• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ایونت تخصصی DevSummit  برترین رویداد جـامعه توسعه دهندگان و برنامه نویسان ایـران به زودی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

  • کد خبر : 305575
  • 30 مرداد 1401 - 11:14
ایونت تخصصی DevSummit  برترین رویداد جـامعه توسعه دهندگان و برنامه نویسان ایـران به زودی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

DevSummit رویدادی تخصصی ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایران است که در بخش‌های مورد نیاز امروز جامعه برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی شکل گرفته است و سعی در افزایش سطح دانش، انتقال تجربه و تخصص و شبکه سازی و پیشرفت دارد. این رویداد با حضور متخصصان و صاحب نظران و مشارکت کنندگان در دهمین […]

  • DevSummit رویدادی تخصصی ویژه برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایران است که در بخش‌های مورد نیاز امروز جامعه برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی شکل گرفته است و سعی در افزایش سطح دانش، انتقال تجربه و تخصص و شبکه سازی و پیشرفت دارد. این رویداد با حضور متخصصان و صاحب نظران و مشارکت کنندگان در دهمین روز شهریورماه 1401 در هتل قلب تهران برگزار خواهد شد.

    براساس این گزارش  رویداد با هدف ایجاد جامعه تخصصی در راستای افزایش دانش، تجربه و شبکه سازی برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایران شکل گرفته است و در اولین گردهمایی این رویداد، از متخصصان این حوزه و فناوری دعوت به عمل آورده ایم تا دانش، تخصص و تجربه خود را در اختیار مشتاقان و علاقه مندان قرار دهند.

    رویدادی که قرار هست از هر حیث استاندارد و به روز باشد، سعی دارد با هدف فراهم سازی بستری جهت آموزش و ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان با همراهی ارائه دهندگان خبره، مورد تایید و برگزیده اکوسیستم خود در راستای هرچه بهتر اجرا کردن این مهم، فضای آموزش و انتقال تجربه جهت نیازمندی‌های رشد تخصصی و فردی را برای مخاطبان به ارمغان آورد. DevSummit هم برای دوستداران و علاقه‌مندان به علوم برنامه نویسی کارا و مفید خواهد بود هم برای توسعه‌دهندگانی که قصد ارتقا سطح دانش فنی و مهارت­های فردی خود را دارند و می‌خواهند خود را با آخرین استانداردهای روز دنیای برنامه‌نویسی و تکنولوژی بروزرسانی کنند.

    برنامه‌ها و محورهای گفتگو در اولین دوره از رویداد DevSummit متشکل از:

    • “رودمپ برنامه نویسی و آموزش مهارتهای نرم و پرسونال برندینگ”
    • “چالش‌های برنامه نویسان و الزام دانش مارکتینگ برای برنامه نویسان”
    • “مهارت های ورود به بازار کار جهانی (درآمد ارزی)”
    • “اهمیت و چگونگی تست نویسی در پروژه­های برنامه نویسی”

    از موضوعات سخنرانی این رویداد می‌باشد. و در ادامه با برگزاری پنل‌ تخصصی  درباره “مقایسه CMS اختصاصی یا وردپرس” تجربیات و چالش­های افراد موفق این حوزه را بررسی خواهد کرد.

    ایونت تخصصی DevSummit برترین رویداد جـامعه توسعه دهندگان و برنامه نویسان ایـران

    در اولین رویداد DevSummit از تجربیات سخنرانان و اساتید مطرحی چون آقایان لقمان آوند(بنیان‌گذار سون لرن)، وحید بهرامیان(مدیرعامل ژاکت)، حسن جهان( توسعه دهنده انوتو و هم بنیان گذار دشت)، کیوان علی محمدی (لید تیم تکنیکال اسنپ فود)، در قالب موضوعات سخنرانی و آقایان محمدعلی طوقانی (توسعه دهنده ارشد نرم افزار و بنیان گذار جهشینو)، علیرضا یوسفی (سرپرست تیم فنی زرین پال)، هومن نقی­ای (مدیرفنی زرین پال) و آقای آرش سروری(برنامه ساز فناوری و مشاور استارت­اپ­ها) در پنل انتقال تجربه (یک پنل تخصصی 4 نفره) بهره مند خواهیم شد. همچنین مجری این رویداد آقای آرش سروری می‌باشند.

    این رویداد با حضور متخصصان و صاحب نظران و مشارکت کنندگان در دهمین روز شهریورماه 1401 در هتل قلب تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت شرکت در رویداد DevSummit از تاریخ 29 مرداد می­توانند به صورت حضوری و آنلاین از طریق وبسایت رویداد ثبت نام نمایند.

    بلیت ثبت نام زودهنگام ( حضوری و آنلاین ) به مدت 3روز از تاریخ 29 مرداد الی 31 مرداد با 40% تخفیف در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

    “روابط عمومی رویداد DevSummit”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305575

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم