• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آشنایی با درب ضد سرقت سری لوکس دژ درب

  • کد خبر : 310166
  • 29 دی 1401 - 13:39
آشنایی با درب ضد سرقت سری لوکس دژ درب

فهرست محتوا درب ضد سرقت سری لوکس از مدل های محبوب و پُرکاربرد درب، برای ساختمان های امروزی به شمار می رود. این درب ها جلوه زیبایی به نمای ساختمان می دهند و در عین حال امنیت لازم را فراهم می سازند. درب ضد سرقت لوکس ترک از بهترین درب های امنیتی در بازار به […]

فهرست محتوا

  • درب ضد سرقت سری لوکس از مدل های محبوب و پُرکاربرد درب، برای ساختمان های امروزی به شمار می رود. این درب ها جلوه زیبایی به نمای ساختمان می دهند و در عین حال امنیت لازم را فراهم می سازند.

    درب ضد سرقت لوکس ترک از بهترین درب های امنیتی در بازار به شمار می رود. درب ضد سرقت ارزان ایرانی هم در سال های اخیر از لحاظ امنیت ارتقا یافته و از نظر ظاهر با نمونه خارجی فرقی ندارد، و به عنوان درب ضد سرقت لوکس ایرانی شناخته می شود!

    ویژگی های درب ضد سرقت سری لوکس

    جنس درب

    درب ضد سرقت لوکس از جنس چوب طبیعی و فلز (آلومینیوم- فولاد) و یا متشکل از فلز، ام دی اف و چوب طبیعی است. معمولاً درب ضد سرقت لوکس از چند ورق فلزی تشکیل شده و پوشش آن روکش چوب طبیعی راش، بلوط یا گردو می باشد.

    چهارچوب این درب ها از نوار عایق لاستیکی و ورق های آهنی تشکیل شده است. جنس دستگیره های خارج و داخل درب ها از آلومینیوم با پوشش رنگ با کیفیت می باشد.

    به دلیل کاربرد درب ضد سرقت سری لوکس در محوطه بیرونی آپارتمان و در ساختمان های پرتردد، رنگ و جنس این درب ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در برابر نور آفتاب، تغییر دما و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

    طرح و رنگ درب ضد سرقت لوکس

    ویژگی اصلی درب ضد سرقت سری لوکس، طرح چوب روی آن می باشد. این نقوش، توسط حکاکی طرح برجسته و یراق آلات روی درب ها پیاده شده اند و ظاهر چشم نوازی به ساختمان می بخشند. نقوش برجسته درب های لوکس را معمولاً توسط دستگاه CNC ایجاد می کنند. بعضی طرح و نقش ها ممکن است به دست هنرمند منبت کار روی چوب ایجاد شود که ارزش و زیبایی دوچندانی به این درب های لوکس می بخشد.

    گاهی برای زینت بخشیدن به درب ضد سرقت سری لوکس از شیشه نیز استفاده می شود.

    درب ضد سرقت سری لوکس در رنگ های مختلفی وجود دارد که با توجه به سفارش مشتری انتخاب می شود. درب های ضد سرقت لاکچری عمدتاً به صورت طرح چوب در رنگ های قهوه ای تیره تا روشن، کرم و مشکی موجود هستند. تجهیزاتی همچون چشمی نیز با توجه به نوع کاربری درب و سلیقه مشتری به آن اضافه خواهد شد.

    آشنایی با درب ضد سرقت سری لوکس دژ درب

    درب ضد سرقت لوکس از امنیت بالایی برخوردار است.

     

    قفل درب ضد سرقت

    امنیت این درب های لاکچری و شیک توسط قفل هایی مانند قفل مرکزی، قفل گاوصندوقی، قفل چنگکی، سیلندر نشکن، قفل دیجیتال و قفل پستچی تامین می شود. قفل های اثر انگشتی و قفل های کارتی هم از جدیدترین تجهیزات امنیتی برای درب های لوکس به شمار می روند. از بهترین برندهای قفل ضد سرقت می توان به کاله اشاره کرد. برند مولتی فنلاند و داف ترکیه نیز بسیار ایمن هستند.

    ابعاد و ضخامت درب ضد سرقت سری لوکس

    درب ضد سرقت با توجه به کاربرد و شرکت تولیدکننده در ابعاد و ضخامت های مختلفی ساخته می شود. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت لوکس ایرانی  97×204 و 101×205 سانتی متر است. بعضی درب  های لوکس، ضخامتی به اندازه 7 سانتی متر دارند و قطر هر ورق آن ها 1.5 میلیمتر می باشد.

    عایق درب

    ویژگی دیگر درب ضد سرقت سری لوکس، ضد حریق بودن آن است. اغلب روکش های مورد استفاده درب ها، ضد احتراق هستند و درون لنگه های درب نیز لایه های عایق تعبیه شده است.

    درب ضد سرقت سری لوکس علاوه بر المان های تزئینی، مجهز به عایق های صوتی و حرارتی مناسبی می باشد. عایق این نوع درب از نفوذ گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند و در مقابل سرما و گرما مقاومت بالایی دارد. همچنین بین لایه های داخلی درب، فضاهای خالی در نظر گرفته شده تا آلودگی صوتی را به حداقل برساند. این فضاهای خالیِ هوا در کنترل شرایط جوی نیز اثر گذار هستند.

    برای عایق بندی بهتر، در بعضی مدل های درب ضد سرقت سری لوکس از دو لایه روکش فلزی با ضخامت 1.5 میلیمتر استفاده می شود. بین این لایه ها پلی اورتان فشرده تزریق شده که مقاومت درب را در برابر خوردگی افزایش می دهد.

    آشنایی با درب ضد سرقت سری لوکس دژ درب

    درب ضد سرقت لوکس ترک

     

    درب ضد سرقت لوکس ایرانی یا درب ضد سرقت لوکس ترک؟

    درب ضد سرقت لوکس ترک از بهترین نمونه های درب لوکس در جهان محسوب می شود. این درب ها از باکیفیت ترین متریال ساخته شده اند و یراق آلات آنها ضد زنگ هستند. روکش درب ضد سرقت لوکس ترک از چوب طبیعی راش یا گردو می باشد. لایه آخر نیز توسط مواد مقاوم (رنگ پلی استر)، پوشش دهی شده است.

    ویژگی مهم درب ضد سرقت لوکس ترک ایمنی بالا در برابر سرقت است. به نحوی که قفل های استفاده شده به هیچ وجه تخریب نمی شوند و استحکام چوب آن در برابر ضربه بسیار بالاست.

    درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه در برابر رطوبت و گرما بسیار مقاوم ساخته شده اند.

    ویژگی دیگر درب ضد سرقت لوکس ترک سهولت در نصب است که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند.

    درب های ساخت کشور ترکیه مجهز به چهار لولا هستند. لولای این درب ها نسبت به درب های ضد سرقت چینی قطر بیشتری دارند و محکم تر می باشند.

    با وجود کیفیت بالای درب های ساخت ترکیه، اما درب ضد سرقت لوکس ایرانی را می توان در ردیف امن ترین درب های ضدسرقت دانست. درب های ضد سرقت لاکچری ساخت ایران، مجهز به قفل هایی با ضریب امنیت بالا هستند و عایق بودن آنها تضمین شده است. البته قطعات درب ضد سرقت لوکس ایرانی عمدتاً تُرک هستند و در داخل ایران مونتاژ می شوند.

    درب های ضد سرقت ساخت ایران کیفیتی مشابه درب های ضد سرقت ترک دارند و تنها تفاوت درب ایرانی در قیمت پایین آنهاست.

     

    خرید درب ضد سرقت سری لوکس

    برای خرید درب ضد سرقت لوکس ایرانی یا ترک می توانید به سایت دژدرب مراجعه کرده و درب لوکس مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان دژدرب در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310166

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم