• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

آموزش خرید و فروش صرافی بیت ۲۴

  • کد خبر : 261210
  • 22 آبان 1400 - 17:17
آموزش خرید و فروش صرافی بیت ۲۴

با ورود به عصر دنیای دیجیتال، هر روزه نیاز عموم مردم به ابزار‌های دیجیتالی بیشتر شده است و افرادی که به فکر فعالیت در این بازار هستند، باید ابزار‌های بخصوصی را استفاده کنند. یکی از اصلی‌ترین ابزار‌های مورد استفاده را می‌توان پلتفرم معاملاتی شما دانست. زمانی که شما به فکر خرید و فروش ارز دیحیتال […]

  • با ورود به عصر دنیای دیجیتال، هر روزه نیاز عموم مردم به ابزار‌های دیجیتالی بیشتر شده است و افرادی که به فکر فعالیت در این بازار هستند، باید ابزار‌های بخصوصی را استفاده کنند. یکی از اصلی‌ترین ابزار‌های مورد استفاده را می‌توان پلتفرم معاملاتی شما دانست. زمانی که شما به فکر خرید و فروش ارز دیحیتال و دیگر ارز‌های متفرقه در بازار جهانی هستید، نیازمند استفاده از پلتفرمی می‌باشید که شما را به این بازار متصل کند. انتخاب پلتفرم مورد نظر شما می‌تواند بسیار سخت باشد، چرا که هر کدام با داشتن ویژگی‌‌های مختلف می‌توانند گزینه‌ی خوبی باشند. نگران این موضوع نباشید، چرا که ما با بررسی پلتفرم‌های معاملاتی مختلف، توانسته‌ایم بهترین را برای شما ارائه دهیم.

    بیت 24 در اصل یکی از برترین پلتفرم‌های امروزی می‌باشد که شما می‌توانید با خیال راحت به معامله و انجام سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال در آن بپردازید. البته اگر که به اطمینان خاطر بیشتری نیاز دارید، بهتر است نظرات کاربران در رابطه با این پلتفرم را نیز مطالعه کنید تا با یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنا شوید. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت پلتفرم بیت 24 را می‌توان ویژگی‌های جذاب آن دانست. زمانی که شما در این پلتفرم مشغول به کار هستید و مشکل خاصی برای شما بوجود می‌آید و برای مثال قادر به جا‌به‌جایی مبلغ مورد نظر خود نیستید، می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و تیم پشتیبانی با سرعت عمل بالا و به صورت حرفه‌ای به کمک شما خواهد آمد. از دیگر ویژگی‌های سایت بیت 24 می‌توان به سرعت واریز بسیار بالا، قیمت مناسب و البته پشتیبانی از ارز‌ها و توکن‌های مختلف اشاره کرد. حال اگر که به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این صرافی علاقه‌‌مند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا به صورت مفصل به آموزش خرید و فروش در صرافی بیت 24 بپردازیم. همچنین ما سعی داریم در رابطه با موضوعات دیگر نظیر ثبت نام در بیت 24 صحبت کنیم. همچنین برای دانلود اپلیکیشن بیت ۲۴ می‌توانید به وبسایت رسمی سر بزنید.

    آموزش ثبت نام در بیت ۲۴ و بیت ۲۴ ورود

    اولین موردی که برای شروع کار خود در صرافی بیت 24 باید انجام دهید، ثبت نام در bit24 می‌باشد. برای اینکار باید مراحل مختلفی را طی کنید که در بخش زیر به ذکر آن‌ها پرداخته‌ایم:

    در مرحله‌ی اول از طریق آدرس اصلی سایت یعنی https://bit24.cash  وارد وبسایت رسمی صرافی بیت ۲۴ شوید. حال که به وبسایت ورود کرده‌اید، با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که در داشبورد بالای صفحه به گزینه‌های مختلفی همچون بلاگ، قوانین سایت و… دسترسی خواهید داشت. در بخش سمت چپ صفحه‌ی مذکور بر روی گزینه‌ی ورود/ثبت‌نام کلیک کنید. اگر که قبلاً در وبسایت بیت 24 ثبت‌نام کرده‌اید، حال می‌توانید در صفحه‌ی ورود با وارد کردن شماره‌ی موبایل خود و دریافت کد وارد شوید.

    اگر که به تازگی وارد وبسایت شده‌اید بر روی گزینه‌ی ثبت‌نام کنید کلیک کنید تا مراحل ثبت‌نام شما آغاز شود. در این مرحله باید در کادر روبه‌رو شماره‌ی تلفنی را وارد کنید که به آن دسترسی کامل داشته باشید. همچنین قابل توجه است در صورتی که دارای کد معرف هستید بهتر است آن را در کارد بعدی وارد کنید، در غیر این صورت فیلد کد معرف را خالی بگذارید. در آخر نیز بر روی دکمه‌ی دریافت کد تأیید کلیک کنید تا این بخش به پایان برسد. پس از کلیک بر روی دکمه‌ی مذکور شما یک کد تاییده‌ی از طرف صرافی بیت 24 بدست می‌آورید که به شماره‌ی موبایل شما ارسال شده است. باید کد مذکور را در فیلد مقابل خود وارد کنید و گزینه‌ی ورود را بزنید.

    اگر که تمامی مراحل مذکور را به درستی طی کنید، حال باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنید، مواردی مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی و همچنین اطلاعات دیگری نظیر ایمیل و نحوه آشنایی با صرافی را وارد کنید. در کادر آخر هم یک رمز عبور مناسب و بسیار قوی برای اکانت خود انتخاب کنید و سعی کنید به نحوی این رمز عبور را حفظ کنید، چرا که دارای اهمیت زیادی است. در انتخاب رمز عبور نیز سعی کنید از تمام موارد نظیر حروف کوچک و بزرگ و نماد‌های نیز استفاده به عمل بیاورید. در مرحله‌ی آخر نیز بر روی گزینه‌ی تایید و ادامه کلیک کنید تا تمامی مراحل به اتمام برسد و یک پیامک از طرف صرافی برای شما ارسال شود.

    روش خرید و فروش در صرافی بیت ۲۴

    همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید قبل از شروع به خرید و فروش در سایت بیت 24 انجام دهید، اهراز هویت بیت 24 است. شما باید مراحل این کار را به صورت کامل انجام دهید و پس از تأیید نهایی می‌توانید کار خود را شروع کنید. به دلیل اینکه صرافی بیت 24 دارای رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کارآمد است، شما می‌توانید با انجام چند مرحله و چند کلیک ساده به راحتی به خرید و فروش بپردازید. در این بخش با ما همراه باشید تا مراحل این کار را شرح دهیم:

    در مرحله‌ی اول، پس از ورود به سایت وارد پنل کاربری خودتان شوید و از طریق داشبود سمت راستی، گزینه‌ی کیف پول را انتخاب کنید. در مرحله‌ی دوم زمانی که وارد این صفحه شدید، از لیست ارز‌های دیجیتال، یکی را انتخاب کنید که در ستون نام رمز ارز نیز قابل مشاهده است. همچنین برای دانلود اپلیکیشن بیت ۲۴ می‌توانید به بازار، گوگل یا وبسایت رسمی سر بزنید.

    ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه خرید و فروش در سایت بیت 24 و همچنین ثبت نام در bit24 بدست آورده باشید. ما سعی داشتیم تا به صورت مفصل به ذکر مهمترین نکات بپردازیم تا شما بتوانید به آغاز معاملات خود در این پلتفرم بپردازید. اگر که به فکر شروع کار در بازار دیجیتال هستید بهتر است بدانید که این کار بدون دانش قبلی ممکن نیست و بهتر است با تمرین‌های چند ساعته و دیدن آموزش‌های مختلف، در مرحله‌ اول با بازار آشنا شده و سپس تلاش کنید چم و خم کار را بدست بگیرید. یکی دیگر دلایل توصیه ما این است که اعتبار صرافی بیت ۲۴ بسیار بالا می‌باشد و لذا شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

    برای ورود به سایت bit24.cash کلیک کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=261210

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم