• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
480

بهترین روش کاشت ابرو 2022

  • کد خبر : 305505
  • 27 مرداد 1401 - 11:39
بهترین روش کاشت ابرو 2022

قطعا یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث میشه زیبا به نظر برسیم بی‌نقص بودن اعضای صورت هست. اگه هرکدوم از اعضا با مشکلی مواجه باشه، بقیه اعضا هم تحت تاثیر قرار می‌گیرن. یکی از مشکلاتی که امروزه خیلی زیاد شده ریزش ابروهاست.قطعا داشتن ابروهایی سالم و پرپشت آرزوی همه است. علاوه بر مشکلی که ریزش […]

  • قطعا یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث میشه زیبا به نظر برسیم بی‌نقص بودن اعضای صورت هست. اگه هرکدوم از اعضا با مشکلی مواجه باشه، بقیه اعضا هم تحت تاثیر قرار می‌گیرن. یکی از مشکلاتی که امروزه خیلی زیاد شده ریزش ابروهاست.قطعا داشتن ابروهایی سالم و پرپشت آرزوی همه است. علاوه بر مشکلی که ریزش ابروها می‌تونه ایجاد بکنه بعضی افراد به خاطر داشتن ابروهایی که فرم مناسبی ندارن، دغدغه دارن  کاشت ابرو به راحتی به شما کمک می‌کنه که به صورت دائمی فرم و تراکم موهای ابروهاتون رو اصلاح کنین.

    اما از بین این همه تکنیک کاشت مویی که ابداع شده، کدوم روش می‌تونه برای شما بهترین روش کاشت ابرو باشه؟ این سوالیه که متخخصان کلینیک vip می‌تونن به خوبی به اون جواب بدن. در ادامه همراه ما باشین تا با معرفی بهترین روش‌های کاشت مو، بهتون کمک کنیم که تصیم درستی بگیرین.

    کاشت ابرو چیه و چرا اهمیت خیلی زیادی داره؟

    این موضوع خیلی واضحه که زیبایی با متناسب بودن تک تک اعضای صورت با هم دیگه به دست میاد و اگه هر عضو با مشکل روبه‌رو بشه، قطعا زیبایی اولین عاملیه که تحت تاثیر قرار می‌گیره. امروزه یکی از چالش‌های اصلی مردم ریزش موی ابرو هست که باعث میشه فرد به صورت کلی اعتماد به نفس خودشو از دست بده!

    روش‌های جدید تتو و هاشور زدن ابرو هم به اندازه کافی مصنوعی و غیرطبیعی هست که نتونن جبران موهای از دست رفته رو بکنن، اما نگران نباشین چون با بهترین روش کاشت ابرو می‌تونین زیبا‌ترین و طبیعی‌ترین ابروها رو داشته باشین.

    افرادی که از فرم‌ یا تراکم موهای ابروشون راضی نیستن، به راحتی می‌تونن از روش‌های جدید کاشت استفاده کنن و تغییرات بزرگی رو برای همیشه در چهره خودشون ایجاد بکنن. متخصصان باتجربه کلینیک کاشت مو vip ، با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و ابزارهای روز دنیا، این عمل حساس رو با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دن.

    در عمل کاشت مو در ناحیه ابروها، پزشک موهای مورد نیاز برای کاشت رو از نواحی مثل پایین سر و پشت گوش‌ها برمیداره و بعد از اینکه فولیکول‌ها رو تقویت کرد، در محل ناسب خودش قرار میده. این برداشت و کاشت گرافت‌ها باتوجه به روش‌های مختلفی انجام می‌شه که هرکدومشون مزایا و معایب خودشون رو دارن.

    بررسی جدیدترین روش‌های کاشت ابرو در سال 2022

    به طور کلی روش‌های کاشت مو و ابرو خیلی به هم شبیه هستن و تنها تفاوتشون در تعداد گرافت‌هاییه که برداشت و کاشته میشه. از بهترین روش‌های کاشت مو در ناحیه ابروها که در حال حاضر در کلینیک کاشت مو vip، با بالاترین کیفیت مکن انجام میشه، می‌تونیم به روش‌های زیر اشاره کنیم:

    • کاشت ابرو به روش FUT

    این روش کاشت که به عنوان جراحی نواری هم شناخته می‌شه، یکی از کاربردی‌ترین روش‌های کاشت هست که امروزه در بهترین کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیره؛ به خصوص برای افرادی که برای کاشت به تعداد بالایی گرافت مو نیاز دارن.

    در این روش متخصص با استفاده از داروهای خاصی، در قسمتی که به عنوان بانک مو انتخاب شده، بی‌حسی ایجاد می‌کنه. بیشتر پشت سر و پشت گردن به عنوان بانک برای کاشت مو در ناحیه ابرو مورد استفاده قرار می‌گیره، چون چرخه رشد موهای این ناحیه بیشتر شبیه به چرخه رشد موهای اصلی خود ابروئه.

    بعد از اینکه ناحیه مورد نظر با بی‌حسی‌های موضعی کاملا بی‌حس شد، متخصص جراح با استفاده از ابزارهای مخصوص، قسمتی از پوست سر رو با موهای سالم جدا می‌کنه و محل برش خورده رو با بخیه به هم وصل می‌کنه. این روش به نسبت روش‌های دیگه تهاجمی‌تره و با برش و خونریزی همراهه.

    اما همین مسئله باعث می‌شه که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بالاترین حجم از گرافت‌های باکیفیت برداشت بشن. بعد از اینکه پوست به همراه موهای سالم جدا شد، پزشک در زیر میکروسکوپ موهارو با فولیکول‌هاشون جدا می‌کنه و بعد از اینکه به خوبی فولیکول‌ها رو تقویت کرد، اون‌ها رو در محل ابروها قرار می‌ده.

    • کاشت ابرو به روش FIT

    این روش کاشت ابرو از تهاجم کمتری برخورداره، یعنی در طول انجام مراحل هیچگونه برش و بخیه‌ای صورت نمی‌گیره. در این روش برای برداشت گرافت‌های مورد نیاز پزشک متخصص از ابزارها و هولدرهای دستی کمک می‌گیره.

    استفاده از این دستگاه‌های کاربردی کمک می‌کنه که هم فولیکول‌ها با آسیب کمتری خارج بشن، هم اینکه محلی که گرافت‌ها برداشت می‌شن کمتر آسیب ببینه. یکی از مزیت‌های خوبی که این روش داره اینه که فرد مراجعه‌کننده لازم نیست برای انجام عمل موهای ابروهاشو از ته بزنه.

    همین مسئله باعث شده که این روش کاشت که بدون جراحی هم هست محبوبیت زیادی بین خانم‌ها داشته باشه. در کلینیک تخصصی VIP این تکنیک کاشت با بالاترین کیفیت ممکن اجرا میشه.

    • کاشت ابرو به روش SUT

    این تکنیک کاشت زیرمجموعه‌ای از کاشت به روش FIT هست که در این روش به فولیکول‌ها کمترین آسیب ممکن وارد می‌شه. این روش هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان کاربرد داره و همه افراد می‌تونن در هر سنی که هستن از این روش استفاده کنن.

    در کاشت به روش SUT هم مثل روش FIT برای برداشت و کاشت گرافت‌های مورد نیاز از دستگاه‌ها و ابزارهای مخصوصی استفاده می‌کنن. به کار بردن این دستگاه‌ها کمک می‌کنه که فولیکول‌ها با کمترین آسیب ممکن استخراج بشن و هیچگونه زخم و بریدگی ایجاد نمیشه.

    درد و خونریزی که نتیجه این عمل جراحی باشه خیلی کم هست؛ به خاطر همین سالانه افراد زیادی برای کاشت مو به روش SUT اقدام می‌کنن.

    • کاشت ابرو به روش MFIT

    Micro FIT که به اختصار MFIT گفته می‌شه، به عنوان یکی از جدیدترین و به‌روزترین روش‌های کاشت مو در ناحیه ابرو شناخته میشه. در این روش کاشت استخراج گرافت‌ها با بالاترین دقت انجام می‌شه. استفاده از ابزارهایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیره نیاز به تخصص و مهارت داره.

    متخصصین کلینیک VIP با بالاترین میزان تجربه این روش کاشت رو برای مراجعه‌کنندگان انجام میدن. این روش که ابزارهای مورد استفاد در آن از دقت بسیار بالایی برخوردار هستن، بیشتر برای افرادی مناسب هست که بانک موی ضعیفی دارن، چون درصد بالایی از گرافت‌های خارج شده سالم می‌مونه و به راحتی میشه اون‌ها رو در محل مورد نظر کاشت.

    بهترین روش کاشت ابرو 2022

    کدام روش کاشت ابرو از همه بهتر است؟

    متخصصان کلینیک VIP در رابطه با بهترین روش کاشت ابرو این نظر رو دارن که وضعیت هر شخص منحصر‌به‌فرده و هرکسی باید بر اساس شرایط عمومی و انتظاری که از عمل داره تصمیم بگیره که چه روشی براش مناسب‌تره. مثلا کسایی که می‌خوان بدون هیچگونه درد و خونریزی این عمل رو انجام بدن، می‌تونن از کاشت ابرو به روش FIT استفاده کنن. یا مثلا کسایی که خیلی ابروهاشون ریزش داشته، برای اینکه به تعداد بالایی از گرافت‌ها نیاز دارن می‌تونن از روش FUT استفاده کنن.

    به طور کلی برای اینکه بخواهیم بگیم کدوم روش کاشت بهتر از بقیه روش‌هاست، می‌تونیم به این موضوع اشاره کنیم که در هر روشی که از ابزارها و دستگاه‌های روز دنیا بیشتر استفاده بشه، درصد خطا به شدت کاهش پیدا می‌کنه.

    کاشت به روش SUT قطعا از عوارض خیلی کمتری به نسبت کاشت ابرو به روش FUT برخوردار هست و همینطور در روش SUT، مراجعه‌کننده کمترین آسیب ممکن رو متحمل میشه. کاشت موهایی که با استفاده از روش‌های جدید انجام می‌شن، نتیجه‌ای کاملا طبیعی دارن و موهای جدید مثل موهای قبلی در یک شرایط یکسان رشد می‌کنن.

    دوران نقاهت کاشت ابرو چند روز است؟

    خوشبختانه عمل کاشت مو در ناحیه ابروها دوره نقاهت طولانی نداره و تنها 3 روز لازمه که فرد هم از لحاظ جسمی و هم ظاهری بتونه به انجام فعالیت‌های روزانش بپردازه. حتی نکاتی توسط پزشک توصیه می‌شه که عمل کردن به اون‌ها‌ نکات می‌تونه روند بهبودی رو سرعت ببخشه.

    اینکه گفته می‌شه دوران نقاهت بعد از عمل کوتاه است به این معنی نیست که نباید استراحت کرد، قطعا بعد از عمل فرد باید به اندازه کافی استراحت کنه تا بهبودی حاصل بشه. بعد از عمل کاشت، در نواحی که گرافت‌ها کاشته می‌شن معمولا تورم، التهاب و کبودی مشاهده می‌شه که موقتی است و بعد از 3 روز، فرد به صورت کامل بهبود پیدا می‌کنه.

    عوارضی مثل خارش، قرمزی و سوزش هم چند ساعت بعد از عمل به طور کلی رفع میشه و فرد رو با چالش جدی روبه‌رو نمیکنه. در روش‌هایی مثل کاشت ابرو به روش FUT که پزشک بخیه‌هایی رو ایجاد می‌کنه، بعد از 7 روز این بخیه‌ها برداشته می‌شن و فرد به صورت کامل به شرایط عادی برمی‌گرده.

    در نظر داشته باشین که برای کاهش دوره نقاهت می‌تونین از داروها و کرم‌هایی که پزشک براتون تجویز می‌کنه استفاده کنین تا نتیجه دلخواهتون رو به دست بیارین.

     

    شماره تماس:  44158011-021

    مشاوره مجازی و رایگان: 09120998715

    آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

    بهترین روش کاشت ابرو 2022

    تا چند وقت بعد از کاشت ابرو، ابروها می‌ریزد؟

    معمولا دو هفته بعد از عمل ابروها شروع به ریزش می‌کنن، البته ممکنه کل ابرو بریزه یا اینکه قسمتی از موهای کاشته شده بریزن. این اتفاق کاملا طبیعیه و باید حتما اتفاق بیفته چون همین ریزش‌ها نشون میده که فرآیند عمل به خوبی و درستی طی شده.

    اضطراب و نگرانی رو کنار بگذارین چون بعد از این مرحله موها وارد فاز رشد میشن. در این ریزش‌ها فولیکول‌های مو باقی می‌مونن و فقط ساقه مو ریزش پیدا می‌کنه و بعد دوباره موها شروع به رشد می‌کنن.

    موهایی که  ناحیه ابرو کاشته می‌شن حدودا تا 20 روز بعد از عمل رشد می‌کنن که این رشد تقریبا به اندازه یک میلی‌متر هست. بعد از 20 روز ابروها شروع به ریزش می‌کنن که فرد ممکن هست بعد از 40 روز حجم زیادی از ابروهای کاشته شده خودش رو از دست بده.

    معمولا بعد از گذشت 2 ماه که ابروها بعد از عمل میریزن، موها دوباره وارد فاز رشد می‌شن که پزشک ممکنه برای این مرحله دارویی تجویز کنه که رشد موها سرعت پیدا کنه. اگه بعد از عمل موهای ابرو بریزه و دیگه رشد نکنه حتما مشکلی پیش اومده که باید سریع به پزشک مراجعه کنین و علت ریزش مو رو پیدا کنین؛ چون این احتمال وجود داره که فولیکول‌ها بعد از اینکه در ابرو کاشته شدن دچار مشکلاتی شده باشن و به خوبی نتونن رشد کنن.

    از دیگر عواملی که میتونه باعث ریزش ابرو بعد از کاشت بشه می‌تونیم به مواردی مثل کمبود املاح معدنی، ترشح بیش از حد هورمون‌های هیدروتستوسترون و کاهش ویتامین‌ها اشاره کنیم. برای رهایی از این مشکل می‌تونین به پزشک خودتون مراجعه کنین و علت رو پیدا کنین.

    سخن آخر

    در نهایت اگر به دنبال داشتن ابروهایی طبیعی و پرپشت هستین، بهتر هست کمی بیشتر در مورد انتخاب پزشک و کلینیک موردنظرتون تحقیق کنین. کلنیک زیبایی وی آی پی در کنار شماست که شما رو به خواسته‌هاتون یعنی داشتن ابروهای طبیعی و خوش فرم برسونه.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305505

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 192در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم