• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

آشنایی با مراکز خرید مشهد ، خرید روزانه تا سوغاتی!

  • کد خبر : 340417
  • 13 دی 1402 - 11:19
آشنایی با مراکز خرید مشهد ، خرید روزانه تا سوغاتی!

فهرست محتوا شهر مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به‌حساب می‌آید. در همه فصول سال مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور، مشهد را به‌عنوان مقصد سفرشان برمی‌گزینند. در شهر مشهد هتل‌های زیادی وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند آن‌ها را برای اقامت خود رزرو کنند. هتل‌های مناسب خانواده در مشهد در بودجه‌های متفاوت به […]

فهرست محتوا

  • شهر مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به‌حساب می‌آید. در همه فصول سال مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور، مشهد را به‌عنوان مقصد سفرشان برمی‌گزینند. در شهر مشهد هتل‌های زیادی وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند آن‌ها را برای اقامت خود رزرو کنند.

    هتل‌های مناسب خانواده در مشهد در بودجه‌های متفاوت به مسافران عرضه می‌شوند. اما علاوه بر اینها، مشهد مراکز خرید زیادی دارد که تجربه خرید در جوار حرم امام رضا را برای شما شیرین تر می کند. شاید شما فقط با بازار رضا آشنا باشید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مراکز خرید مشهد آشنا شوید.

    رزرو بهترین هتل مشهد

    اگر دوست دارید تا سفری متفاوت و خاص به این شهر داشته باشید و در بهترین و لوکسترین هتل اقامت کنید، رزرو هتل مجلل درویشی مشهد پیشنهاد خوبی برای شما است. این هتل در یک ساختمان 25 طبقه قرار دارد و واحدهای اقامتی متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. امکانات به‌روز این هتل شامل دسترسی خوب و راحت به حرم و ایستگاه مترو، اتاق‌های تمیز با وسایل لوکس، سرویس رفت به حرم می‌شود.

    برای رزرو ارزان هتل مجلل درویشی مشهد می توانید وارد وب سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید و رزرو خود را با بهترین قیمت انجام دهید. اما در ادامه چند مورد از بهترین مرکز های خرید در این شهر را بشناسید.

    بهترین مراکز خرید مشهد

    مشهد شهری بزرگ و از 3 کلان شهر های ایران است. بدیهی است که بازارها، مراکز خرید و مجتمع های تجاری زیادی داشته باشد. اما این که کدام مرکز خرید بهترین است، انتخابی سخت است. زیرا این موضوع به شما، انتخابهاتان، کالایی که قصد خرید دارید و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید دارد. اما در هرصورت در ادامه به معرفی چند مورد از مراکز خرید در این شهر پرداخته ایم.

    1. بازار رضا

    بازار رضا یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای ایران است که در مرکز شهر مشهد واقع شده است. این بازار دارای بیش از 1000 مغازه و فروشگاه است که انواع کالاها و محصولات از جمله طلا و جواهر، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوغاتی و … را به فروش می‌رسانند. بازار رضا یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی از مشهد است.

    1. مرکز خرید پروما مشهد

    مرکز خرید پروما یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد است که در خیابان دانشگاه واقع شده است. این مرکز خرید دارای 250 واحد تجاری است که انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی را به فروش می‌رسانند. مرکز خرید پروما دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، شهربازی، سینما و … نیز است.

    1. مجتمع تجاری الماس شرق

    الماس شرق یکی از بزرگ‌ترین و پربازدیدترین مراکز خرید مشهد است که در بلوار بهارستان واقع شده است. این مجتمع دارای بیش از 1000 واحد تجاری است که انواع کالاها و محصولات از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و … را به فروش می‌رسانند. مجتمع تجاری الماس شرق دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، شهربازی، سینما و … نیز می‌باشد.

    1. مرکز خرید آلتون

    آلتون یکی از مراکز خرید مدرن مشهد است که در خیابان دانشگاه واقع شده است. این مرکز خرید دارای 200 واحد تجاری است که انواع کالاها و محصولات از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و … را به فروش می‌رسانند.

    1. مرکز خرید خورشید

    مرکز خورشید یکی از مراکز خرید لوکس مشهد است که در بلوار احمدآباد واقع شده است. این مرکز خرید دارای 100 واحد تجاری است که انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی را به فروش می‌رسانند. اگر قصد خرید محصولات لوکس دارید سری به این مرکز خرید هم بزنید. این‌ها تنها چند نمونه از مراکز خرید مشهد هستند. مشهد دارای مراکز خرید متعدد دیگری نیز هست که می‌تواند نیازهای مختلف گردشگران را برآورده کند.

    سفر آسان به مشهد با فلای تودی

    در هر فصل از سال تعداد زیادی مسافر، مشهد را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. ازاین‌رو در این شهر تعداد زیادی هتل و اقامتگاه‌های مختلف تاسیس شده‌اند و به مسافران با هر سلیقه و بودجه‌ای خدمت‌رسانی می‌کنند.

    برخی از هتل‌های مشهد مانند هتل مجلل درویشی به‌دلیل برخورداری از امکانات خوب و درجه یک برای اقامت بهترین پیشنهاد است. اگرچه این هتل از هتل های لوکس مشهد است، اما می توانید با قیمتی مناسب یک اتاق در این هتل برای خود رزرو کنید.

    فلای تودی یکی از سایت‌های معتبر مسافرتی است که خدماتی زیادی به مسافران ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه‌بر فروش بلیط داخلی و خارجی و رزرو هتل، خدمات دیگری همچون معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرها، معرفی مراکز خرید، معرفی رستوران‌ها و معرفی هتل‌ها به مسافران ارائه می‌دهد. فلای تودی با معرفی هتل‌های مشهد که مناسب برای خانواده هستند، کمک بزرگی به مسافران می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340417

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم