نماد سایت پول بانک

به میزبانی مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان: آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی برگزار شد

  • پول بانک: همزمان با عید غدیر خم و به همت عضو هیأت مدیره مجمع خیرین کشور، آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی، در مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران برگزار ‌شد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک٬ آیین عقد و جشن ازدواج ۲۱ زوج جوان ایرانی از سراسر کشور، همزمان با عید فرخنده غدیر خم٬ پنجشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۰، به همت حاج علی روحی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور و با حضور فرماندار محترم تهران٬ مدیرعامل مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان٬ جمعی از نیک اندیشان٬ اعضای مجمع خیرین کشور٬ خانواده عروس و دامادها و اصحاب رسانه٬ در مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران برگزار ‌شد.

    بنا به این گزارش، در این آیین که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار شد، گروه‌هایی از هنرمندان موسیقی نواحی و آیینی از اقوام مختلف کشور( گروه های موسیقی کردی و ترکی)، اجراهای شاد و دلنوازی را با هرنمایی خود، برای حاضران گرامی به اجرا در آوردند.

    در بخشی از این آیین، تنی از مهمان خیر کشور، با اهداء سکه ی تمام بهار آزادی به هر کدامیک از این عروس و دادمادها، محفل این جشن بزرگ را نورانی تر کردند. البته ناگفته نماند، جهیزیه این نوعروسان نیز به همت این خیر گرانمایه(حاج علی روحی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور) تدارک و تهیه شده است.

     

    این گزارش می افزاید، سخنرانی مهمانان ویژه، گرفتن فیلم و عکس های یادگاری عروس و دادمادها مقابل دوربین عکاسان و تصویربرداران، صرف شیرینی و میوه و در پایان پذیرایی شام، از بخش های دیگر این آیین باشکوه بود.

    گفتنی است، مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان تهران، مرکزی بزرگ و منحصربفرد، برای خرید طلا و جواهرات است که می تواند خاطرات خوبی را از خرید طلا برای یک وصلت، برای یک تولد، برای یک سالگرد ازدواج و یا مناسبت های دیگری که در آن ها شادی را به یکدیگر هدیه داده ایم، فراهم نماید.

    این مجموعه بزرگ تجاری، با کنار هم آوردن برترین های طلا و جواهر ایران، فضایی امن، مدرن و متنوع را در یک مجتمع خرید برای شما فراهم کرده است تا با کیفیت ترین محصولات را در مناسبترین قیمت عرضه نماید و خاطرات خوش شما را رقم بزند.

    همچنین بستر پاساژ آنلاین الماس کریمخان، فرصت بررسی، انتخاب و خرید آنلاین هزاران محصول متنوع طلا و جواهرات را از هر کجای جهان، برای شما همراهان همیشگی فراهم آورده است.

    ارتباط با مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان:

    تلفن تماس
    ۰۲۱۸۸۸۹۹۹۹۶
    آدرش: خیابان کریم خان ،مجتمع الماس کریم خان
    info@almaskarimkhan.com
    لینک ورود به سایت مجتمع تجاری و اداری الماس کریم ‌خان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل