• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

آیت الله محمدی گلپایگانی در آیین شکرانه بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم ستاد اجرایی فرمان امام(ره): به پشتوانه همین مردم دشمن نمی تواند هیچ غلطی کند

  • کد خبر : 20843
  • 04 اسفند 1397 - 3:03
آیت الله محمدی گلپایگانی در آیین شکرانه بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم ستاد اجرایی فرمان امام(ره): به پشتوانه همین مردم دشمن نمی تواند هیچ غلطی کند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: ارتباط بین رهبری و مردم قوی است و این عامل ماندگاری نظام است و امیدوارم به زودی شاهد این باشیم که جنایتکاران به سزای عمل خود می‌رسند.

  • رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: ارتباط بین رهبری و مردم قوی است و این عامل ماندگاری نظام است و امیدوارم به زودی شاهد این باشیم که جنایتکاران به سزای عمل خود می‌رسند.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، آیین شکرانه بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، صبح امروز سه شنبه 30 بهمن ماه 97، با حضور آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، مهندس سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت، جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری و اصحاب رسانه، در محل نمایشگاه‌ دایمی دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.

    آیت الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب

    آیت الله محمد محمدی گلپایگانی، در این مراسم گفت: تازه 22 بهمن را پشت سر گذاشته ایم، چگونه حضرت آقا (حضور میلیونی مردم در راهپیمایی) را پیش بینی می کنند و محقق هم می شود آنهم در این شرایط اقتصادی که قشر متوسط و زیر متوسط را تحت فشار قرار داده است.

    وی با بیان اینکه چگونه است که در هوای سرد و بارانی این جمعیت به خیابان ها می آیند، یادآور شد: در روز راهپیمایی فردی به بنده گفت؛ به آقا بگویید قربان شما بروم یا فردی دیگر می گفت؛ به آقا بگویید غصه نخورید ما هستیم.

    رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، با بیان این که به پشتوانه همین مردم دشمن نمی تواند هیچ غلطی کند، افزود: حضرت آقا در مرقد امام فرمودند امام راحل وقتی آمدند دو کار مهم انجام دادند؛ یکی براندازی نظام پوسیده شاهنشاهی و دوم تشکیل حکومت اسلامی.

    آیت الله محمدی گلپایگانی، با بیان این که فساد حاکم بر خانواده شاهنشاهی عامل سقوط آن بودند، گفت: پسر همین شاه که دست به خودکشی زد در وصیتنامه اش گفته بود مرام من زرتشتی است و وقتی مُردم،  جنازه مرا بسوزانید و خاکستر آنرا در دریای خزر بریزید. بدبخت بیچاره مرتد به هیچ چیزی اعتقاد نداشتند.

    رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر اتحاد مردم مبارزه را شروع کرد و در فاصله 24 ساعت مانده به پیروزی انقلاب، همافران نیروی هوایی در مدرسه رفاه با لباس رسمی و کارت شناسایی در دست با امام بیعت کردند. این کار کمر رژیم شاهنشاهی را شکست چون شاه مخلوع بیشترین سرمایه گذاری را روی نیروهای مسلح کرده بود.

    آیت الله محمدی گلپایگانی افزود: همافران با آن که می دانستند این کار آنها خطرناک  است با امام بیعت کردند.

    وی ادامه داد: ارتباط بین رهبری و مردم قوی است و این عامل ماندگاری نظام است و امیدوارم به زودی شاهد این باشیم که جنایتکاران به سزای عمل خود می‌رسند.

    رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: جنایتکاران دائماً علیه نظام، مشغول توطئه هستند و سعودی‌ها، بچه ۶ ساله را در مقابل چشم مادر خود سرمی‌برند و اینها نشان می دهد که دشمنان به هیچ چیزی معتقد نیستند.

    آیت الله محمدی گلپایگانی، عنوان کرد: بنیاد برکت و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) آنچه از دستشان برمی‌آمده در بحث کمک به مناطق محروم دریغ نکرده است.

    وی افزود: هدف این ستاد برای خدا و خدمت به محرومان در اقصی نقاط کشوری است که در رنج و محرومیت زندگی می‌کنند.

    رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، در ادامه اظهار داشت: ایجاد 41 هزار شغل مستقیم در این وضعیت بیکاری فعلی کار مفید و ارزشمندی بود.

    گفتنی است، در این مراسم همچنین تعدادی از کارآفرینان برتر در حوزه های مختلف از جمله طرح های اجتماع محور به تشریح فعالیت های اشتغالزایی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام پرداختند.

    خبرنگار: محمد رضایی

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=20843

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم