• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آموزش خرید از عطاری آنلاین

  • کد خبر : 277932
  • 26 دی 1400 - 16:35
آموزش خرید از عطاری آنلاین

در جهان امروز ما شاهد پیشرفت کردن علوم پزشکی و دارویی و  بالا رفتن سطح تحصیلات و دانش مردم هستیم، تعداد افرادی که به پزشکان برای درمان بیماری های خود مراجعه می کنند بیشتر شده است با این حال کسانی هم هستند که بدنبال درمان هایی به دور از داروهای شیمیایی می باشند.  در ادامه […]

  • در جهان امروز ما شاهد پیشرفت کردن علوم پزشکی و دارویی و  بالا رفتن سطح تحصیلات و دانش مردم هستیم، تعداد افرادی که به پزشکان برای درمان بیماری های خود مراجعه می کنند بیشتر شده است با این حال کسانی هم هستند که بدنبال درمان هایی به دور از داروهای شیمیایی می باشند.  در ادامه این مقاله از عطاری آنلاین همراه ما باشید.

    امروزه افراد زیادی برای بهبود و تقویت سلامت جسمی و روحی خودشان به سمت درمان های کم عوارض تر و گیاهان دارویی می روند. آغاز قرن بیست و یکم، تقریبا 252 دارو توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان دارو های اساسی و ضروری شناخته شده اند و منشا گیاهی دارند.

    دارو های مشهوری همانند کدئین، کوئینین و مورفین همگی از دسته گیاهان مشتق شده هستند. گیاهان دارویی در زندگی بسیاری از انسان ها از اهمیت بسیاری بر خوردار است،و ما می توانیم به درک این موضوع برسیم که همچنان قدرت طبیعت در کنار ما می باشد و گزینه های طبیعی برای تکمیل کردن روش های درمانی در دسترس می باشد.

    با پیشرفت کردن علوم پزشکی و دارویی و با بالا رفتن سطح تحصیلات و دانش مردم، تعداد افرادی که به پزشکان برای درمان بیماری های خود مراجعه می کنند بیشتر شده است اما میان این افراد کسانی هم هستند که بدنبال درمان هایی به دور از داروهای شیمیایی می باشند.

    عطاری ها نیز مانند داروخانه ها هستند که داروشناسی خود را بر پایه انواع روش های طب سنتی ( طب کل نگر ) و اسلامی قرار داده اند و فقط از گیاهان، دانه ها و روغن های طبیعی برای درمان و تقویت انسان ها استفاده می کنند. به دلیل اینکه گیاهان دارویی از عطر و بوی بخصوصی برخوردار هستند این داروخانه ها به نام عطاری نام گذاری شد.

    اولین نوشته ها و نسخه های به دست آمده از گیاهان پر خواص و دارویی در تمدن های مهم جهان همانند ایران باستان، مصر، خاورمیانه، یونان باستان، هند و چین به 3000 سال قبل از میلاد باز می گردد.

    در این آثار به جا مانده نام گیاهان دارویی همانند درخت میر، کرچک و سیر به مراتب دیده میشد و سایر تمدن ها نیز همانند بابلیان، مادها، آشوریان و طب اسلامی سر آغاز شروع پیشرفت ها در زمینه علم داروسازی گیاهی می باشد.

    تریتا یکی از نخستین پزشکان و جراح آریایی بود که با گیاهان و خواص دارویی آنها آشنایی زیادی داشت. تریتا برای درمان بیماری ها از عصاره گیاهانی که خودش استخراج می کرد نیز استفاده می نمود. زرتشت برای حفظ و بقای گیاهان تاکید بسیاری داشت. در تمدن ایران باستان در کتیبه های مرتبط با هخامنشیان،  از زعفران به عنوان گیاه دارویی با خواص و کاربرد بسیار یاد شده است. چین و هند نیز همانند ایران از نخستین کشورها در حوزه طب سنتی و داروسازی گیاهی بوده اند.

    اخیرا اطمینان و گرایش مردم به طب سنتی نیز بیشتر شده است که این امر موجب شده تا شغل عطاری رونق بیشتری پیدا کند. ممکن است کار عطاری در تصورات شما شغلی قدیمی و گرد و خاک گرفته به نظر برسد، اما امروزه تعداد بسیاری از خانواده ها به دلیل مشکلات و عوارض مواد غذایی صنعتی، به دنبال غذای سالم، مواد غذایی ارگانیک و سنتی گرایش پیدا می کنند به این علت عطاری های آنلاین مدرن نیز در حال گسترش می باشد.

    بیشتر: راهنما خرید از عطاری اینترنتی دیجی عطار

    مزایای خرید از عطاری آنلاین

    ۱– ارائه محصولات در هر زمان:

    برخی اوقات امکان دارد برای شما مسئله ای پیش آید که شما به سرعت به یک محصول یا گیاه دارویی احتیاج دارید و در آن ساعت برای شما ممکن نیست به عطاری مراجعه نمایید. شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید به صورت آنلاین مشاوره بگیرید و نیاز خودتان را به آسانی در عطاری آنلاین بر طرف نمایید.

    ۲نداشتن محدودیت مکانی:

    ممکن است شما در شهری زندگی کنید که محصول مد نظر شما در فروشگاه های شهر شما وجود نداشته باشد در این صورت شما می توانید مرغوب‌ترین و نایاب ترین گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را به روش اینترنتی و با خیال راحت از عطاری آنلاین سفارش دهید.

    ۳خریدی آسوده و بی دردسر:

    خرید کردن در شهرهای  بزرگ و پرجمعیت، کار بسیار سخت و وقت گیری می باشد. امکان دارد که شما در ترافیک بمانید به دلیل اینکه در اطراف شما هیچ عطاری وجود ندارد و وقت و هزینه شما هدر برود، در این شرایط خرید آنلاین به کمک شما می آید و شما به راحتی در منزل خود محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خرید می کنید.

    عطاری2

    ۴نحوه اطلاع از خواص محصولات انتخابی:

    شما قبل از خرید هر محصولی ، عطاری آنلاین و عمده فروشی آنلاین گیاهان دارویی تمام اطلاعات آن محصول را در اختیار شما می گذارد و می توانید مطالعه نمایید. در حالی که در مراجعه حضوری شاید فروشنده وقت و فرصت کافی برای توضیح دادن به شما را نداشته باشد. و شما به راحتی میتوانید  توضیحات کامل انواع گیاهان را  در عطاری آنلاین بخوانید و مشاهده بفرمایید.

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=277932

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم