• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

آموزش لینک سازی خارجی

  • کد خبر : 305691
  • 03 شهریور 1401 - 19:59
آموزش لینک سازی خارجی

فهرست محتوا امروزه سئو جز شغل های پردرآمد به حساب می آید و از روش های مختلف از طریق سئو می توان درآمد کسب کرد. یکی از بخش های مهم سئو لینک سازی یا لینک بیلدینگ است. زمانی که یک سایت از نظر سئو داخلی و همچنین سئو تکنیکال کامل شد و به درستی انجام […]

فهرست محتوا

  • امروزه سئو جز شغل های پردرآمد به حساب می آید و از روش های مختلف از طریق سئو می توان درآمد کسب کرد. یکی از بخش های مهم سئو لینک سازی یا لینک بیلدینگ است. زمانی که یک سایت از نظر سئو داخلی و همچنین سئو تکنیکال کامل شد و به درستی انجام شد باید شروع به زدن بک لینک برای آن سایت کنید. زمانی که برای یک سایت بک لینک زده می شود باعث رتبه گرفتن آن سایت می شود ولی اگر کسی تمام قواعد و قوانین آن را ندانید و در زدن بک لینک اشتباهی انجام دهد؛ باعث می شود که سایت شما توسط گوگل جریمه شود. با تهران لرن در این مقاله همراه باشید تا آموزش لینک سازی را برای شما تشریح بکنیم:

    بک لینک چیست؟

    زمانی که از سایتی دیگر به سایت شما لینک داده شود؛ بک لینک گفته می شود. گوگل برای رتبه دادن به سایت ها، فاکتور های مختلفی را بررسی می کند. یکی از این فاکتورها لینک هایی است که از سایت های دیگر برای سایت شما زده می شود. هرچقدر آن سایت ها معتبر تر باشند آن لینکی که به شما داده است نیز از نظر گوگل با ارزش تر است.

    انواع لینک سازی خارجی

    به طور کلی دو نوع لینک سازی خارجی داریم که عبارتند از:

    1. لینک سازی طبیعی
    2. لینک سازی دستی

    لینک سازی طبیعی

    در لینک سازی طبیعی به این صورت است که سایت های دیگر به اختیار خود به شما لینک می دهند و حتی شما اطلاعی از لینکی که به شما داده اند ندارید. شما می توانید اینطور تصور کنید که شما یک مطلبی داخل سایتتان نوشته اید که بسیار با کیفیت و جامع است. سایت های دیگر که در حوزه کاری شما فعالیت دارند بعد از دیدن مقاله و مطلع شدن از کیفیت آن مقاله، داخل سایت خود آن مقاله را در قالب یک لینک به کاربران خود معرفی می کنند. این لینک به صورت کاملا طبیعی ساخته شده است و گوگل با توجه به این لینک ها متوجه می شود که مقاله شما بسیار با کیفیت و جامع است و به آن اعتبار می دهد.

    لینک سازی دستی

    در روش لینک سازی دستی خود شما لینک برای سایت خود ایجاد می کنید. شما با شرکت در انجمن ها، نوشتن پست مهمان، خرید بک لینک و…. می توانید برای سایت خود به صورت دستی لینک ایجاد کنید. در ادامه این مطلب به آموزش لینک سازی دستی پرداخته می شود.

    لینک سازی دستی و جریمه گوگل

    گوگل با توجه به لینک های یک سایت به آن سایت رتبه می دهد. این نکته را باید بدانید که گوگل فقط لینک هایی که به صورت طبیعی به سایت شما داده باشد رتبه می دهد و اگر بتواند متوجه شود که لینک سازی شما به صورت دستی انجام شده است؛ سایت شما را جریمه می کند.

    چطور لینک سازی کنیم؟

    همانطور که متوجه شدید اگر گوگل تشخیص دهد که شما لینک سازی دستی انجام داده اید سایت شما را جریمه می کند با این سوال مواجه می شویم که چطور لینک سازی دستی انجام دهیم که گوگل متوجه نشود. شما باید طوری لینک سازی دستی انجام دهید که گوگل فکر کند لینکی که ساخته اید طبیعی است. به طور کلی باید لینک های شما ویژگی های لینک طبیعی داشته باشد.

    آموزش لینک سازی خارجی

    ویژگی های لینک طبیعی

    •     لینک های طبیعی هم از دو فالو هستند و هم از نو فالو

    شما اگر در لینک سازی برای سایت خود فقط از لینک های دو فالو یا فقط از لینک های نوفالو استفاده کنید؛ گوگل شک می کند. در نتیجه شما باید در هنگام لینک سازی هم لینک دو فالو و هم لینک نو فالو استفاده کنید یعنی ترکیبی از هر دو بسازید.

    از سایت های مختلف لینک سازی انجام می شود

    لینک طبیعی معمولا از سایت های مختلف ساخته می شود و فقط از یک سایت نیست. در نتیجه شما در  لینک سازی باید لینک هایی که می سازید از سایت های مختلف باشد و اگر از یک سایت با یک موضوع مشابه باشد گوگل به آن لینک ها مشکوک می شود.

      لینک سازی به روش های مختلف

    همانطور که میدانید برای لینک سازی روش های مختلفی وجود دارد. روش هایی همچون ساید بار، کامنت، رپورتاژ آگهی و… برای لینک سازی استفاده می شود. شما باید در هنگام لینک سازی از روش های مختلف برای لینک سازی استفاده کنید و نباید فقط از یک روش استفاده کنید. شما اگر فقط از یک روش به عنوان مثال لینک سازی به روش کامنتی استفاده کنید؛ گوگل به لینک هایی که ساخته اید مشکوک می شود.

    آموزش لینک سازی خارجی

    روش های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارد که در ادامه با هرکدام آشنا می شویم و گفته می شود که چگونه بسازید.

    رپورتاژ آگهی

    یکی از روش های که بسیار زیاد استفاده می شود رپورتاژ آگهی است. شما می توانید از سایت های مختلف رپورتاژ خریداری کنید و مطلب خود را داخل آن سایت ها قرار دهید و داخل مطلبی که نوشته اید به سایت خود لینک دهید.

    انجمن

    سایت های بسیار زیادی وجود دارند که دارای انجمن هستند. شما می توانید در انجمن این سایت ها عضو شوید و در تاپیک هایی که با حوزه کاری شما مرتبط است فعالیت کنید و لینک سایت خود را در آن تاپیک ها قرار دهید.

    کامنت گذاشتن

    شما می توانید داخل سایت های معتبر کامنت قرار دهید و در آن کامنت به سایت خود لینک دهید.

    پست مهمان

    برخی از سایت ها هستند که شما می توانید محتوایی برای سایتشان بنویسید و داخل سایت آنها به عنوان پست مهمان منتشر کنید. شما می توانید این نوع سایت ها را پیدا کنید و برای آنها محتوا بنویسید و در بین محتوا لینک سایت خود را قرار دهید و برای آن سایت ارسال کنید.

    ارسال آگهی

    سایت هایی هستند مثل دیوار، شیپور که شما می توانید آگهی ثبت کنید. شما می توانید در این سایت ها آگهی ثبت کنید و به سایت خود لینک دهید.

    لینک سازی با استفاده از سایت های ویکی

    شما می توانید به سایت های ویکی مقاله ارسال کنید و در مقاله ای که ارسال می کنید لینک خود را قرار دهید.

    آموزش لینک سازی خارجی

    نتیجه گیری

    امروزه برای این که سایت شما به صفحه یک گوگل بیایید باید بک لینک زده شود و بدون بک لینک نمی توانید رشد خوبی داشته باشید. در این مطلب با انواع روش های ساخت بک لینک دستی آشنا شدیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب به راحتی برای سایت خود بک لینک بسازید که گوگل متوجه نشود و رتبه های خوبی دریافت کنید.

     

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305691

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم