• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

آموزش نصب تراست والت برای کامپیوتر ویندوز و مک

  • کد خبر : 261231
  • 22 آبان 1400 - 18:21
آموزش نصب تراست والت برای کامپیوتر ویندوز و مک

فهرست محتوا زمانی که شما به فکر ورود به دنیای ارز‌های مجازی هستید، پیش نیاز‌هایی وجود دارند که باید با بررسی و تصمیم‌گیری آن‌ها را تهیه کنید. یکی از این موارد را می‌توان ولت یا کیف پول مجازی شما دانست. کیف پول مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که تمامی تراکنش‌های شما از طریق آن […]

فهرست محتوا

  • زمانی که شما به فکر ورود به دنیای ارز‌های مجازی هستید، پیش نیاز‌هایی وجود دارند که باید با بررسی و تصمیم‌گیری آن‌ها را تهیه کنید. یکی از این موارد را می‌توان ولت یا کیف پول مجازی شما دانست. کیف پول مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که تمامی تراکنش‌های شما از طریق آن انجام می‌شود و تمامی دارایی ارزی شما در آن محل ذخیره خواهد شد، لذا شما باید با بررسی موارد و المان‌های مختلفی به تهیه‌ی یک ولت یا کیف پول معتبر بپردازید. اما چطور می‌توان اینکار را کرد؟

    خیالتان راحت باشد، چرا که ما با بررسی تمامی ولت‌های معتبر و کیف پول‌های مجازی توانسته‌ایم یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در این مطلب سعی داریم تا روش نصب آن را به شما آموزش دهیم. تراست ولت را می‌توان یکی از پر استفاده‌ترین ولت‌های مجازی دانست که توانسته با ارائه‌ی خدمات سریع و باکیفیت نظیر پشتیبانی فوق‌العاده قوی و به موقع، سامانه‌های پیامکی سریع و از همه مهمتر انتقال ارز بدون مشکل، رضایت مشتریان خود را جلب کند. حال که با این کیف پول آشنا شده‌اید بهتر است در رابطه با روش نصب آن نیز اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید هرچه سریع‌تر استفاده از این کیف پول را آغاز کنید. در این مطلب ما سعی داریم تا به صورت کلی به ذکر مراحل و روند نصب تراست ولت بپردازیم.

    تراس ولت بر روی چه پلتفرم‌هایی اجرا می‌شود؟

    قابل توجه است که کیف پول تراست ولت برای ایران نیز در دسترس است و شما بدون نیاز به هیچگونه موارد اضافی نظیر vpn یا dns می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. البته یکی از مواردی که شاید بتوان آن را نقطه‌ی ضعف این کیف پول نیز دانست، نبود تنوع و نسخه‌های دکستاپی برای آن می‌باشد. به این معنی که شما به صورت رسمی نمی‌توانید از این کیف پول بر روی کامپیوتر یا لپتاپ خود استفاده کنید، در اصل قابلیت دانلود تراست والت برای ویندوز یا نصب کیف پول تراست والت روی ویندوز به صورت رسمی وجود ندارد. اما در این مورد نیز جای نگرانی وجود ندارد، چرا که شما با استفاده از نرم‌افزار‌های شبیه‌ساز قادر خواهید بود تا به ساده‌ترین شکل ممکن به نصب و استفاده از تراست والت برای ایران بپردازید.

    همچنین اگر که به فکر استفاده از این کیف پول بر روی مک هستید، این امر نیز شدنی است چرا که نرم‌افزار بلواستکس را می‌توان بر روی این سیستم عامل نیز نصب کرد. اما در رابطه با لینوکس قضیه به کل متفاومت است، چرا که شما قادر به نصب شبیه‌ساز‌ اندروید بلو استکس بر روی آن نیستید. آیا تراست والت نسخه ویندوز دارد؟ یکی دیگر از سوالاتی است که موارد زیادی پرسیده شده است و همانطور که اشاره کردیم، بله این نرم افزار نسخه‌ی دسکتاپ نیز دارد.

    آموزش نصب کیف پول تراست والت روی ویندوز و مک

    آموزش نصب تراست والت برای کامپیوتر ویندوز و مک

    در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مفصل و قدم به قدم به شما نصب کیف پول تراست والت روی ویندوز را آموزش دهیم. در قدم اول زمانی که برای نصب تراست ولت بر روی ویندوز اقدام می‌کنید باید به دانلود و نصب نرم‌افزار بلو استکس بپردازید. برای اینکار می‌توانید به وبسایت‌های ایرانی دانلود نرم‌افزار یا وبسایت اصلی بلواستکس مراجعه کنید. بعد از دانلود نرم‌افزار اقدام به اکسترکت و نصب آن کنید، حال زمان آن فرا رسیده است که فایل نصبی اپلیکیشن تراس والت را دانلود کنید، برای اینکار می‌توانید به گوگل پلی و وبسایت‌های دانلودی مشابه مراجعه کنید. پس از دریافت فایل Apk نرم‌افزار، آن را با استفاده از کلیک موس Drag & Drop کرده و آن را بر روی نرم افزار بلواستکس بکشید. حال روند نصب نرم‌افزار به صورت خودکار شروع خواهد شد. پس از پایان مراحل بدون هیچ مشکلی می‌توانید از کیف پول تراست والت برای ویندوز استفاده کنید.

    می توانید نرم افزار بلو استکس را از لینک زیر دریافت کنید.

    البته نرم افزار دیگری هم وجود دارد که نسبت به بلو استکس نیاز به سخت افزار قدرتمند در سیستم تان نیست این نرم افزار نوکس پلیر نام دارد شما می توانید این شبیه ساز اندروید را هم از لینک زیر دانلود و استفاده کنید.

    دانلود نوکس پلیر شبیه ساز اندروید

    این روش در  کل یک روش جایگزین برای استفاده از تراست ولت در ویندوز است  ،این نکته را در نظر بگیرید که شما یک شبیه ساز اندروید را در سیستمتان ران کرده اید ، و عملا امکانات یک گوشی اندرویدی را در کامپیوتر استفاده کرده اید. با این روش اغلب نرم افزار های اندرویدی را می توانید در سیستم تان استفاده کنید.

    دانلود کیف پول trust wallet برای ویندوز 10

    قابل توجه است که استفاده از اپلیکیشن بلواستک بر روی تمامی ویندوز‌های برو نظیر 7، 8 و 10 ممکن است به همین علت شما به راحتی می‌توانید با استفاده از بلواستکس به دانلود تراست والت برای ویندوز 8 و حتی دانلود کیف پول trust wallet برای ویندوز 10 بپردازید.

    نصب کیف پول تراست والت بر روی مک

    همانطور که در بخش‌‌های بالایی متن اشاره کردیم، زمانی که شما به فکر نصب اپلیکشن تراس والت بر روی پلتفرم‌هایی به غیر از اندروید و ios هستید، می‌بایست از نرم‌افزاری‌های شبیه‌ساز اندرویدی استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از محیط‌های شبیه‌سازی شده، به نصب نرم‌افزار تراست ولت بپردازید. سپس می‌توانید به مانند مراحل قبلی به نصب نرم‌افزار تراست والت بر روی مک بپردازید.

    ارسال و دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت در کامپیوتر

    شما برای اینکه بتوانید در کیف پول تراست والت به ارسال و دریافت ارز دیجیتال بپردازید باید در بخش‌های خاصی از این نرم‌افزار اقدام کنید. وارد صفحه اصلی شوید و سپس روی ارز دیجیتال مورد نظر خود ضربه بزنید، در صفحه بعد گزینه ارسال یا Send را لمس کنید. سپس در فیلد رو به رو مقدار و آدرس مقصد را وارد کنید. سپس گزینه Continue را فشار دهید. برای اینکه از فردی ارز دیجیتال دریافت کنید باید در بخش Receive وارد شوید و سپس یک کدqr را اسکن کنید. در این کد آدرس و مقدار بیت کوین ارسالی قرار گرفته است و شما با اسکن کردن آن تمامی اطلاعات مورد نیاز را دریافت می‌کنید. همچنین برای نصب کیف پول تراست والت برای کامپیوتر می‌توانید به وبسایت مرجع سر بزنید و با دانلود نرم افزار مخصوص، عملیات نصب را آغاز کنید.

    ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد ذکر شده لذت برده باشید و بتوانید بر این اساس اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با نصب تراست والت برای کامپیوتر، ویندوز و مک بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر به مهمترین مراحل و نکاتی اشاره کنیم که شما برای نصب تراس ولت بر روی پلتفرم‌های مختلف باید رعایت کنید. همچنین اگر که به دنبال لینک دانلود تراست والت برای ویندوز 10 و همچنین دانلود تراست والت برای ویندوز 7 هستید می‌توانید با مراجعه به وبسایت اصلی شروع به دانلود نرم‌افزار تراست ولت برای اندروید کنید. استفاده از تراست ولت می‌تواند باعث شود که خیال شما در رابطه با اموال دیجیتال خود راحت شود.


    💥✈️ ارزانترین نرخ تور آنکارا رو از لحظه آخر بخواهید ✈️ 💥
    🔷 نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن 🔷

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=261231

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم