• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

آشنایی با بهترین شرکت تجهیزات دکوراسیون داخلی

  • کد خبر : 220552
  • 24 فروردین 1400 - 12:27
آشنایی با بهترین شرکت تجهیزات دکوراسیون داخلی

فهرست محتوا شرکت دکورچوب فعالیت خود را از دهه پنجاه در حوزه تجهیزات دکوراسیون داخلی آغاز کرد و پس از گذراندن فاز رشد و توسعه هم اکنون یکی از سرآمدترین شرکت ها در زمینه فروش کاغذ دیواری، پارکت لمینت، قرنیز و ابزارآلات و پوسترهای دیواری است؛ رضایت مندی مشتریان برای این شرکت تنها یک شعار […]

فهرست محتوا

  • شرکت دکورچوب فعالیت خود را از دهه پنجاه در حوزه تجهیزات دکوراسیون داخلی آغاز کرد و پس از گذراندن فاز رشد و توسعه هم اکنون یکی از سرآمدترین شرکت ها در زمینه فروش کاغذ دیواری، پارکت لمینت، قرنیز و ابزارآلات و پوسترهای دیواری است؛ رضایت مندی مشتریان برای این شرکت تنها یک شعار تبلیغاتی نیست بلکه از همان ابتدا به عنوان اساس فعالیت و ضامن دوام در این حوزه با رقابت بالا در نظر گرفته شد و خوشبختانه پس از گذشت سال های متمادی از فعالیت پر فراز و نشیب، شرکت دکورچوب بخش اعظمی از موفقیت های خود را مدیون مشتریان وفادار و رضایت مندی بالای آنها می داند.

    مرور فعالیت های شرکت تجهیزات دکوراسیون داخلی دکورچوب

    فعالیت شرکت در ابتدا با واردات کاغذ دیواری آغاز شد؛ کاغذ دیواری های وارداتی از کشورهای مختلف اروپایی، ترکیه و کشور چین توسط این شرکت به کشور وارد می شد و از حیث تنوع از همان ابتدا توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، موفقیت در واردات کاغذ دیواری این شرکت را بر آن داشت که همچنان با وجود موانع واردات کالا و تحریم های پی در پی سختی این راه را به جان بخرد و این فعالیت را برای سال های بعدی ادامه دهد.

    هم اکنون با نظر به اینکه واردات کاغذ دیواری از کشورهای اروپایی با موانع بیشتری مواجه شده است اما دکورچوب بر واردات کاغذ دیواری از کشور چین تمرکز کرد و درحال حاضر می توان گفت بخش اعظمی از آلبوم های کاغذ دیواری موجود در فروشگاه از آلبوم های چینی هستند که میتوانید در سایت https://decorchoob.com آنها را مشاهده کنید.

    کیفیت بالای آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت

    شاید برخی از افراد تصور نادرستی از کالاهای چینی داشته باشند اما در مورد کاغذ دیواری این مبحث کاملاً متفاوت است، کشور چین یکی از پیشگامان تولید کاغذ دیواری در جهان می باشد و به همین دلیل مجهز به جدیدترین و باکیفیت ترین کاغذها و دستگهاههای تولید کاغذ دیواری است به نحوی که بخش اعظمی از کاغذ دیواری مصرفی دنیا در کشور چین تولید می شوند.

    البته چین که قطب اصلی تولید کاغذ و بسیاری دیگر از کالاهای مصرفی دنیا است کالاها را در گریدهای کیفیتی متفاوتی تولید می کند و به این دلیل که فردی تجربه ناموفق در زمینه استفاده از محصولات چینی داشته است نمی توان به این نتیجه رسید که تمام کالاهای چینی کیفیت مطلوبی ندارند.

    نکته مثبتی که در مورد این آلبوم های کاغذ دیواری وجود دارد قیمت های مناسب آنهاست به نحوی که با بودجه محدود می توان کاغذ دیواری مناسبی از بین آنها یافت. نکته مثبت دیگر تنوع بسیار بالا در بین کاغذ دیواری های چینی ست بطوریکه کاغذ دیواری هایی با طرح های مختلف و برای سبک های دکوراسیونی متفاوت در میان آنها به چشم می خورد.

    فروش بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی و خارجی

    یکی دیگر از فعالیت های اصلی فروش انواع پارکت لمینت می باشد؛ پارکت لمینت هایی که توسط شرکت دکورچوب به فروش می رسند اغلب ایرانی و بعضاً چینی هستند، البته لمینت هایی که در ایران تولید می شوند دارای مواد اولیه تماماً ایرانی نیستند به همین دلیل می توان رنج کیفیتی متفاوتی برای آنها متصور بود. برای مثال پارکت لمینت اونیکس یک لمینت ایرانی ولی تحت لیسانس آلمان است. لمینت های چینی نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و می توان به پارکت لمینت هیرو به عنوان یکی از بهترین نمونه های آن اشاره کرد.

    سنجش کیفیت پارکت های موجود در شرکت

    به طور کلی یکی از معیارهایی که می توان از آن به عنوان سنجش کیفیت پارکت لمینت ها استفاده کرد درجه فرسایش است که به طور اختصاری با نماد AC نشان داده می شود و پس از آن دو عدد قرار می گیرد. این اعداد نشان می دهند تا چه میزان یک لمینت در برابر سایش سطحی ناشی از عبور و مرور مقاومت خواهد داشت. لمینت هایی که در بازار ایران رایج هستند اغلب دارای استاندارد درجه سایشی AC3 و AC4 هستند. لمینتی که دارای مقاومت سایشی AC3 است مناسب جهت مکان هایی ست که عبور و مرور کمتری دارند و اغلب در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند.

    لمینت های AC4 و بعد از آن مناسب مکان های پرتدد مثل نشیمن و فضاهای اداری هستند. این لمینت ها به شما اطمینان می دهند که با گذشت زمان و ترددهای مکرر روی سطح آن خراش های ریز و درشت نخواهد افتاد و از زیبایی آن کاسته نخواهد شد. لمینت هایی که در شرکت دکورچوب عرضه می شوند غالباً دارای مقاومت سایشی AC4 هستند که هم کاربرد بیشتری دارند و هم از نظر کیفیت مطلوب تر تلقی می شوند.

    کاغذ دیواری

    لایه اورلی یکی دیگر از معیارهای کیفیت لمینت تلقی می شود بطوریکه فقدان آن یا عدم کیفیت لازم در این لایه می تواند منجر به کاهش شدید کیفیت و عمر مفید آن شود. برخی از تولیدکنندگان سودجو به منظور کاهش هزینه های تمام شده محصولات اقدام به حذف این لایه می نمایند و از آنجائیکه تشخیص این لایه برای خریداران عادی ناممکن است اقدام به فریب آنها می نمایند. از این رو شرکت دکورچوب حساسیت ویژه ای در انتخاب و خرید لمینت ها از این حیث دارد و می توان ادعا کرد که تمام لمینت های موجود در فروشگاه این شرکت نه تنها به طور قطع دارای این لایه هستند بلکه کیفیت لایه اورلی محصولات نیز کاملاً تایید شده می باشد.

    قرنیز و ابزارآلات برند دکورچوب

    شرکت دکورچوب در زمینه فروش انواع و اقسام قرنیز و ابزارآلات آن نیز فعال می باشد و مجموعه کاملی از انواع برندهای فعال در این حوزه را در مجموعه خود پوشش داده است. قرنیز هوم لوکس، پلی فریم، پارس فریم و یشیل تنها بخشی از برندهایی هستند که با شرکت همکاری مستمری دارند، قرنیزها در انواع جنس های مختلف تولید می شوند و شامل قرنیزهای سنگی، سرامیکی، ام دی افی، پی وی سی و چوبی هستند که decorchoob سعی بر پوشش تمام آنها را دارد ولی به طور خاص بر روی قرنیزهای پی وی سی و ام دی افی که از پرمصرف ترین نوع قرنیزها هستند تمرکز بیشتری دارد.

    کاغذ دیواری

    این شرکت همچنین اقدام به چاپ و فروش انواع پوسترهای دیواری شامل پوستر سه بعدی، پوستر پشت تلویزیونی، پوستر کودک و طرح گل نموده است، اگرچه امکان چاپ انواع عکس ها به سلیقه مشتری نیز فرآهم شده است تا در صورت عدم یافتن تصویر مناسب در آلبوم های پوستر تصویر مورد نظر مشتری از انواع منابع اینترنتی و حتی عکس شخصی خود مشتری فرآهم شود. پوسترهای چاپ شده توسط دکورچوب از باکیفیت ترین جنس کاغذ برخوردار بوده و از چاپگرهای فوق پیشرفته برای چاپ تصویر بر روی کاغذ استفاده می شود. به همین دلیل محصول نهایی تفاوت محسوسی با انواع موجود در بازار دارد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت ها و محصولات شرکت دکورچوب میتوانید با شماره تلفن :02177120214  تماس گرفته و یا به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=220552

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم