• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آیا صرافی bingx برای ایرانیان مناسب هست؟

  • کد خبر : 316072
  • 11 اردیبهشت 1402 - 12:02
آیا صرافی bingx برای ایرانیان مناسب هست؟

فهرست محتوا چکیده : در این مقاله به بررسی مزایای و معایب بینگ ایکس می پردازیم.   این روزها با توسعه بازارهای ارز دیجیتال، روزانه بر تعداد کاربران این بازار افزوده می‌شود. در این بین بیشتر کاربران به دنبال آن‌اند که با انتخاب یک صرافی معتبر، معاملات خود را در یک بستر مطمئن انجام دهند. […]

فهرست محتوا

  • چکیده : در این مقاله به بررسی مزایای و معایب بینگ ایکس می پردازیم.

     

    این روزها با توسعه بازارهای ارز دیجیتال، روزانه بر تعداد کاربران این بازار افزوده می‌شود. در این بین بیشتر کاربران به دنبال آن‌اند که با انتخاب یک صرافی معتبر، معاملات خود را در یک بستر مطمئن انجام دهند. به همین خاطر انتخاب یک صرافی مطمئن به دغدغه اصلی کاربران تبدیل شده است. این در حالی است که متمرکز بودن یا عدم متمرکز بودن صرافی خود چالش جدیدی است که به این دغدغه‌ها افزوده می‌شود. صرافی بینگ ایکس یک صرافی متمرکز در بازار ارز دیجیتال است که مورد استفاده گسترده کاربران قرار گرفته است. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، مزایای صرافی bingx برای کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌هایی است که برای سرمایه گذاری ایرانیان لحاظ شده است.

    صرافی بینگ ایکس

    اگر بخواهیم صرافی bingx را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، باید بگوییم این صرافی متمرکز امکانات و مزایای قابل توجهی برای کاربران خود دارد. این صرافی در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تأسیس شده و بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. آنچه سبب برتری این صرافی نسبت به سایر صرافی‌های متمرکز بازار ارز دیجیتال شده است، این است که به کاربران خود امکان می‌دهد که بازارهای مالی مختلف معامله کنند. علاوه بر آن، این صرافی خدمات بسیار متنوعی از جمله امکان انجام انواع معاملات اسپات، معاملات قراردادهای دائمی، معاملات در بازار فارکس، مشتقات و خرید با ارزهای فیات و امکانات بسیار دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.


    بررسی کشورهای هدفی که از این صرافی پشتیبانی می‌کنند، نشان می‌دهد که صرافی bingx بیشتر برای کشورهای آسیایی بهینه‌سازی شده است. جالب آن است که بینگ ایکس از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند؛ اما آنچه برای کاربران ایرانی در استفاده از خدمات یک صرافی بازار رمز ارز اهمیت دارد، تنها گروه پشتیبانی از زبان فارسی نیست. با توجه به اینکه کشور ایران تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد، سرمایه گذاری در بازارهای مالی و استفاده از خدمات صرافی‌های مختلف برای کاربران ایرانی کمی دشوار و چالش برانگیز شده است. قسمت مهم ماجرا آن است که کاربران ایرانی می‌توانند با مدارک ایرانی خود در این صرافی احراز هویت کرده و فعالیت کنند.

    قوانین استفاده از خدمات صرافی bingx برای ایرانیان

    همانطور که اشاره کردیم اولین فاکتور در استفاده از خدمات یک صرافی برای تریدرهای ایرانی مشکل احراز هویت است که در این صرافی مرتفع شده است. در واقع اگر ایرانی‌ها با مدارک هویتی خود در این صرافی حساب ایجاد کنند، حساب آن‌ها بسته نخواهد شد. کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به تغییر آیپی در وب‌سایت صرافی بینگ ایکس یک حساب کاربری ایجاد کنند. با این حساب و با توجه به شرایطی که تا اینجا بررسی کردیم، این صرافی می تواند انتخاب ایده‌آلی برای معامله‌گران ایرانی باشد؛ اما مسئله اینجاست که شرایط توافقنامه در قرارداد کاربران کمی مزایای این پلتفرم مالی را به چالش می‌کشد.

    این شرایط بدین صورت است که صرافی بینگ ایکس می‌تواند شرایط فعلی توافقنامه را در هر زمان بر اساس صلاحدید خود تغییر دهد. در نتیجه کاربران باید دائما پیگیر این مسئله باشند. این صرافی قوانین خاص خود را دارد. به عنوان مثال: اگر کاربری در هنگام ایجاد حساب کاربری اطلاعات خود را به شکل صحیح وارد نکند، صرافی می‌تواند حساب او را به حالت تعلیق درآورد. از طرفی بینگ ایکس اعلام کرده است که امکان خدمات رسانی به کشورهایی که در لیست تحریم آمریکا قرار دارند را ندارد. با این حساب کاربران ایرانی باید در نظر داشته باشند که هر زمان ممکن است حساب آن‌ها در این بروکر به حالت تعلیق درآید. در واقع صرافی بینگ ایکس به صورت قانونی نمی‌تواند به کاربران ایرانی خدمات ارائه دهد.

    آیا صرافی bingx برای ایرانیان مناسب هست؟
    امنیت صرافی بینگ ایکس

    هرچند صرافی bingx با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و حتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند؛ اما به هر حال صرافی‌ها نیز باید از قوانین بین‌المللی پیروی کنند و به همین خاطر ممکن است فعالیت کاربران ایرانی در این صرافی تحت شعاع قرار گرفته و حتی در شرایطی حساب ایرانیان معلق شود‌. با این حال نمی‌توان مزایای این صرافی را نادیده گرفت. در کل تمامی صرافی‌های متمرکز از جمله صرافی کوینکس، بینگ ایکس و … به دلیل سیستم نظارتی حاکم بر آن‌ها از امنیت بالایی برخورداراند. این در حالی است که این صرافی برای محافظت از دارایی کاربران خود در برابر عملیات‌های هکری و … از لایه‌های امنیتی مختلفی استفاده می‌کند. از طرفی سابقه فعالیت این بروکر و استقبال قابل توجه کاربران و برخورداری از امکاناتی نظیر کیف پول‌های سرد در آن نشان می‌دهد که این پلتفرم، امنیت بالایی دارد.

    امکانات صرافی bingx

    همانطور که در ابتدا اشاره کردیم صرافی بینگ ایکس امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به عنوان مثال: کاربران می‌توانند با استفاده از ارزهای فیات به خرید رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم بپردازند. با توجه به اینکه موضوع، مزایای این صرافی برای کاربران ایرانی است، باید بدانید که امکان خرید رمز ارز با ارز ریال برای ایرانی‌ها وجود ندارد. علاوه بر آن کاربران می‌توانند در این صرافی دارایی‌های خود را به سرعت با نرخ تبدیل لحظه‌ای خرید و فروش کنند. تریدرهای آماتور و قدیمی می‌توانند به راحتی با استفاده از امکانات بهینه سازی شده برای آن‌ها معاملات استاندارد یا معاملات دائمی انجام دهند‌.

    جالب است بدانید این پلتفرم، با ارائه سرویس کپی تریدینگ این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که با کپی معاملات تریدرهای حرفه‌ای، معاملات خود را به شکل حرفه‌ای انجام دهند. کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس در بازار اسپات و فیوچر فعالیت حرفه‌ای داشته باشند. امکان استفاده از اکانت دمو نیز از دیگر مزایای این پلتفرم است. اکانت دمو این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به پول واقعی معامله کنند و مهارت‌های خود را در زمینه تریدری ارتقا دهند.

    آیا صرافی bingx برای ایرانیان مناسب هست؟
    جمع‌بندی

    در این مطلب به نقد و بررسی صرافی bingx پرداختیم. در خلاصه این نقد و بررسی می‌توان گفت این صرافی و یا هر صرافی متمرکز دیگری نظیر کوینکس امنیت بالایی دارند؛ اما این صرافی‌ها باید از قوانین بین‌المللی برای ارائه خدمات خود استفاده کنند و ممکن است هر زمان که صلاح دانستند حساب ایرانیان را به حالت تعلیق درآورند. با این حال هنوز کاربران ایرانی در لیست تحریم‌های بینگ ایکس قرار ندارند و می‌توانند در این صرافی فعالیت داشته باشند و از مزایا و امکانات قابل توجه آن استفاده کنند.

    منبع: صرافی بینگ ایکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=316072

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم