• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آموزش خرید ارز پولکادات + تحلیل قیمت و آینده پولکادات

  • کد خبر : 289943
  • 17 اسفند 1400 - 23:49
آموزش خرید ارز پولکادات + تحلیل قیمت و آینده پولکادات

فهرست محتوا پولکادات چیست  ؟ پولکادات  یک ارز دیجیتال با نماد  DOT  می باشد که در رده  11 ارز های دیجیتال قرار دارد. هپولکادات اکتبر سال 2017 توسط بنیاد “web3” شروع به کار کرد؛ این پروژه به شبکه های بلاکچین این امکان را می دهد تا با هم کار کنند. پولکادات که یک بلاکچین متصل […]

فهرست محتوا

  • پولکادات چیست  ؟

    پولکادات  یک ارز دیجیتال با نماد  DOT  می باشد که در رده  11 ارز های دیجیتال قرار دارد.

    هپولکادات اکتبر سال 2017 توسط بنیاد “web3” شروع به کار کرد؛ این پروژه به شبکه های بلاکچین این امکان را می دهد تا با هم کار کنند. پولکادات که یک بلاکچین متصل کننده مادر است سایر بلاکچین های موجود را به هم متصل می کند و باعث یک اتصال گستره و جامع در سیستم بلاکچین می شود.اگر بخواهیم نمونه دیگری از این پروژه را ذکر کرد می توانیم به کاردانو اشاره کنیم.

    پولکادات به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد باعث جذب توسعه دهندگان دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و لایت کوین شده است. یکی دیگر از عوامل جذب توسعه دهندگان به ارز دیجیتال پولکادات سیستم حاکمیت پولکادات است که به توسعه دهندگان این قابلیت را می دهد که رویکردهای خودشان را درباره سیستم ها و پارامتر های این سیستم مطرح و به اشتراک بگذارند.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    بنیاد “وب سه” مسئولیت  تمامی مراحل تایید اعتبار در سیستم پولکادات را بر عهد دارد و این امکان را می دهد تا در صورت اشکال در سیستم بلاکچین و یا مشکلات جدی وارد عمل شده و مشکل را رفع کند.

    تمامی این اقدامات باعث کاهش خسارت در سیستمهای امنیتی و باگ های احتمالی در شبکه پولکادات شده و با گذر زمان باعث افزایش اعتبار درجامعه پولکادات و جامعه کریپتوکارنسی می شود.

    ۴ پروژه آینده دار مهم در پولکادات

    برای درکت بهتر پولکادات و پتانسیل های آن به برخی از پروژهای آن می پردازیم:

    تا به اکنون پولکادات چند پروژه آینده دار را ارائه داده است که شامل اکالا ,اکروپلیس و سورا است پروتکل پولکادات “وب ۳” انتقال هر نوع داده یا دارایی بین بلاکچین را آسان کرده و پولکادات پاراچین نیز زنجیره های جانبی را به طور پیوسته با زنجیره اصلی در ارتباط نگه می دارد.

     پروژه منترا دائو :

    منترادائو یک سیستم دیفای (defi) که تحت مدیریت جامعه است  می باشد که برای سهام داری، وام دهی و مدیریت روی زنجیره های ریو ساخته شده است . ریو یک سیستم فرعی با قابلیت تعامل و همکاری متقابل با شبکه پولکادات است؛ این پلتفرم از توکن های خاص خود به نام om استفاده می کند این توکن ها به کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق پروتکل کارما در تصمیم گیری های مهم و کلیدی شرکت مشارکت داشته باشند. مانترادئو در ابتدا راه خود خدمات سهام گذاری غیر حضانتی را برای دارایی های اکوسیستم پولکادات ارائه می داد.

     پروژه اکالا :

    یکی از ویژگی های متمایز کننده اکالا که باعث شده خود را یک مرکز خدمات دیفای معرفی کند این است که زنجیره فرعی پولکادات محسوب می شود. پلتفرم غیرمتمرکز کوین اکالا استفاده از دیفای میان زنجیره ای را فراهم می کند. از جمله خدمات اکالا می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

    صدور وثیقه مبنی بر استیبل کوین است

    پشتیبانی از داپ های دیفای در اکالا صورت میگیرد

    پروژه آکروپلیس :

    آکروپلیس نشانگر خصوصیات Decentralized Finance که به دیفای مشهور است می باشد و پولکادات نیز از این سیستم استفاده می کند. دیفای یک سیستم، شامل تعدادی از برنامه های می باشد که روی آن اجرا شده تا کارهایی از جمله وام دهی و معاملات مالی را به صورت غیرمتمرکز و بدون دخالت سازمان یا ارگان دولتی اجرا کند.از ویژگی های سیستم Dfi پولکادات می توان به قابل ترکیب و مقیاس پذیر بودن ومورد پذیرش قرار گرفتن برای عموم کابران اشاره کرد. پروژه آکروپلیس در حال ادغام شدن با یک درگاه پرداخت فایت است تا بتواند از این طریق به کاربران این امکان را بدهد که با استفاده از یک کارت اعتباری بتوانند واریز سرمایه به کیف پول و اکوسیستم آکروپلیس را انجام دهد .علاوه بر این اقدام، آکروپلیس با ساخت پرتال حاکمیت و توسعه قرار دادهای هوشمند با استفاده از پشتیبانی کوین های مانند تتر در مسیر توسعه بیشتر آکروپلیس قرار گرفته است .

     پروِژه سورا :

    پروِژه سورا تصمیم دارد یک سیستم اقتصاد خورگردان غیرمتمرکز ایجاد کند این سیستم با هدف ساخت یک dao غیر رسمی فعالیت می کند که یک گزینه ایده ال برای نمایش ویژگی های رمز ارز پولکادات است.

    پروژه سورا یک آزمایش اقتصادی است که تا به حال توانسته نظر اعضای جامعه رمز ارزهای مختلف را جلب کند این اتفاق نیز باعث ایجاد خوشنامی و اعتماد به پروژه سورا شده، همچنین کاربران با رای دادن به پروِژه های سورا می توانند توکن xor دریافت کنند. پروژه سورا برای توسعه و گسترش در چارجوب بلاکچین مقیاس پذیری، مانند پولکادات بسیار عالی است. سورا با دریافت کار مزد پایین و سیستم پرداخت درون برنامه ای نشان داده که از اهداف پروژه پولکادات پیروی می کند.

    آموزش خرید ارز پولکادات + تحلیل قیمت و آینده پولکادات

    بهترین صرافی های پولکادات

    برای خرید ارز پولکادات ۲ روش برای شما وجود دارد:

    ۱- خرید با ریال از صرافی های معتبر ایرانی

    ۲- خرید با تتر از صرافی های معتبر خارجی

    خرید با ریال از از صرافی های معتبر داخلی:

    ما با توجه به اینکه صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، استفاده از این صرافی های ایرانی را پیشنهاد میدهیم. بهترین صرافی های ایرانی عبارت اند از:

    • پی ام ایکس چنج co
    • نوبیتکس
    • والکس
    • اوکی اکسچنج

    برای خرید از صرافی های ایرانی شما باید با مدارک هوییتی خودتون احراز هویت کنید و اقدام به خرید نمایید. در صرافی  پی ام ایکس چنج تنها کافی است یک شماره موبایل به نام خودتون داشته باشید و تنها در کمتر از چند دقیقه احراز هویت کنید و پولکادات را با بهترین قیمت پولکادات خریداری کنید.

    خرید با تتر از صرافی های معتبر خارجی

    برای خرید از صرافی های خارجی باید ابتدا ارز تتر خریداری کنید و به معاملات ارز های دیجیتال بپردازید برای خرید تتر میتوانید به صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج مراجعه کنید.

    بهترین صرافی ارز پولکادات از نظر حجم معاملات صرافی بایننس می باشد و باقی صرافی ها به ترتیب زیر می باشد.

    صرافی بایننس

    کوین بیس

    هابی گلوبال

    کوکوین

     

    توسعه دهندگان پولکادات  چه کسانی هستند؟

    یکی از اصلی ترین دلایل رشد ارز پولکادات تیم توسعه دهند و با تجربه آن می باشد که همه آنها تجربه حضور در پروژه های بزرگ از جمله اتریوم را دارند.

     هروبرت هابرمایر :

    روبرت هابرمایر یکی از همکاران Thiel و بنیانگذار Polkadot است. او دارای سابقه تحقیق و توسعه در زمینه بلاکچین ، سیستم های توزیع شده و رمزنگاری است. او از اعضای قدیمی انجمن Rust است و بر استفاده از ویژگی های زبان برنامه نویسی برای ایجاد راه حل های موازی و کارآمد تمرکز کرده است.

    دکتر گاوینوود :

    Gavin به عنوان بنیانگذار و CTO اتریوم ، ایجاد فناوری بلاک چین را آغاز کرد. او اجزای اساسی صنعت بلاکچین را از جمله Solidity ، Proof-of-Authority consensus ، Parity و Whisper ابداع کرد. گاوین در Parity، نوآوری Substrate و Polkadot را رهبری می کند.

    وی اصطلاح Web 3.0 را در سال 2014 مطرح کرد و در حال حاضر به عنوان رئیس بنیاد Web3  فعالیت می کند. هنگامی که بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد ،دکتر گاوین جیمز وود ،بنیانگذار اتریوم به تبلیغات در مورد ارزهای رمزنگاری شده علاقه ای نداشت.

    در پایان سال ۲۰۱۳، ویتالیک بوترین برنامه نویس انگلیسی که ۱۵ سال تجربه کد نویسی منبع باز داشت با گاوین اشنا شد.

    این دو امیدوار بودند با کمک یک دیگر اتریوم را از یک کاغذ سفید به یک بلاکچین کاملاً کاربردی تبدیل کنند.

    امید انها  به ثمر نشست و ظرف چند هفته گاوین به بوترین در میامی پیوست تا PoC-1 اتریوم را بنویسد و آن را در کنفرانس بیت کوین آمریکای شمالی در ژانویه 2014 ارائه دهد.

    شش ماه پس از کنفرانس، بنیانگذاران در Zug سوئیس باهم ملاقات کردند تا رسماً Ethereum را تأسیس کنند.

    در آن مدت ، دکتر وود مشغول ایده پردازی و کنار گذاشتن پایه و اساس زبان قرارداد هوشمند، و نوشتن اولین مشخصات رسمی پروتکل بلاکچین و شکل دادن به دیگر زیرساخت های مشابه مبتنی بر بلاک چین بود. دکتر وود دو سال بعد به عنوان مدیر ارشد فناوری اتریوم ، دکتر یوتا اشتاینر، Parity Technologies را برای توسعه زیرساخت های اصلی بلاک چین برای اتریوم و سایر شبکه های وب 3.0 تاسیس کرد.

    پیتر چابان :

    پیتر مدیر فناوری بنیاد Web3 است ، جایی که او در حمایت از توسعه نسل بعدی فناوری های توزیع شده کار می کند. او مدرک کارشناسی ارشد مهندسی خود را در دانشگاه آکسفورد گرفت و در رشته مهندسی علوم مطالعه کرد.

    او در صنایع دفاعی ، مالی و تجزیه و تحلیل داده ها ، در شبکه ها، توزیع پایگاه های دانش ، مدل های قیمت گذاری کمی ، یادگیری ماشین و توسعه تجارت کار کرده است.

     

     کیف پول های پولکادات

    شما میتوانید پولکادات را بر روی کیف پول های مختلفی نگه داری و مدیریت کنید.

    کیف پول های نرم افزاری:

    کیف پول های نرم افزاری رایگان و بسیار کاربردی هستند. در این کیف پول ها شما ۱۲ کلمه دارید که باید از آنها با احتیاط نگهداری کنید و در اختیار دیگران قرار ندهید.

    کیف پول های موبایلی معتبر  پولکادات به ترتیب زیر می باشند:

    تراست

    متامسک

    کوینومی

    سامورایی

     

    کیف پول های سخت افزاری:

    کیف پول های سخت افزاری یا کیف های سرد امن ترین گزینه برای نگه داری ارز دیجیتال پولکادات می باشد.

    بهترین کیف پول های  سخت افزاری پولکادات عبارت اند از :

    کیف پول لجر نانو اس

    کیف پول لجر نانو ایکس

    کیف پول سیف پل

     

    آیا خرید پولکادات خوب است؟

    بله قطعا. سال ۲۰۲۲ زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در پولکادات است. در ماه مه ۲۰۲۱ ، قیمت پولکادات به دلیل نوسانات بازار از ۴۸.۶۸ دلار آمریکا به ۱۷.۷۱ دلار رسید. با این حال ، از آن زمان ، این روند رو به رشد بوده است.

    در حال حاضر زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در پولکادات است زیرا به طور پیوسته در حال رشد است و انتظار می رود بیشتر رشد کند.

    احتمالا پولکادات روند اتریوم را در پیش گرفته و در سال های آتی اعداد عجیبی را خواهد دید.

    چگونه ارز پولکادات بخریم ؟

    خرید پولکادات با کارت بانکی

    نحوه خرید، فروش و تبدیل پولکادات از پی ام ایکسچنج:

    • خرید، فروش و تبدیل از طریق وبسایت ، ربات هوشمند تلگرام و اپلیکیشن

    وب سایت:

    خرید پولکادات از وب سایت:

    برای خرید از طریق وبسایت به قسمت خرید و فروش سریع رفته و با وارد کردن اطلاعات هویتی ، احراز هویت خود را به صورت اتوماتیک کامل کرده و ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی پولکادات قرار دهید و باقی مراحل را طی کنید.

    فروش پولکادات از وب سایت:

    برای فروش ارز دیجیتال پولکادات نیاز به احراز هویت ندارید و در این مرحله ارزمبدا را بر روی پولکادات و ارزمقصد را بر روی تومان قرار دهید و باقی مراحل را برای تکمیل فروش خود طی نمائید.

    تبدیل ارز پولکادات به سایر ارزها:

    برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیاز به احراز هویت نیست و شما باید ارز مبدا را از قسمت رمزارزها پولکادات انتخاب کنید و به دنبال آن ارزدیجیتالی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید.

    ربات تلگرام:

    خرید ارز پولکادات از ربات تلگرام :

    برای خرید ارز پولکادات از ربات تلگرام ابتدا وارد ربات با آدرسpmxchnage_bot@ شده و start  را بزنید.

    ارز پولکادات یک رمز ارز بسیار معتبر و با تیمی قدرتمند است که توسط بنیاد وب۳ راه اندازی شد. این ارز دیجیتال قطعا آینده درخشانی در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خواهد داشت .

    برای ورود و سرمایه گذاری در این ارز اصلا شک نکنید اما باید صبور باشید تا این ارز رودمپ و رویداد های خود را تکمیل کند.

    توجه داشته باشید بر اساس رویدادها و وایت پیپر ارز پولکادات ، این از دیجیتال میتواند گزینه بسیار مناسبی برای هولد و خرید بلند مدت شما باشد.

    آموزش خرید ارز پولکادات + تحلیل قیمت و آینده پولکادات

    بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

    برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز پولکادات ما صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” pmxchange.co را به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

    • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
    • احراز هویت اتوماتیک
    • پشتیبانی 24 ساعته
    • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
    • پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال
    • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
    • خرید و فروش بدون کارمزد
    • بهترین نرخ در ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=289943

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم