• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

آیا می دانید بهترین روش اکستنشن مو چیست؟

  • کد خبر : 263812
  • 30 آبان 1400 - 12:59
آیا می دانید بهترین روش اکستنشن مو چیست؟

فهرست محتوا اکستنشن مو یک روش مناسب و پرطرفدار برای کسانی است که از کم پشتی و نازکی موهای خود ناراضی هستند. اکستنشن ها موهای طبیعی یا مصنوعی هستند که با روش های خاصی به موهای شما چسبانده می شوند و از این طریق موهای شما را پرپشت تر و زیباتر نشان می دهند. شما […]

فهرست محتوا

  • اکستنشن مو یک روش مناسب و پرطرفدار برای کسانی است که از کم پشتی و نازکی موهای خود ناراضی هستند. اکستنشن ها موهای طبیعی یا مصنوعی هستند که با روش های خاصی به موهای شما چسبانده می شوند و از این طریق موهای شما را پرپشت تر و زیباتر نشان می دهند. شما در انتخاب نوع اکستنشن و رنگ آن ها هیچ محدودیتی ندارید. می توانید هر رنگ و اندازه ای را که می خواهید انتخاب کنید. به عنوان مثال، اکستنشن های طبیعی که از موهای طبیعی انسان تهیه شده اند، بسیار بهتر و با کیفیت تر هستند. اما اگر بودجه شما پایین است و نمی توانید پول زیادی را بابت این کار هزینه کنید، می توانید از انواع مصنوعی آن هم استفاده کنید.

    اما علاوه بر رنگ و جنس اکستنشن، روش های انجام آن نیز متعدد و متفاوت است که تمام آن ها در یک آموزشگاه آرایشگری خوب و حرفه ای آموزش داده می شود. امروزه چندین روش برای چسباندن اکستنشن ها به موها وجود دارد و مسئله مهم اینجاست که کدام روش انجام اکستنشن برای شما بهتر است. برای آشنایی با روش های مختلف اکستنشن مو و انتخاب بهترین گزینه تا انتای مقاله با ما همراه باشید.

    اکستنشن مو چیست؟

    اکستنشن مو روش تقریبا جدیدی است که می تواند موها را پرتر و سالم تر نشان دهد. این روش برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند می تواند گزینه موقت و مناسبی باشد. با اکستنشن مو شما می‌توانید طول موهایتان را حداکثر ۲۶ تا ۳۰ سانتی‌متر بلند کنید. اما موهای خیلی بلند توصیه نمی شود زیرا هرچه طول موها بلندتر باشد، وزن آن ها نیز بیشتر شده و فشار بیشتری را به پوست سر شما وارد می کنند. این اتفاق می تواند پوست سر شما را تحریک کرده و باعث ریزش موهای طبیعی شما شود.
    اکستنشن ها درست مانند موهای طبیعی شما خواهند بود. می‌توانید آن ها را بشویید و نرم‌کننده بزنید. بعلاوه، شامپوها و لوسیون‌های خاصی برای این موهای اضافی موجود است که می‌توانید از آن ها در هنگام خواب، شنا و… برای زیبایی و حفاظت بیشتر موهایتان استفاده کنید.

    روش های اکستنشن مو

    اکستنشن مو نیز همراه با سایر رشته های آرایشگری پیشرفت کرده و روز به روز تکنیک های جدیدتر و بهتری برای انجام آن ابداع می شود. تمام این تکنیک ها و روش ها در دوره آموزش اکستنشن مو به هنرجویان آموزش داده می شود تا بتوانند با توجه به نیاز و ترجیح مشتری، روش مناسب را برای آن ها انتخاب کنند. در ادامه با انواع روش اکستنشن مو و بهترین آن ها آشنا می شوید.

    آیا می دانید بهترین روش اکستنشن مو چیست؟

    ۱. اکستنشن مو با گیره

    در این روش، از اکستنشن هایی استفاده می شود که سر آن ها گیره دارد. بنابراین نصب کردن اکستنشن در لا به لای موها به کمک همین گیره ها انجام می شود. در این روش ماندگاری زیادی نداریم و اصولا فقط برای یک شب قابل استفاده هستند. این اکستنشن ها پس از یک بار استفاده خراب نمی شوند و شما می توانید بارها و بارها از آن ها استفاده کنید.

    ۲. اکستنشن مو با رینگ

    در این روش، دسته های اکستنشن را با رینگ به چند دانه (دسته باریک) از موهای سر وصل می کنیم. سپس رینگ را در محل اتصال اکستنشن و مو به کمک انبر سفت می کنیم. بدین ترتیب اکستنشن ها در محل سفت شده و به خوبی به موها متصل می شود. اما مشکلی که رینگ ایجاد می کند این است که فرد در هنگام خواب دردی را در سر خود حس می کند که آزاردهنده است.

    ۳. اکستنشن مو با دوخت

    در روش اکستنشن با دوخت، اکستنشن ها به صورت دوخت دار تولید می شوند. برای نصب این موهای مصنوعی، ابتدا یک بافت به صورت افقی در موهای سر می زنیم و سپس اکستنشن ها را روی بافت مو قرار داده و دوخت می زنیم.

    ۴. اکستنشن مو با نوار چسب

    در روش اکستنشن با چسب موها را با استفاده از دستگاه اکستنشن به چسب سر مو حرارت داده و شاخه مو را به سر نصب میکنیم .

    ۵. اکستنشن مو با کراتین

    این روش بهترین و ماندگارترین روش برای اکستنشن مو است و کمترین مشکل را برای فرد ازنظر راحتی و سلامت مو ایجاد میکند. در این روش به جای چسب از قطعات کراتین استفاده می شود. کراتین بعد از حرارت جذب مو شده و همچنین موهای اکستنشن را به موهای سر متصل می کند.

    مزایای اکستنشن مو با کراتین

    • چسب کراتین حاوی کراتین است و خیلی بهتر از چسب معمولی عمل می کند.
    • در هنگام باز کردن اکستنشن از سر از استون استفاده نمی شود. بلکه از ریموورهای مخصوص کراتین استفاده می شود که به ریشه و ساقه مو آسیب نمی رساند.
    • باعث درد و ناراحتی فرد نمی شود.
    • بسیار راحت و قابل تحمل است و به راحتی شانه می شود.

    آیا می دانید بهترین روش اکستنشن مو چیست؟

    رز سرخ، ‌انتخابی عالی برای آموزش اکستنشن مو

    اگر به رشته اکستنشن مو علاقه مند هستید و دوست دارید به یک اکستنشن کار حرفه ای و موفق تبدیل شوید، باید در یک آموزشگاهی ثبت نام کنید که تمام روش های اکستنشن را به طور کامل و با بهترین کیفیت به شما آموزش بدهد.

    رز سرخ از جمله آموزشگاه هایی است که تمام روش های اکستنشن مو را در سرفصل های آموزشی خود قرار داده و می تواند شما را به طور کامل برای ورود به بازار کار آماده کند.

    این آموزشگاه علاوه بر اکستنشن مو، سایر رشته های محبوب و پرطرفدار مانند آموزش شینیون عروس، کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی پوست صورت، گریم و میکاپ و … را با بهترین متدهای آموزشی برگزار می کند. از سایر مزایای گذراندن دوره‌های مختف آرایشگری در آموزشگاه رز سرخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تدریس توسط مربیان و اساتید متخصص و کارآمد
    • شهریه مناسب و مقرون به صرفه
    • ارائه مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری
    • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
    • پشتیبانی طولانی مدت از هنرجویان برای مشاوره و رفع اشکال
    • استفاده از ابزارهای جدید و با کیفیت

    شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=263812

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم