• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

آشنایی با حساب پرفکت مانی و وب مانی و خدمات نوین پرداخت

  • کد خبر : 305634
  • 02 شهریور 1401 - 0:16
آشنایی با حساب پرفکت مانی و وب مانی و خدمات نوین پرداخت

برای آشنایی هر چه بیشتر با حساب پرفکت مانی و وب مانی و خدمات سایت نوین پرداخت، این مطلب را از دست ندهید. سایت نوین پرداخت، یکی از وب سایت‌هایی است که در ایران خدمات دو حساب پرفکت مانی و وب مانی را انجام می‌دهد. اگر برای معاملات ارزی خود از طریق سایت‌های اینترنتی دچار مشکل […]

  • برای آشنایی هر چه بیشتر با حساب پرفکت مانی و وب مانی و خدمات سایت نوین پرداخت، این مطلب را از دست ندهید. سایت نوین پرداخت، یکی از وب سایت‌هایی است که در ایران خدمات دو حساب پرفکت مانی و وب مانی را انجام می‌دهد. اگر برای معاملات ارزی خود از طریق سایت‌های اینترنتی دچار مشکل شده‌اید، این دو حساب به شما کمک می‌کند بتوانید به راحتی درآمد خود را نقد کنید.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    تصور کنید یک کتاب، دوره آموزشی یا هر محصول دیگری به زبان انگلیسی تولید کرده‌اید، آیا می‌توانید محصول خود را بدون دغدغه در اینترنت برای دیگر افراد جهان به فروش بگذارید؟ با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایرانی‌ها، این کار مشکل به نظر می‌رسد. داشتن حساب ارزی، دریافت ارز از ساکنین آمریکا و اروپا تقریباً نشدنی است. اما اگر یک حساب پرفکت مانی یا وب مانی داشته باشید، می‌توانید محصول خود را در سایت‌های مختلف به فروش بگذارید. سپس به راحتی درآمد خود را به ریال یا دلار دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر شما را با دو حساب پرفکت مانی و وب مانی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

    آشنایی با حساب پرفکت مانی و وب مانی و خدمات نوین پرداخت

    پرفکت مانی چیست؟

    پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که از طریق این سیستم شما قادر به انجام معاملات ارزی خواهید بود. مرکز این سیستم در کشور پاناما قرار دارد و خوشبختانه برای ایرانیان تحریم نیست. شما از طریق وب سایت‌هایی که درگاه پرفکت مانی داشته باشند، می‌توانید خدمات و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ریال مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنید. برای این کار کافی است از طریق سایت‌هایی نظیر نوین پرداخت، یک حساب پرفکت مانی بسازید و آن را شارژ کنید. سپس با استفاده از حساب خود یا با خرید ووچر پرفکت مانی، معامله ارزی خود را انجام دهید.

    پرفکت مانی یکی از درگاه‌های معتبر پرداخت در بسیاری از کشور‌ها است. خوشبختانه بسیاری از سایت‌های واقع در کشور‌های اروپایی به این درگاه مجهز هستند. یکی دیگر از مزایای پرفکت مانی این است که شما می‌توانید هر مبلغ دلخواه ارز را روی آن ذخیره و سپس به ریال تبدیل و دریافت کنید. با توجه به تحریم مستر کارت، ویزا کارت و… ، پرفکت مانی خدمتی فوق‌العاده است که به شما این امکان را می‌دهد تجارت خود را بین‌المللی کنید.

    وب مانی چیست؟

    وب مانی، یک سرویس پرداخت بین‌المللی است که از سال ۱۹۹۸ در کشور روسیه کار خود را آغاز کرد. در آن سال‌ها که حتی هنوز استفاده از اینترنت اینقدر فراگیر نبود و شاید اصلاً کسی آن را به این صورت نمی‌شناخت، ابداع این سرویس، نبوغ زیادی می‌خواست. مدیریت توسعه و پشتیبانی وب سایت وب مانی در کشور روسیه قرار دارد. در ژانویه ۲۰۱۸، تعداد کاربران وب مانی عدد ۳۶ میلیون نفر را پشت سر گذاشت. یکی از مزایای خرید وب مانی برای ایرانیان این است که مرکز آن در روسیه است و هیچ گونه تحریمی آن را تهدید نمی‌کند. انتقال پول از طریق وب مانی تنها چند ثانیه طول می‌کشد. اگر سایتی که قصد معامله در آن را دارید به درگاه پرداخت وب مانی مجهز باشد، به سادگی می‌توانید خدمات و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.
    از جمله امکانات وب مانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: خرید از فروشگاه‌های آنلاین، خرید از سایر کشور‌ها، خرید نرم‌افزار و برخی آزمون‌های بین‌المللی، انتقال پول به کارت بانکی دیگران یا دیگر کارت‌های بانکی خودتان، انتشار محصول(کتاب، دوره آموزشی و.. ) در فضای مجازی و کسب درآمد و استفاده از سایت‌های فریلنسری برای درآمد ارزی.
    برای اینکه بتوانید با خرید وب مانی، معاملات ارزی انجام دهید، لازم است ابتدا یک حساب وب مانی از طریق سایت نوین پرداخت افتتاح نمایید. در نوین پرداخت به شما کمک می‌کنیم بتوانید حساب خود را ایجاد و در صورت لزوم آن را شارژ نمایید.

    پرفکت مانی یا وب مانی، کدام را انتخاب کنم؟

    پرفکت مانی و وب مانی هر دو کیف پول الکترونیکی هستند و شما می‌توانید به جای مستر کارت و ویزاکارت از این دو حساب استفاده کنید. اما این دو حساب تفاوت‌هایی دارند که شما بسته به شرایط خود می‌توانید حساب مورد نظر را انتخاب کنید.
    اولین تفاوت این دو، در میزان کارمزدشان است. کارمزد پرفکت مانی 0.5 درصد و کارمزد وب مانی 0.8 درصد است. بنابراین اگر نرخ کارمزد برایتان در اولویت جهت انتخاب است، پرفکت مانی گزینه مناسبی برای شما است.

    یکی از نکاتی که باعث ایجاد تفاوت بین پرفکت مانی و وب مانی شده است، میزان محبوبیت و کاربرد این دو سیستم است. خرید پرفکت مانی بیشتر در کشور‌های اروپایی محبوبیت دارد و خرید وب مانی در کشور‌های آسیای شرقی. اما به صورت کلی سایت‌های اروپایی بیشتر از پرفکت مانی استفاده می‌کنند. تفاوت دیگر و البته مهم این دو حساب این است که پرفکت مانی، تنها از دلار، یورو و طلا حمایت می‌کند، اما وب مانی، تنوع بیشتری در کیف پولش دارد. اگر قصد دارید معاملات متنوعی در سرتاسر جهان انجام دهید، بی‌شک خرید وب مانی انتخاب بهتری برای شماست.

    آشنایی با حساب پرفکت مانی و وب مانی و خدمات نوین پرداخت
    سخن آخر
    در این مقاله، خصوصیات دو حساب پرفکت مانی و وب مانی را بیان کردیم. برخی تفاوت‌های مهم و تأثیر‌گذار در انتخاب هم ذکر شد. به صورت کلی، اگر شما قصد انتخاب یکی از این حساب‌ها را داشته باشید، باید ابتدا به نیاز‌های خودتان توجه کنید که کدام حساب قادر است آن را برطرف سازد.
    چیزی که روشن است این است که پرفکت مانی و وب مانی، هر دو در زمره غول‌های بزرگ حساب‌های بین‌المللی هستند. اگر فردی در یکی از شهر‌های دورأفتاده ایران هم بخواهد کالایی از یک سایت معتبر خارجی خریداری کند، از طریق این دو حساب می‌تواند معامله ارزی خود را انجام دهد.
    سایت نوین پرداخت، به عنوان مکانی معتبر برای خرید و شارژ دو حساب پرفکت مانی و وب مانی به شمار می‌رود. شما از طریق این سایت می‌توانید معاملات ارزی خود را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. به علاوه با خرید ووچر پرفکت مانی، می‌توانید با دریافت کد ووچر، خرید ارزی خود را انجام دهید.
    یکی دیگر از خدمات مهم نوین پرداخت، سیستم خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت است. در صورتی که شما هیچ حساب بین‌المللی برای معاملات ارزی نداشته باشید، نوین پرداخت به شما کمک می‌کند و پرداخت ارزی شما را با قیمت و شرایطی عالی انجام می‌دهد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت و دیگر خدمات سایت، می‌توانید به وب سایت نوین پرداخت مراجعه و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305634

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم