• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

آشنایی با انواع اسباب بازی ریز

  • کد خبر : 343547
  • 01 اردیبهشت 1403 - 15:42
آشنایی با انواع اسباب بازی ریز

فهرست محتوا اسباب بازی ریز در میان کودکان بسیار محبوب و پر طرفدار هستند که معمولا از چوب، پلاستیک، پارچه و فلز در ساخت آن ها استفاده میشود؛ این اسباب بازی ها به دلیل ظریف کاری که دارند درکودکان به تقویت مهارت های تصویری و دقت به اشیاء کمک  می کنند. امروزه این محصولات را […]

فهرست محتوا

  • اسباب بازی ریز در میان کودکان بسیار محبوب و پر طرفدار هستند که معمولا از چوب، پلاستیک، پارچه و فلز در ساخت آن ها استفاده میشود؛ این اسباب بازی ها به دلیل ظریف کاری که دارند درکودکان به تقویت مهارت های تصویری و دقت به اشیاء کمک  می کنند. امروزه این محصولات را می توان با توجه به جنسیت به سه تقسیم کرد: اسباب بازی زیر پسرانه، دخترانه و اسپرت.

    نکته اصلی در خرید اسباب بازی ریز پسرانه، اسپرت و یا دخترانه این است که نمی توان آن ها را براساس جنسیت طبقه بندی کرد و نکات گفته شده در این مطلب صرفا براساس اختلاف سلایق و علایق دختربچه ها و پسر بچه ها می باشد.

    قبل از انقلاب صنعتی اسباب بازی ریز فقط مخصوص کودکان اشرافی با خانواده های ثروتمند بود زیرا در ساخت آن ها از فلزات گران قیمتی مانند طلا، نقره و یا برنز استفاده میشد. اما بعد از انقلاب صنعتی تولید این محصولات رواج یافته و کارخانه هایی در سراسر دنیا تاسیس شد که تولیدات این کالای محبوب را گسترش داد و با مبلغ اندکی در دسترس تمام کودکان جهان قرار گرفت؛

    اسباب بازی ریز پسرانه

    پسر ها معمولا اسباب بازی هایی را انتخاب میکنند که بتوانند با خود بیرون از خانه برده و همراه دوستانشان بازی کنند؛ آنها با جنس مقاوم و قابلیت شست و شویی که دارد بهترین انتخاب برای کودکان پسر میباشد که در طرح های مختلفی تولید و پخش میشود؛ این کالاها مدل های مختلفی دارد که در بازار موجود هستند و شما میتوانید آن ها را با قیمت ارزنده ای خریداری کنید اما قبل از خرید این محصولات جذاب لازم است به چند نکته توجه نمایید:

    • رنگ: رنگ آنها باید با روحیه کودکتان مطابقت داشته باشد و سعی کنید برای پسر ها از از رنگ های سرد تر و تیره استفاده کنید.
    • جنس: دقت کنید محصولی که انتخاب میکنید از نظر کیفیت در درجه اول باشد و مطابق استاندارد های جهانی تولید شده باشد و همچنین در نظر داشته باشید که امروزه اکثرا این محصولات از جنس سیلیکون و پلاستیک ساخته میشوند.
    • سن: کودکانی که زیر 3 سال دارند معمولا اشیاء و اسباب بازی هایشان را در دهان خود قرار میدهند و از آنجایی که ابعاد آن ها کوچک است ممکن است برای کودکان خطرناک بوده و باعث خفگی شود؛ مطمعن باشید محصولی که میخرید برای سن کودکتان مناسب و یا ابعادشان به صورتی باشد که در دهانشان جای نگیرد.

    آشنایی با انواع اسباب بازی ریز

    در ادامه قصد داریم تعدادی از این اسباب بازی های جذاب را به شما معرفی کنیم:

    لوازم رزمی کوچک: سلاح هایی مانند نانچیکو و تفنگ آب پاش میباشند که بدون خطر بوده و وزن سبکی دارند که کودکان میتوانند ساعت ها بدون خستگی با آن ها بازی کرده و یا با خود حمل کنند و در آینده به باشگاه های ورزشی علاقه مندشان کنند.

    لوازم نقلیه: پسر بچه ها عاشق لوازم نقلیه هستند و در حین بازی کردن با آن ها احساس بزرگ بودن بهشان دست میدهد که این لوازم ماشین، تانک ها، هواپیما، موتور سیکلت و هلیکوپتر ها را شامل میشوند که در انواع و طرح های مختلف در بازار موجود هستند.

    اکشن فیگور ها: امروزه اکشن فیگور های کوچک از جنس سیلیکون و pvc  طرفداران بسیاری دارند که کودکان میتوانند طبق شخصیت کارتونی محبوبشان در انواع حالت های مخطلف آن ها را خریداری کرده و لذت ببرند.

    آشنایی با انواع اسباب بازی ریز

    اسباب بازی ریز دخترانه

    معمولا دختر بچه ها اسباب بازی هایی را دوست دارند که از رنگ های شاد و براقی در آن ها کار شده باشد و همچنین جنس آن ها نرم بوده و لبه های تیز نداشته باشند. در خرید برای دختر ها توجه داشته باشید با علایق کودکتان تناسب داشته باشد تا بتواند نیاز های کودکتان را براورده کند. دلیل محبوبیتشان در میان دختر بچه ها وزن سبک آن ها است زیرا میتوانند آن ها را حمل کرده و با دوستان خود به بازی بپردازند.

    اما در ادامه مزایای مهم خرید انواع اسباب بازی ریز دخترانه را به شما معرفی میکنیم.

    • مهارت های ظریف دستی و هماهنگی چشم ها و دست ها را بهبود میبخشد
    • مهارت حل مساله آن ها را بهبود میبخشد
    • باعث میشود در انجام امور خلاقیت بیشتری به خرج دهد
    • مهارت های اجتماعی و دوست یابی او را تقویت میکند

    در خرید برای دختر بچه ها شما میبایست به ایمنی آن ها توجه نمایید زیرا ممکن است کودکتان آن هارا در دهان خود بگذارد و ممکن است لب پر، شکسته و یا نگ آن ها بلند شود که باعث بیماری و یا پارگی لب کودک می شود و سلامت کودک امری بسیار مهم است پس مراقب انتخاب خود باشید!

    در ادامه به شما چند نمونه از اسباب بازی ریز دخترانه جذاب را معرفی خواهیم کرد:

    مینیاتوری آشپزخانه: بچه ها معمولا دوست دارند خودشان را جای بزرگتر ها بگذارند و مانند آن ها رفتار کنند؛ این محصولات محبوب انتخابی عالی برای هدیه دادن به دختر بچه ها است که شامل تمامی لوازم آشپزخانه میشود که میتوانید آن ها را ساعت ها به حال خود رها کنید تا با این سرگرمی های جذاب به بازی کردن بپردازند.

    بدلیجات ریز: این دسته نیز محبوبیت زیادی میان دختر ها دارند زیرا باعث میشود مانند مادرشان رفتاد کنند و همچنین زیباتر به نظر برسند و احساس اعتماد به نفس بالایی بهشان دست میدهد. شانه عروسکی ریز، انگشتر کیتی، گوشواره عنکبوتی و برس ریز در این دسته قرار دارند.

    عروسک های ریز: دختر بچه ها در انتخاب لوازم سرگرمی به سمت دسته ای جذب میشوند که قابل حمل باشد و وزن سبکی را دارا باشد؛ این عروسک ها در مدل های مختلفی موجود هستند که کودکان میتوانند با توجه به سلیقه شان آن ها را خریداری کرده و ساعت ها مشغول بازی با آن ها شوند.

    اسباب بازی ریز اسپرت

    این دسته از مناسب برای هردو جنسیت میباشد و با طرح خاصی که دارد هم دختر ها و هم پسر ها میتوانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. این محصولات معمولا با رنگی ملایم و دلنشین تولید شده است که نه خیلی روشن باشد و نه تیره که بتواند نظر هر دو طرف را جلب کند. اسباب بازی ریز اسپرت معمولا به این دلیل طراحی شده اند که کودکان در هر جنسیتی بتوانند بصورت گروهی با آن ها بازی کنند که میتوان گفت یکی از انتخاب های عالی برای مهد کودک است!

    در ادامه تعدادی از پرفروش ترین اسباب بازی ریز اسپرت را به شما معرفی خواهیم کرد

    لگو ها و پازل ها: این دسته از بازی های نقش آفرینی، اسپرت میباشد و متناسب برای هر دو جنسیت است و در مدل های گوناگونی در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار موجود میباشد که کودکان میتوانند در کنار هم یا به تنهایی آن هارا انجام داده و سرگرم شوند.

    اسباب بازی های مینیاتوری مشاغل: بعضی از اسباب بازی های مینیاتوری مشاغل را نیز میتوان در این دسته بندی جای داد که شامل شغل هایی مانند: پزشکی، معماری، شعبده بازی و… میشود که همه ی کودکان طرفدارشان هستند که در رنگ های متفاوتی تولید و پخش میشوند.

    اکشن فیگور حیوانات: همانطور که میدانید همه ی بچه ها عاشق حیوانات هستند و اکشن فیگور های حیوانات را نیز میتوان در دسته اسپرت قرار داده و مناسب هردو جنسیت میباشد.

    خرید اسباب بازی ریز از شرکت هدهد

    شرکت تولیدی بازرگانی هدهد یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه خرید اسباب بازی ریز می باشد که محصولات خود در تیرا را  شما میتوانید اجناس مد نظر خود را بدون واسطه و بی دردسر سفارش دهید. این مجموعه با بیش از 30 سال سابقه در تولید، فروش و صادرات محصولات خود توانسته با تولیدات نوآورانه، سهم زیادی از بازار را بدست آورد و با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت استاندارد های جهانی تولید اسباب بازی کیفیت درجه اول را برای مشتریان خود تضمین میکند.

    منبع : https://hodhodtoybox.ir

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343547

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
    1. عالی . مرسی از سایت خوب تون

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم