• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

وکیل گرفتن ایران برای رضا ضراب!!!

  • کد خبر : 651
  • 14 اردیبهشت 1396 - 21:04
وکیل گرفتن ایران برای رضا ضراب!!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک، رضا ضراب در ترکیه مشهور به رضا صراف یک ایرانیِ مقیم ترکیه ؛او در سال ۲۰۱۳ به اتهام فساد اقتصادی در کشور ترکیه به مدت دو ماه بازداشت شد و نهایتاً در دادگاه تبرئه گردید و مجددا در ماه مارس ۲۰۱۵ در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا با اتهامات فساد اقتصادی […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک، رضا ضراب در ترکیه مشهور به رضا صراف یک ایرانیِ مقیم ترکیه ؛او در سال ۲۰۱۳ به اتهام فساد اقتصادی در کشور ترکیه به مدت دو ماه بازداشت شد و نهایتاً در دادگاه تبرئه گردید و مجددا در ماه مارس ۲۰۱۵ در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا با اتهامات فساد اقتصادی و نقض قوانین آمریکا بازداشت شد و اکنون در آمریکا زندانی است.رضا ضراب همکاری‌های اقتصادی گسترده با شرکت سورینت متعلق به بابک زنجانی داشته است.
    به نقل از رویترز، ریچارد برمان، قاضی پرونده رضا ضراب در منهتن در یک دستور کوتاه اعلام کرد، قصد دارد در جلسه استماع روز سه شنبه این سوال را مطرح کند که آیا جولیانی یا هر یک از دیگر وکلای ضراب توسط ایران، آمریکا، یا ترکیه استخدام شده اند یا نه.

    تمرکز جلسه استماع روز سه شنبه روی این مسئله خواهد بود که آیا تعارض منافعی مانع از آن می شود که جولیانی و میشائیل موکاسی، دادستان کل سابق آمریکا وکالت ضراب را در این پرونده بر عهده داشته باشند یا نه. ضراب در خصوص اتهام تبانی برای انجام تراکنش های مالی غیرقانونی برای دولت ایران از طریق بانک های آمریکایی و دور زدن تحریم های ایران ادعای بی گناهی کرده است.

    وی جولیانی و موکاسی را استخدام کرده تا از طریق مذاکره با مقامات ترک و آمریکایی تلاش کنند راه حلی دیپلماتیک برای حل این پرونده بیابند. ضراب دارای تابعیت دوگانه ایرانی و ترک است.

    این دو وکیل سرشناس در مورد پرونده رضا ضراب با مقامات آمریکایی و همچنین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه مذاکراتی را انجام داده اند. اردوغان مقامات آمریکایی را متهم کرده که با طرح اتهامات علیه ضراب دارای «انگیزه های نهانی» هستند. مقامات تعقیب آمریکایی گفته اند از آنجایی که 8 بانک آمریکایی درگیر در این پرونده قبلا موکلان موسسات حقوقی جولیانی و موکاسی بوده اند و از آنجایی که موسسه حقوقی جولیانی عامل دولت ترکیه به ثبت رسیده است، نگران تعارض منافع بین طرف های پرونده هستند.

    جولیانی و موکاسی گفته اند، معتقد نیستند که با پذیرفتن وکالت رضا ضراب توسط آنها تعارض منافعی در این پرونده پدید می آید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=651

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم