیار دامنگیر نه تنها صنعت استان بلکه صنعت کشور می باشد که از جمله آنها تعدد قوانین مربوطه می باشد که اگر در این حوزه مشکلات مرتفع گردد، دورنمای خوبی برای توسعه صنعتی و اقتصادی استان دیده می شود.
    استان خراسان رضوی مهد شرکتهای قطعه سازی است که با شرکتهای خودرو ساز (سایپا،ایران خودرو ، سازه گستر ) همکاری دارند و توزیع اعطای تسهیلات در کل کشور نیز به صورت ۵۵% استان تهران و ۴۵ % مابقی استان ها می باشد که ۴۵% اعطای تسهیلات سایر استانها ،خراسان رضوی در جایگاه دوم پس از اصفهان با حدود ۵% اعطای تسهیلات کل کشور قراردارد.
    ۱۲- برای وصول مطالبات چه برنامه و راهکاری دارید؟
    مهمترین رکن برنامه ریزی وصول مطالبات استان خراسان رضوی، بررسی اهلیت مشتریان است تا از رشد حجم مطالبات غیر جاری در شعب تحت مدیریت استان جلوگیری به عمل آید و در این راستا و برای حمایت از تولید و اشتغال در جهت تعامل بیشتر با بدهکاران بانکی برای تعیین تکلیف و استمهال مجدد بدهی به شرط فعال بودن واحد تولیدی اقداماتی بعمل آمده است.
    همچنین با برگزاری جلسات وصول مطالبات در شعبه، برای وصول مطالبات استان زمان بندی شده و وصول مطالبات مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرارگرفته و در خصوص مشتریان بدهکار تصمیم گیری لازم بعمل آمده است. با توجه به پرونده های تسهیلاتی غیرجاری که هرکدام به دلایلی نظیر مشکلات اقتصادی کشور همچون افزایش تورم، افزایش نرخ ارز، کمبود سرمایه درگردش، اعلام ورشکستگی، عدم تمایل به بازپرداخت اقساط، استفاده از منابع تسهیلاتی در موارد خارج از طرح و… از بازپرداخت اقساط بانکی خودداری می نمایند، تصمیمات مدیریتی در وصول مطالبات بسته به نوع پرونده ودلایل معوق شدن تسهیلات اتخاذ می گردد.در مورد طرحهایی که به دلایل موجه در سرفصل غیر جاری قراردارند و مجری طرح نیز تمایل به تعیین تکلیف و بازپرداخت اقساط دارد، حداکثر مساعدت های قانونی نظیر استمهال، تقسیط مجدد، ارائه مهلت، مذاکره و یا حتی تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز طرح دردستور کار شعب قرارمی گیرد لیکن در خصوص طرحهای راکد و غیر فعال با دلایل غیر موجه که در مراحل اولیه، مذاکره و تعامل مناسب برای وصول مطالبات به عمل آمده اقدامات حقوقی و اجرایی در دستور کار قرارمی گیرد.
    ۱۳- چه برنامه هایی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان دارید؟برای افزایش کارمزدها چه راهکارهایی دارید؟
    تاکنون مشتریان بزرگ صنعتی در استان شناسایی و جذب شده اند و شعب استان نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدامات لازم را به انجام رسانده اند. همچنین راهکارهای حل سریع مشکل مشتری و بررسی دقیق برای رفع نیاز های اعتباری مشتریان با جدیت دنبال می شود و خوشبختانه طی ۹ ماه گذشته مبلغ ۷۰۶ میلیارد ریال ضمانت نامه واعتبار اسنادی داخلی صادر شده است.
    گفتنی است، ارائه خدمات مطلوب در جذب مشتریان در جهت ارائه خدمات ارزی و گشایش انواع اعتبارات ریالی و ضمانت های ریالی از راهکارهای جذب کارمزد بیشتر می باشد.
    ۱۴- با توجه به افزایش سطح اختیارات شعب، تعامل شما با ستاد بانک چگونه است و چه انتظاری از ستاد دارید؟
    نظر به این که عمده تسهیلات درخواستی متقاضیان بالاتر از حدود اختیارات مدیریت استان می باشد و با توجه به رویکرد جدید مدیر عامل محترم واعضای محترم هیأت مدیره بانک مبنی بر استفاده از ظرفیت کارشناسی شعب و اجرایی شدن بانکداری شرکتی ، پذیرش اولیه تمام متقاضیان توسط شعب انجام گرفته و در مرحله بعدی مراتب جهت اقدامات بعدی به مدیریت های محترم ذیربط ستادی ارجاع می گردد و با توجه به تعامل سازنده بخش های مختلف ستادی مدیریت های ذیربط، پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان را با توجه به نقطه نظر همکاران شعب ملحوظ می دارند. پیشنهاد می گردد در جهت تمرکز زدایی باتوجه به تجربه و توان بدنه کارشناسی شعب و در نظر گرفتن شرایط همانگونه که اختیارات ستادی به شعب تفویض گردیده ، منابع ستادی نیز متناسب با اختیارات تفویضی در اختیار استانها قرارگیرد.
    ۱۵- تعامل شما با مقامات ارشد استانی نظیر(استانداری، وزارت اموراقتصادی و دارائی و وزارت صنعت، معدن و تجارت) چگونه است؟
    عمده تعاملات بانک در چارچوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و کمیته های زیر مجموعه و جلسات مشترک با آنان می باشد و تمامی تلاش مجموعه همکاران مدیریت استان خراسان رضوی ایفای نقش به منظور ایجاد طرحهای تاثیر گذار، تثبیت اشتغال و بهره برداری مناسب از طرح ها می باشد.
    ۱۶- به نظر شما نقش نیروی انسانی کارآمد در موفقیت و برتری شعب چیست؟ برنامه شما برای افزایش سطح مهارت و دانش کارکنان مجموعه خود و فرآیند جانشین پروری چیست؟
    بدون شک نیروی انسانی نقشی کارآمد در موفقیت و برتری هر سازمانی را دارد و بخش راهبردی بانک جهت نیل به اهداف عملیاتی بانک محسوب می شود و توفیق بانک وابسته به وجود منابع انسانی کارآمد، تاثیر گذار، خلاق وبا انگیزه است. خوشبختانه استخدام های تخصصی بانک صنعت و معدن و داشتن کارشناسان توانمند از تمامی رشته های علمی برگ برنده این بانک در رقابت با سایر بانکها می باشد و درحال حاضر در سطح استان با وجود همکاران با تجربه و متخصص اصل جانشین پروری به خوبی عملیاتی شده است.
    از طرفی جهت نیل به موفقیت بیشتر بانک می بایست به تنوع و کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان توجه نمود که در این بخش نیروی انسانی نقش سازنده ای دارد. برهمین اساس جهت تحقق اهداف عالیه بانک لازم است به آموزش کارکنان در بخشهای مختلف در خصوص شناسایی مشتریان، هدف گذاری و تمرکز بر جذب مشتریان و ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب به آنان و افزایش انگیزه نیروی انسانی توجه بیشتری صورت پذیرد.
    ۱۷- روشهای شما برای استفاده از ایده ها و پیشنهادات همکارانتان در جهت بهبود فعالیتهای شعبه چیست؟
    تأکید بر کارتیمی و جزیره ای عمل نکردن هر واحد بانک مورد تأکید مدیریت استان بوده و هست و از همین رو جلسات ماهیانه با حضور کلیه همکاران شعب برگزار شده که ضمن بحث وبررسی مسائل روز ،عملکرد ماه گذشته نیز کنترل و رصد می گردد و در این جلسات برای ماه بعد هدف گذاری لازم انجام می شود.
    ۱۸- طرحهایی که با تأمین مالی بانک در آن استان راه اندازی شده و در سطح ملی مطرح هستند را بیان کرده و نحوه حمایت بانک از آنها را تشریح فرمائید؟
    شرکتهایی که با تأمین مالی بانک در استان خراسان راه اندازی شده و در سطح ملی مطرح هستند بدین شرح می باشند : تضمین اعتبار انتشار اوراق مشارکت خط ۳ قطار شهری مشهد، تامین اعتبار خارجی خرید واگن قطار شهری مشهد، شرکت سیمان غرب آسیا در منطقه محروم مرزی تربت جام- بهره برداری شده، شرکت سپهر فولاد خیام جهت تولید مقاطع فولادی – ایجاد وبهره برداری شده، شرکت سامان داروی هشتم – ایجاد وراه اندازی وبهره برداری شده جهت تولید فاکتور ۸ انسانی، شرکت پارس سامان ایرانیان – ایجاد وراه اندازی وبهره برداری شده جهت تولید لامپ LED، شرکت آذر مینای جام – ایجاد وراه اندازی تولید شیشه جام – بهره برداری در سال ۱۳۹۹، شرکت پارس هستی آسیا- ایجاد راه اندازی، شرکت پارت پاپیروس تولید کاغذ وکارتن ازبازیافت – ایجاد وراه اندازی وبهره برداری شده، تولید وبارزگانی کاشی سرامیک وپخت سوم تندیس ابریشم – ایجاد وبهره برداری، شرکت نساجی کاشمر مدرس – توسعه وبهره برداری شده، سرمایه گذاری صنایع مشارکتی طاها- ایجاد وراه اندازی، شرکت ایران خودرو خراسان – ایجاد بهر ه برداری شده، شرکت فنی ومهندسی فولادقائم امید نور – ایجاد راه اندازی
    جهت حمایت از مجریان طرحهای صنعتی، نظارت دقیق بر پرداخت به موقع تسهیلات ثابت ایجادی در چارچوب قوانین و مقررات و جلوگیری از اتلاف وقت که ممکن است تبعات ناشی از افزایش قیمت را در پی داشته مد نظر ویژه این مدیریت می باشد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=169093

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم