• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

آیا استیبل کوین USDT قابل استخراج است؟

  • کد خبر : 305429
  • 24 مرداد 1401 - 16:31
آیا استیبل کوین USDT قابل استخراج است؟

فهرست محتوا قبل از هر چیز باید بدانیم که تولید Tetherبه‌سختی تولید بیت کوین نیست و بر خلاف بیت کوین، عرضه آن محدودیت ندارد. برای تولید این ارز فرایندی به نام ماینینگ یا استخراج وجود ندارد و این رمزارز از سوی یک نهاد متمرکز تولید می‌شود. تتر بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است. […]

فهرست محتوا

  • قبل از هر چیز باید بدانیم که تولید Tetherبه‌سختی تولید بیت کوین نیست و بر خلاف بیت کوین، عرضه آن محدودیت ندارد. برای تولید این ارز فرایندی به نام ماینینگ یا استخراج وجود ندارد و این رمزارز از سوی یک نهاد متمرکز تولید می‌شود.

    تتر بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است. علیرغم تلاطم‌های متعدد در بازار، این ارز دیجیتال جایگاه محکم خود را در ارزهای دیجیتال به عنوان یک استیبل کوین به خوبی پذیرفته شده ایجاد کرده است. با این حال، نگرانی‌های زیادی را در میان جامعه در مورد نحوه حمایت از آن ایجاد می‌کند. بیایید همه چیز را در مورد تتر (USDT) در این مطلب بررسی کنیم.

    چرا استیبل کوین‌ها به وجود آمدند؟

    استیبل کوین یک بخش ضروری در فضای کریپتو است. این مزیت از بین بردن مشکلات همزمان ارزهای فیات است. USDT همچنین کار کاربران را تسهیل می‌کند و نقدینگی را در فضای DeFi افزایش می‌دهد.

    تتر USDT چیست و چگونه به یک وسیله مبادله تبدیل می‌شود؟

    تتر (USDT) اولین استیبل کوینی است که با دلار آمریکا مرتبط است، به این معنی که یک تتر معادل یک دلار است. در سال ۲۰۱۴، اولین بار توسط Tether Holdings Limited منتشر شد. در زمان نگارش این مقاله، تتر بزرگترین استیبل کوین در فضای کریپتو با ارزش بازار است.

    همان طور که خبر آنلاین در مورد تتر و روش تولید آن گفته شده است، Tether به عنوان یک استیبل کوین قابل اعتماد شناخته شده است و در بیشتر مدت وجود خود با قیمت حدود 1 دلار در هر واحد معامله می‌شود.

    تتر چگونه تولید می‌شود؟

    قبل از هر چیز باید بدانیم که تولید Tether به‌سختی تولید بیت کوین نیست و بر خلاف بیت کوین، عرضه آن محدودیت ندارد. برای تولید این ارز فرایندی به نام ماینینگ یا استخراج وجود ندارد و این رمزارز از سوی یک نهاد متمرکز تولید می‌شود.

    USDT برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

    ارز USDT را با هدف تبدیل شدن به یک وسیله مبادله در دنیای کریپتو منتشر کرد. می‌تواند با برآوردن نیازهای کاربران، راحتی را به فضای کریپتو بیاورد. در حال حاضر، ارز دیجیتال تتر به طور گسترده در سراسر کریپتو پذیرفته شده است. بیایید ابزارهای اصلی آن را بررسی کنیم.

    ذخیره سازی

    سرمایه گذاران کریپتو به نوعی دارایی نیاز دارند که بتواند پرتفوی آنها را در هنگام فروش، ایمن کند. USDT می‌تواند با عمل به عنوان وسیله‌ای برای صرفه جویی در ارزش، با این مشکل مقابله کند. علاوه بر این، از آنجایی که در بلاک چین صادر می‌شود، به کارگیری سرمایه گذاری با تتر سریع خواهد بود.

    انتقال توکن

    ارز Tether یک توکن قابل تعویض در بالای بلاک چین است. می‌توان آن را از یک آدرس بلاک چین به آدرس دیگر منتقل کرد. بلاک چین‌ها تمام تراکنش‌ها و فعالیت‌های USDT را ثبت می‌کنند تا کاربران بتوانند به جستجوگرها بپردازند.

    پرداخت

    کاربران برای پرداخت، استیبل کوین‌ها را به کریپتوهای با نوسان بالا ترجیح می‌دهند. ارز USDT صادر شده توسط ارز Tether می‌تواند با تثبیت قیمت در ۱ دلار، وسیله مبادله‌ای باشد. بسته به نیاز کاربران می‌توان از آن برای پرداخت خدمات یا کمک مالی استفاده کرد.

    برنامه های کاربردی DeFi: USDT

    یکی از استیبل کوین‌های مورد استفاده در فضای دیفای است. بسیاری از پروتکل‌ها به دارندگان USDT اجازه می‌دهند تا در پلتفرم‌های خود معامله کنند، نقدینگی ارائه کنند و وام دهند. ما فکر می‌کنیم DeFi مکانی ایده آل برای رشد تتر است. ارز تتر ابزارهای بسیاری را در اطراف خود ساخته است و موقعیت پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال را مستحکم می‌کند. شرکت‌ها و پروتکل‌های بیشتری از ارز دیجیتال تتر استفاده می‌کنند زیرا راحتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

    کیف پول USDT چیست؟

    از آنجایی که USDT یک ارز دیجیتال است، می‌توان آن را در کیف پول‌های رمزنگاری که از استانداردهای سازگار پشتیبانی می‌کنند، ذخیره کرد. در بلاک چین‌های متعدد با انواع مختلف استانداردهای توکن وجود دارد. در نتیجه، محل نگهداری تتر خود را معرفی خواهیم کرد.

    به طور کلی، ۲ روش اصلی برای ذخیره تتر در کیف پول وجود دارد:

    کیف پول داغ

    ارز Tether شما در آدرس‌های بلاک چین ذخیره می‌شود. این بدان معناست که شما از یک عبارت عبور (عبارات اولیه) برای دسترسی به کیف پول‌های رمزنگاری خود مانند کیف پول‌های متامسک (Metamask)، کوین 98 (Coin98 Super App)، فانتوم (Phantom) و غیره استفاده خواهید کرد.

    کیف پول سرد (کیف پول سخت افزاری)

    کلید خصوصی شما در یک دستگاه فیزیکی ذخیره می‌شود (ممکن است شبیه درایو USB باشد). برای استفاده از کیف پول کریپتو، باید دستگاه را از طریق رایانه یا دستگاه تلفن همراه به اینترنت متصل کنید. این روش کیف پول رمزنگاری شما را در برابر مهاجمان آنلاین ایمن نگه می‌دارد.

    نحوه خرید USDT

    ارز Tether بزرگترین استیبل کوین با ارزش بازار بیش از ۷۰ میلیارد دلار است. بدون شک تتر برای معامله در صرافی‌های متعدد از جمله CEX و DEX در دسترس است. علاوه بر این، بسیاری از استانداردهای توکن بلاک چین از USDT پشتیبانی می‌کنند. این امر در دسترس بودن بزرگترین استیبل کوین را افزایش می‌دهد.

    با توجه به تحریم کاربران ایرانی از سوی صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، امن‌ترین روش خرید در ایران، استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. صرافی‌های معتبری در این زمینه وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید در آنها ثبت نام کنید و USDT بخرید. با عضویت در صرافی آنلاین والکس می‌توانید به راحتی و با پرداخت حداقل کارمزد، تتر بخرید. برای این کار باید در صرافی ثبت نام کنید و بعد از احراز هویت، وارد بازار خرید شوید.

    1. در والکس یک حساب کاربری بسازید(ثبت نام در والکس).
    2. مدارک خود را آپلود کنید و مراحل احراز هویت را سپری کنید.
    3. از طریق حساب بانکی، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید.
    4. به صفحه معامله‌ها بروید و سفارش خرید تتر را ثبت کنید.

    آیا USDT امن است؟

    بازار کریپتو یک بازار در حال ظهور است که به شدت نوسان دارد و می‌توان آن را دستکاری کرد. در حال حاضر، ارزش کل بازار تمام استیبل کوین‌های ارز دیجیتال حدود ۱۶۰ میلیارد دلار است که تنها ۱۲ درصد از کل بازار کریپتو را شامل می‌شود. در نتیجه، می‌تواند به سرعت رشد کند یا به سرعت تبدیل به خاکستر شود. برخلاف استیبل کوین‌های الگوریتمی، تتر ۱۰۰٪ توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شود که در هر زمان برای بازخرید در دسترس هستند. ما به عنوان سرمایه گذار باید ذهنیت خود را آماده کنیم و از خطرات احتمالی آگاه باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305429

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم