• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2.91K

سه مارک برتر یخچال در بازار

  • کد خبر : 336038
  • 07 آذر 1402 - 16:37
سه مارک برتر یخچال در بازار

فهرست محتوا چکیده : یخچال یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه و حتی خانه به شمار می آید، که اگر در انتخاب آن دقت داشته باشید می توانید به مدت 10 الی 15 سال بهترین عملکرد را از آن ها دریافت کنید. برند های زیادی در بازار هستند که این محصول را در مدل های […]

فهرست محتوا

  • چکیده : یخچال یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه و حتی خانه به شمار می آید، که اگر در انتخاب آن دقت داشته باشید می توانید به مدت 10 الی 15 سال بهترین عملکرد را از آن ها دریافت کنید. برند های زیادی در بازار هستند که این محصول را در مدل های متعدد با ویژگی های مختلف عرضه کرده اند. اما اگر قصد خرید یخچال با کیفیت و درجه یک را دارید می توانید در میان برند های بوش، ال جی و سامسونگ انتخاب عالی داشته باشید.

     

    یخچال یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه و حتی خانه به شمار می آید، که اگر در انتخاب آن دقت داشته باشید می توانید به مدت 10 الی 15 سال بهترین عملکرد را از آن ها دریافت کنید. برند های زیادی در بازار هستند که این محصول را در مدل های متعدد با ویژگی های مختلف عرضه کرده اند. اما اگر قصد خرید یخچال با کیفیت و درجه یک را دارید می توانید در میان برند های بوش، ال جی و سامسونگ انتخاب عالی داشته باشید.

    یخچال بوش

    بوش یکی از بهترین برند ها در عرصه لوازم خانگی است و کیفیت آن برای تمامی کاربران ثابت شده است. اگر مشکلی در بودجه خود ندارید می توانید با خیال راحت از یخچال فریزر های این برند انتخاب فوق العاده خرید کنید. یخچال های این برند شامل:

    • ساید بای ساید
    • دو قلو
    • یخچال فریزر تو کار بوش
    • یخچال بالا پایین
    •  فریزر تک

    البته باید گفت هر کدام از این مدل ها خود در چند مدل مختلف با ویژگی و ظرفیت های متفاوت عرضه شده اند. توجه داشته باشید که تنها یک مدل از یخچال های دوقلو بوش در بازر موجود است که 48 فوتی است و البته قدرت موتور بی نظیری نیز دارد.

    اگر می خواهید یخچال های وارداتی با کیفیت بگیرید ولی به اندازه این مدل ها هزینه نکنید، بهتر است به دنبال ال جی و سامسونگ بروید.

    مشاهده قیمت یخچال بوش در فروشگاه خنک کالا.

    یخچال ال جی

     

    سه مارک برتر یخچال در بازار

    برند ال جی یکی دیگر از برند های خوش نام و نشان در زمینه لوازم خانگی است و باید گفت در دهه ی اخیر بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. یخچال های این برند به دلیل طراحی بی همتا و کیفیت بالا محبوبیت بالایی در بین کاربران دارند. یخچال های این برند در مدل های بالا پایین، یخچال فرنچ ( فرانسوی )، یخچال دو قلو، یخچال ساید بای ساید ارائه شده اند. البته یخچال های ساید بای ساید ال جی به دلیل طراحی چشم نوازی که دارند، نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کرده اند.

    بنا به تجربه فروشگاه ما، خنک کالا، یخچال های ال جی عملکرد بهتری از مدل های سامسونگ دارند و از نشر هزینه هم به همدیگر نزدیک اند. در نتیجه اگر دلیل خاصی برای رفتن به سوی سامسونگ ندارید، با ال جی بمانید!

    مشاهده قیمت یخچال ال جی در فروشگاه خنک کالا.

    یخچال سامسونگ

     

    سه مارک برتر یخچال در بازار

    محصولات برند سامسونگ با کیفیت بالا و تکنولوژی های برتر در جهان معروف هستند. این برند هر سال یخچال های جدید خود را با تکنولوژی های روز عرضه می کند اما به طور کلی به مدل های

    • ساید بای ساید
    • دو قلو
    • درب فرانسوی
    •  تک درب
    •  بالا پایین

    دسته بندی می شوند. هر کدام از این مدل ها با ویژگی و ظرفیت های مختلف تولید و عرضه شده اند. پر طرفدار ترین یخچال های سامسونگ سری R این برند هستند که شامل مدل های RS64، RS66 و RS68 می شوند.

    مشاهده قیمت یخچال سامسونگ در وبسایت خنک کالا.

    معرفی فروشگاه خنک کالا

    فروشگاه خنک کالا واقع در شهرستان بانه یکی از مموعه فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه کولر گازی و یخچال فعالیت دارد. تمرکز روی این دو قلم باعث شده است تا کارشناسان ما تخصص بالاتری در زیمنه مشخصات یخچال و کولر داشته باشند و بهترین گزینه را به مشتریان عزیز اراده دهند.

    شما می توانید از دفتر ما به آدرس “بانه-پاساژ آربابا-پلاک 56” دیدن فرمایید و در صورت تمایل خرید حضوری داشته باشید. دیگر شعب ما در شهرستان گناوه و پاساژ امیرکبیر تهران است که صرفا به صورت انبار فعالیت دارند و برای برخی جنس ها ممکن است از این نقاط ارسال داشته باشیم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=336038

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1256در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم