• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم برای راه اندازی شغلی پردرآمد در ایران

  • کد خبر : 254214
  • 19 مهر 1400 - 11:48
آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم برای راه اندازی شغلی پردرآمد در ایران

آموزش تعمیرات موبایل از رشته های پردرآمدی است که در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید یک شغل پردرآمد و پولساز را در سراسر ایران راه اندازی کنید. امروزه موبایل یک دستگاه هوشمند است که می توان در دستان تمام افراد در همه گروه سنی آن را دید. به لطف پیشرفت تکنولوژی، قابلیت های […]

  • آموزش تعمیرات موبایل از رشته های پردرآمدی است که در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید یک شغل پردرآمد و پولساز را در سراسر ایران راه اندازی کنید. امروزه موبایل یک دستگاه هوشمند است که می توان در دستان تمام افراد در همه گروه سنی آن را دید. به لطف پیشرفت تکنولوژی، قابلیت های این دستگاه هوشمند روز به روز در حال افزایش است و این موضوع محبوبیت موبایل را بیشتر و بیشتر کرده است و بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار پر رونق نموده است. از این رو آموزشگاه فنی برق دوره آموزش تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و عملی در کارگاه های مجهز و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می کند.

    آموزش تعمیرات موبایل شامل دو بخش آموزش تعمیر سخت افزاری و تعمیر نرم افزاری گوشی است و به دلیل کاربردهای بسیار موبایل در زندگی امروزی برای راه اندازی شغل تعمیرات موبایل لازم است به هر دو این مهارت ها تسلط داشته باشید.

    شرکت در کلاس های آموزشی، پرداخت های بانکی، برقراری تماس، تماشا ویدئو، عکاسی، فیلمبرداری و . . . برخی از رایج ترین کاربردهای این گجت هوشمند است. افزایش کاربردهای موبایل باعث شده تا در صورت خراب شدن این دستگاه هر چه سریعتر برای تعمیر آن اقدام شود. از طرفی امروزه قیمت گوشی های موبایل در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع دلیل دیگری است که به خوبی نشان می دهد که شغل تعمیرات موبایل از مشاغل پردرآمد در ایران برای راه اندازی است.

     

    اما چگونه صفر تا صد تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟ برای آموزش تعمیرات گوشی چه باید کرد؟ آیا آموزش آنلاین تعمیرات موبایل برای ورود به این شغل کافیست؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

    آموزش تعمیرات موبایل

    تعمیر موبایل

    آموزش تعمیر موبایل شامل آموزش تعمیرات سخت افزار گوشی و آموزش تعمیر نرم افزار گوشی است. گوشی های موبایل با گذشت زمان با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری روبه رو می شوند. اگر شما تسلط کافی برای تعمیر هر یک از این مشکلات را نداشته باشید نمی توانید در این رشته حضور موفقی داشته باشید. به طور مثال ال سی دی گوشی بنا به دلایل گوناگونی می شکند و نیاز به تعویض دارد، شما بایستی بتوانید ال سی دی انواع گوشی را تعمیر و تعویض کنید. یا گوشی دچار مشکلات نرم افزاری می شود مثلا شارژ باتری زود خالی می شود، برنامه ها نصب نمی شود یا غیره. شما به عنوان تعمیرکار موبایل باید بتوانید این مشکلات را رفع کنید.

    در صورت آموزش تخصصی تعمیرات موبایل می توانید در مدت زمانی کوتاه به هر آنچه که برای تعمیر گوشی نیاز است تسلط پیدا کنید. دوره تعمیرات موبایل مجتمع فنی برق مباحث تعمیرات موبایل را از پایه ای ترین سرفصل ها تا موضوعات تخصصی مربوط به تعمیرات موبایل به شما آموزش می دهد. دوره تعمیرات گوشی در این آموزشگاه شامل دو دوره تعمیرات نرم افزار و سخت افزار بوده و به صورت تخصصی و جداگانه به آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل می پردازد. یکی از مزایا دوره آموزش تعمیر گوشی در این مجتمع آموزشی، آموزش عملی تعمیر موبایل است. طی کلاس موبایل شما می توانید به صورت عملی و پس از آموزش استاد به تمرین بپردازید و با کار عملی با تمامی نکات و فوت و فن های تعمیر موبایل آشنا شوید.

    پشتیبانی از دیگر مزایایی است که این مجتمع به شما ارائه می دهد. اگر بعد از اتمام دوره با سوالاتی روبه رو شدید نگران نباشید تنها کافیست تا با آموزشگاه و استاد دوره ارتباط بگیرید و سوالات خود را رفع کنید.

    بهره مندی از مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل مزایای دیگر شرکت در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق است.

    درآمد تعمیرات موبایل چقدر است؟

    یکی از رایج ترین سوالاتی که کارآموزان هنگام ورود به بازار کار این رشته در ذهن دارند، سوال در رابطه با درآمد تعمیرات موبایل است. در رابطه با درآمد تعمیرکار موبایل باید بگوییم این رشته از درآمد خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر تعمیرکاران موبایل متوسط درآمد 15 تا 30 میلیون تومان در ماه دارند. البته توجه داشته باشید که میزان درآمد رابطه مستقیمی با تجربه و مهارت شما در زمینه تعمیر گوشی دارد. شاید درآمد شما در روزهای اول ورود به این شغل کمی پایین باشد اما مطمئن باشید با گذشت زمان و افزایش تجربه و مهارت این درآمد بیشتر خواهد شد. بنابراین نگران درآمد این شغل نباشید و تمرکز خود را روی آموزش تعمیرات موبایل بگذارید.

    البته علاوه بر تعمیرات موبایل مشاغل فنی دیگری نیز هستند که از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار هستند. تعمیرات پکیج، برق ساختمان، مکانیک خودرو، جوشکاری برخی از دیگر رشته های پردرآمد و پولساز فنی است که در صورت یادگیری مهارت های آنها می توانید به درآمد بالایی دست یابید.

    آموزش تعمیرات پکیج

    آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم برای راه اندازی شغلی پردرآمد در ایران

    آموزش تعمیرات پکیج شامل آموزش تعمیر و عیب یابی انواع پکیج دیواری بوتان، ایران رادیاتور، ایستاتیس و غیره می باشد. پکیج های دیواری دستگاه هایی هستند که به دلیل مزایا بسیاری در گرم کردن آب و محیط داخلی ساختمان بسیار مورد استفبال قرار گرفته و در ساختمان های بسیار نصب می شوند. به دنبال افزایش نصب پکیج، نیاز به تعمیر پکیج نیز بیشتر خواهد شد. پکیج دیواری جز آن دسته از وسایلی است که نیازمند سرویس های دوره ای و منظم است و این موضوع بازار کار تعمیرات آن را بسیار داغ و پر رونق کرده است.

    ورود به بازار کار تعمیرات پکیج سخت نبوده و به سرمایه کمی نیاز دارد. آموزش تعمیر پکیج مهم ترین موضوعی است که برای ورود به بازار کار این شغل به آن نیاز دارید که در صورت ثبت نام در دوره های تعمیر پکیج در یک آموزشگاه معتبر می توانید در مدت زمانی کوتاه به مهارت های مورد نیاز این شغل دست یابید.

    آموزشگاه فنی برق یکی از مراکز تخصصی آموزش تعمیر پکیج در تهران است که به صورت حرفه ای و تخصصی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره تعمیرات پکیج را برگزار و کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار این شغل تربیت می کند. با شرکت در کلاس های آموزشی این مجتمع می توانید در مدت زمانی کوتاه به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل شوید و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید. در حال حاضر بسیاری از تعمیرکارن پکیج درآمدی برابر با  20 تا 30 میلیون از این شغل به دست می آورند.

     

    آموزش برق ساختمان

    آموزش برق ساختمان از دیگر رشته هایی است که در صورت یادگیری آن می توانید از یک بازار کار دائمی و همیشگی برخوردار باشید. برق ساختمان از مهم ترین نیازهای یک ساختمان است، این موضوع شغل برقکار را به شغلی با بازارکار دائمی تبدیل کرده است. امروزه که ساختمان سازی رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است بدون شک می توان آینده عالی را برای شغل برقکار ساختمان متصور شد.

    برق ساختمان شامل آموزش برق کشی و نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی است. آموزش سیم کشی و برق کشی ساختمان پیش نیاز ورود به شغل برق ساختمان است. برای ورود به این شغل ابتدا لازم است تا با نحوه سیم کشی برق، نصب کلید و پریزها، نصب سنسورها و غیره آشنا باشید. توانایی نصب سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دوربین مدار بسته، دزدگیر، اعلام حریق و غیره مهارت دیگری است که در صورتی که بخواهید ورودی حرفه ای به این شغل داشته باشید باید با آن آشنا باشید.

    در مجتمع فنی برق دوره برق ساختمان در دو رشته برق ساختمان درجه 1 و درجه 2 برگزار می شود. برق ساختمان درجه 2 به آموزش مباحث پایه ای برق پرداخته و سیم کشی ساختمان را از صفر تا صد آموزش می دهد. دوره برق ساختمان درجه 1 به آموزش نصب سیستم های امنیتی و رفاهی می پردازد. با شرکت در کلاس های برق ساختمان در این آموزشگاه می توانید به یک برقکار حرفه ای تبدیل و به درآمدزایی بپردازید.

    آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم برای راه اندازی شغلی پردرآمد در ایران

    این مجتمع آموزشی دوره های متعددی را در زمنیه های برق و الکترونیک، تعمیرات و تاسیسات، مکانیک و جوشکاری برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این مجتمع و اطلاع از زمان برگزاری دوره و قیمت ها به سایت به این مجموعه به آدرس https://fannibargh.com مراجعه یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=254214

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
    1. سلام
      امکان پرداخت اقساطی وجود دارد؟

    2. مدت زمان دوره چند روز است؟

    3. دوره آموزش تعمیرات موبایل شامل چه سرفصل هایی است؟

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم