• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
313

مقایسه کاشت مو تهران با شیراز

  • کد خبر : 306879
  • 17 مهر 1401 - 22:08
مقایسه کاشت مو تهران با شیراز

کاشت مو تهران با امکانات مجهز و مدرن در بهترین کلینیک و با بهترین روش انجام می شود. تقریبا نصف مردم جهان از عارضه ریزش مو یا طاسی رنج می برند که دلیل اصلی آن افزایش سن است. عوامل دیگر مانند ژنتیک، استرس و سبک زندگی نیز باعث ریزش مو می شوند. یکی از بهترین […]

  • کاشت مو تهران با امکانات مجهز و مدرن در بهترین کلینیک و با بهترین روش انجام می شود. تقریبا نصف مردم جهان از عارضه ریزش مو یا طاسی رنج می برند که دلیل اصلی آن افزایش سن است. عوامل دیگر مانند ژنتیک، استرس و سبک زندگی نیز باعث ریزش مو می شوند. یکی از بهترین روش ها برای ترمیم موی از بین رفته کاشت مو است که روش دائمی و طبیعی است. با ما تا آخر این مقاله همرا باشید و در نهایت کاشت مو تهران و شیراز را با هم مقایسه کنید.

     تمامی نکات پیرامون کاشت مو تهران

    کاشت مو یک نوع عمل جراحی است که در آن فولیکول ها را از بانک مو برمی دارند و به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند. بخش هایی از مو که برای اهدا از بخش بانک مو برداشته می شود فولیکول نام دارد.  پشت و کناره های سر که موی بیشتری دارند و در مقابل تغییرات هورمونی و ریزش مقاوم هستند به عنوان بانک مو یا اهدا کننده مو شناخته می شوند.

    کسانی که در تهران عمل کاشت مو اجام می دهند می بایست دارای بانک موی مناسبی باشند تا نتیجه مطلوب از عمل خود بگیرند. گرافت ها به  میزان طاسی بستگی دارند هرچقدر ناحیه طاسی یا کم مویی بیشتر باشد به تعداد گرافت های بیشتری نیاز داریم. کاشت مو تهران به روش های مختلفی انجام می گیرد که در همه روش ها نحوه کاشت یکسان است ولی در نوع برداشت گرافت ها بین آنها اختلاف دیده می شود.

     

    بهترین کلینیک کاشت مو تهران

    طیف وسیعی از کلینیک ها در تهران وجود دارد که انواع روش های کاشت مو را انجام می دهند اما آیا می توان به همه آنها اعتمادکرد؟ انتخاب کلینیک کاشت مو در تهران بستگی به سابقه، میزان رضایت مشتریان قبلی، تجربه کافی و مهمتر از همه انجام کاشت مو به روش نوین دارد. انتخاب مناسب ترین مرکز کاشت مو علاوه بر اینکه موفقیت نتیجه پیوند را تضمن می کند، عوارض احتمالی بعد از کاشت و نگرانی فرد متقاظی را کاهش می دهد. یک کلینیک خوب و مناسب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

    • تجهیزات مدرن و بروز و استفاده از تکنولوژی های جدید
    • داشتن سابقه کاری درخشان و نمایش نمونه کارها
    • مجوز رسمی از وزرات بهداشت و درمان
    • حمایت و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان
    • داشتن پزشکان و متخصصان حرفه ای و با تجربه با مدرک تخصصی
    • کادر اداری و خدماتی مناسب و ارائه مشاوره
    • انجام کاشت مو به روش های نوین
    • اخلاق حرفه ای و شایسته پرسنل با مراجعه کنندگان

    مقایسه کاشت مو تهران با شیراز

    بررسی قیمت کاشت مو تهران

    هزینه کاشت مو در تهران براساس روش کاشت، تخصص و تجربه پزشک، هزینه کلینیک و مدت زمان انجام کاشت و مقدار بانک مو محاسبه می شود. امروزه هر کلینیک در تهران دارای مرکز مشاوره است که شما می توانید قبل از اقدام به عمل از مشاورین در مورد هزینه ها صحبت اطلاعات لازم را کسب کنید. تجهیزاتی که در کلینیک مورد نظر بکار می رود، همچنین سطح مورد نیاز برای کاشت تعداد گرافت و همچنین میزان ریزش مو در قیمت نهایی عمل کاشت مو تاثیرگذار هستند.

    هزینه کاشت مو در تهران و ایران نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکا به صرفه تر است. جهت اطلاع از هزینه حدودی می توانید عکس از سه طرف سر خود را به پزشک و یا کلینیک تحویل دهید تا قیمت دقیق را به شما اعلام کنند. به دلیل اینکه کاشت مو جزء عمل زیبایی محسوب میشود بیمه تعهدی نسبت به پرداخت کمک هزنیه تقبل نمی کند.

    بهترین روش کاشت مو تهران

    همانطور که گفتیم کاشت مو دارای روش های متعددی است که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد. اما از بین همه روش ها، روش جدید SUT و میکرو  SUT، مجهزترین و بهترین روش کاشت مو است. در کلینیک های تهران به ویژه کلینیک VIP در بیشتر موادر از این روش با دستگاه های مجهز و مردت استفاده می شود. در این روش برای برداشت مو از ابزار پانچ ماشینی و قابل ساکشن استفاده می شود.

    ناگفته نماند که برای انتهاب بهترین روش پزشک وضعیت بانگ مو و میزان تاسی سر و تراکم مورد نیاز را بررسی می کند و بهترین و مناسب ترن روش را به شما پیشنهاد می دهد. بطور کلی روش های جدید از نظر کیفیت و کارایی و با سیستم های خودکار نتیجه مطلوب تری به شما می بخشند.

    انواع متدهای جدید کاشت مو

    اگر می خواهید نتیجه خوبی از عمل کاشت مو بگیرید و در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید بعد از عمل دچار استرس و نگرانی نشوید، قبل از اقدام روش های کاشت مو را بشناسید. در اینجا ما جدیترین نوع روش های کاش مو طبیعی و دائمی را به شما معرفی می کنیم.

    • کاشت مو طبیعی به روش FIT

    کاشت و پیوند مو به روش FIT یکی از بهترین روش های کاشت مو است که به نوع پیشرفته تر آن میکروفیت می گویند. تفاوت آنها در  این است که در میکروفیت از دستگاه های دقیق تر استفاده می کنند. در این روش فولیکول های مو توسط دستگاه پانچ بصورت جداگانه از سر و بانک مو جدا می شوند و سپس برای پیوند آماده می گردند. در  روش FIT از ایمپلنترهای مینیاتوری برای ایجاد سوراخ 6/0 تا 9/0 میلیمتری استفاده می کنند. روش میکروفیت کم تهاجمی و ایمن تر است و خبری از دوره نقاهت، خونریزی و درد نیست.

    مقایسه کاشت مو تهران با شیراز

    • کاشت مو طبیعی به روش میکروگرافت

    روش میکروگرافت یکی از روش های جدید و مناسب افرادی است که وجود موهای پشت سر یا کنار گوش آنها برای پیوند لازم است. به دلیل اینکه تمامی مراحل با تجهیزات مخصوص به نام هولدرهای الکتریکی انجام می شود در صد خطا هنگام برداشتن فولیکول کمتر است.  این روش بسیار دقیق است و  از گرافت های بیشتر استفاده می گردد در نتیجه قسمت جلوی سر با موی طبیعی تر جلوه می کند.

    • کاشت مو به روش سوپر FUE

      در روش جدید سوپر FUE مانند روش فیت فولیکول ها بصورت جداگاته استخراج می شوند . در این روش با دستگاه های هوشمند و مدرن و اسکنرها ی سه بعدی آنالیز شده و لیزرهای مخصوص خط رویش را طراحی می کنند. این روش برای افرادی که موهای کم پشت دارند مناسب است و طرفداران زیادی دارد. در این روش به کمک دستگاه ایمپلنتر مخصوص شکاف های بسیار ریز در ناحیه گیرنده ایجاد و فولیکول ها را پیوند می دهند.

    • کاشت مو به روش DHI

    روش DHI  (Direct Hair Implantation ) به معنی کاشت موی مستقیم ، روش کاملا جدید و سرعت بالا است. در این روش پزشک فولیکول های جدا شده را بطور مستقیمم در مناطق گیرنده کم پشت می کارد. در روش DHI از یک دستگاه به نام Choi Pen برای برداشت فولیکول ها استفاده می کنند.در این تکنیک مانند بقیه متدهای جدید، تسلط پزشک بر نحوه انجام عمل منجر به کاهش عوارض جانبی و نتیجه موفق تر می شود.

    تمامی نکات پیرامون کاشت مو در شیراز

    شیراز یکی از شهرهایی است که به داشتن کلینیک های تخصصی و مراکر درمانی و همچنین پزشکان متخصص و حرفه ای شهرت دارد. کاشت مو نیا ز به دقت و تجربه دارد و قبل از اقدام به عمل کاشت مو می بایست از معتبر یودن کلینیک و تخصص و تجربه کافی پزشک اطمینان حاصل کرد. کاشت مو طبیعی در شیراز معمولا در یک جلسه انجام می شود ولی با اینجال به نوع کاشت و تعداد گرافت ها بستگی دارد.

    عمل پیوندی که در شیراز انجام می دهند، دائمی است به شرط اینکه زیر نظر پزشک متخصص و در کلینیک مجهز و با جدیدترین تکنیک انجام شود. کاشت مو در شیراز به روش های مختلفی انجام می گیرد مانند روش SUT، روش FIT و روش BHT که هر کدام اصول خاص خود را دارد.

     

    تفاوت های کاشت مو تهران با شیراز

    بهترین کاشت مو بر اساس بهترین امکانات و تجهیزات و همچینن بهترین پزشک کاشت مو ارزیابی می شود. در شیراز عمل پیوند و کاشت بصورت تخصصی، با وجود تجهیزات به روز و کادر مجرب در بهترین کلینیک های شهر انجام می شود. به همین دلیل شهر شیراز یکی از گزینه های پر طرفدار برای پیوند مو است. از لحاظ هزینه هر دو تهران و شیراز، با توجه به روش انجام کاشت مو، امکانات کلینیک، دستمزد پزشک و پرسنل قیمت نهایی را محاسبه می کنند.

    کاشت مو تهران در مقایسه با کاشت مو شیراز با آخرین تکنیک ها و روش های جهانی اجرا می شود و همه مراحل کاشت زیر نظر پزشک متخصص مو انجام می گیرد. در تهران و به ویژه کلینیک VIP از روش های نوین و جدید میکروگرافت، سوپر FUE، میکروفیت و DHI  برای کاشت مو بهره برده می شود. بر همین اساس می توان گفت کاشت مو تهران تا حدودی نسبت به کاشت مو شیراز برتری کمی دارد.

    مقایسه کاشت مو تهران با شیراز

    برآورد کلی هزینه کاشت مو

    هر کدام از روش های کاشت مو با توجه به شرایط خاص خود هزینه جداگانه ای دارد. روش میکروفیت به دلیل استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن  و دانش و مهارت مورد نیاز پزشک نسبت به بقیه روش ها هزینه بالاتری دارد. ارزان ترین روش پیوند مو در ایران روش FUT است که مدت زمان عمل کمتر و فولیکول ها بصورت یکجا و به سرعت انجام می شود . بنابراین هر چقدر سرعت انجام عمل کمتر باشد هزینه نهایی کاهش می یابد. نکته قابل توجه این است که روش های قدیمی نسبت به روش های جدید هزینه کمتری دارند زیرا درروش های جدید از دستگاه های مدرن استفاده می شود و هزینه دستگاه ها بالا است.

    نحوه انتخاب کلینیک کاشت مو

    کلینیک کاشت مو می بایست مطمئن، مرتب و با امکانات لازم، پزشکان متخصص و کادردرمان با سابقه و با اخلاق باشد. دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشد، مشاورین با حوصله و مجرب داشته باشد و خدمات متنوع به مراجعه کنندگان ارائه دهد. یک کلینیک خوب باید بیشترین آمار سطح رضایت مشتریان را بدهد . در مراکز درمانی مناسب از روش های نوین مانند میکروگرافت و میکروفیت، سوپر FUE با دستگاه های اسکن آنالیز شده و دستگاه پانچ استفاده می کنند . هرچند روش های نوین نسبت به روش های قدیمی پرهزینه تر هستند اما کیفیت بهتری دارند و متقاضی از نتیجه عمل راضی است.

     شماره تماس: 09120998715

    آدرس کلینیک : تهران ، ستاری جنوب ، فردوس غرب ،خیابان ورزی جنوبی کوچه هفدهم شرقی ساختمان پزشکان رامیار طبقه چهارم کلینیک vip

     

    کلینیک VIP را بیشتر بشناسیم

    انتخاب کلینیک حرفه ای و مناسب در عمل کاشت مو خیلی مهم است. کلینیک VIP ازجمله مراکز پیوند و کاشت مو مجهز در تهران است که بیشتر پزشکان به مراجعه کنندگان این کلینیک را پیشنهاد می کنند. این مرکز با بیش از 15 سال سابقه درخشان و مجوز رسمی بهداشت زیر نظر پزشکان متخخصص به مشتریان خود خدمت می کند. در این کلینیک  پیوند مو را توسط دستگاه های مجهز و مدرن مانند اسکن و آنالیز سر و با جدیدترین روشهای SUT و میکرو  SUT انجام می دهند . دستگاه سه بعدی لیزری جهت طراحی خط مو و کاشت مو بدون کوتاهی و بدون جراحی نیز در این مرکز انجام می شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306879

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 110در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم