• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
7

آینده قیمت ارزهای دیجیتال چگونه پیش بینی می‌ شود؟

  • کد خبر : 310017
  • 24 دی 1401 - 23:15
آینده قیمت ارزهای دیجیتال چگونه پیش بینی می‌ شود؟

فهرست محتوا ارزهای دیجیتال از لحظه ابتدایی تولد تا آخرین لحظه حضور در بازار ارزهای دیجیتال، بارها و بارها دچار تغییرات اساسی شده و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی متعددی آن‌ها را از مسیر خود منحرف می‌کند. این تغییرات ممکن است در ابعاد و جنبه‌های مختلفی صورت گیرد؛ اما چیزی که برای سرمایه‌گذاران حائز اهمیت است، قیمت […]

فهرست محتوا

  • ارزهای دیجیتال از لحظه ابتدایی تولد تا آخرین لحظه حضور در بازار ارزهای دیجیتال، بارها و بارها دچار تغییرات اساسی شده و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی متعددی آن‌ها را از مسیر خود منحرف می‌کند. این تغییرات ممکن است در ابعاد و جنبه‌های مختلفی صورت گیرد؛ اما چیزی که برای سرمایه‌گذاران حائز اهمیت است، قیمت ارزدیجیتال است. این مسئله می‌تواند بر سرمایه افراد تأثیر داشته و آن را افزایش یا کاهش دهد.

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

     

    با وجود اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده می‌توانند بسیار متفاوت از چیزی باشند که در عمل رخ می‌دهد، اما به واقع کسی می‌تواند در این بازار موفق‌تر باشد که پیش‌بینی درست‌تری ارائه دهد. در واقع یکی از پایه‌های معاملات ارز دیجیتال را می‌توان پیش‌بینی کردن دانست. با توجه به اهمیت این موضوع و تأثیر آن بر انجام معاملات تصمیم داریم، این متن را به بررسی پیش‌بینی‌های قیمت ارز دیجیتال اختصاص داده و لیست ارز دیجیتال را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

    چرا باید قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را دنبال کنیم؟

    اگر به معنای واقعی کلمه یک معامله‌گر باشید، ضرورت بررسی مکرر قیمت ارز دیجیتال را می‌دانید. به بیان دیگر، اگر ماهی یک بار سری به جدول ارز دیجیتال زده و قیمت‌ها را بررسی کنید، نمی‌توانید انتظار سود بردن از این بازار را داشته باشید. برای آنکه بتوانید از طریق نوسان‌گیری کسب درآمد کرده یا به هر طریقی ارزش دارایی‌تان را حفظ کنید، لازم است قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را چک کرده و معاملات خود را در جهت حفظ ارزش سرمایه انجام دهید.

    برخی مواقع ممکن است در همان هنگام که به خوابی عمیق فرو رفته‌‌اید، لیست قیمت ارز دیجیتال به نحوی تغییر کند که ارزش سرمایه شما در جهت مثبت یا منفی تغییر یافته و بر سرمایه‌تان افزوده یا از آن کاسته شود. جالب است بدانید به همین منظور، چندین بات معامله‌گر ایجاد شده‌اند که قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را بررسی کرده و معاملات را بر اساس آن انجام می‌دهند. در ادامه این مطلب برخی از پیش بینی‌ها درباره آینده ارز دیجیتال در سال میلادی جدید را بررسی کرده و توضیحاتی را در این خصوص ارائه می‌کنیم.

    آینده قیمت ارزهای دیجیتال چگونه پیش بینی می‌ شود؟

    آینده قیمت ارز دیجیتال در 2023

    با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال در طول تاریخ حضور خود دستخوش تغییرات گسترده‌ای شدند، هر ساله امکان تغییر اساسی آن‌ها وجود دارد. بیایید آینده قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم به عنوان دو ارز دیجیتال برتر را از دید منابع خارجی بررسی کنیم:

    آینده بیت کوین

    سال 2022 برای ارز بیت‌کوین مانند کابوس وحشتناکی بود که امید است به آرامی از آن خارج شود. افت 60 درصدی ارزش بیت کوین با توجه به مشکلات به وجود آمده و فضای نابه‌سامان اقتصاد کلان، شرایط نامساعدی را برای این ارز ایجاد کرد. با این حال پیش‌بینی می‌شود در سال 2023 اوضاع کمی بهبود یابد. البته همچنان سخنان ضد و نقیض در این باره زیاد است.

    به گفته standard charterd، بدترین اتفاق برای سرمایه‌گذاران بیت کوین همچنان در راه است و امکان افت قیمت آن تا 5000 دلار نیز وجود دارد. امکان افت 70 درصدی قیمت ارز دیجیتال برای بیت کوین پیش‌بینی شده است. یکی از تحلیلگران مالی درباره قیمت بیت کوین در سال 2023 گفته است که ما می‌توانیم شاهد بیت کوین 5000 یا 50000 دلاری باشیم و هر دوی این اتفاقات محتمل‌اند.

    کارول الکساندر، موقعیت دیگری را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند. او معتقد است در سال پیش رو، یک روند صعودی مدیریت شده را خواهیم داشت که یک صعود پایدار است، نه یک حباب. او معتقد است در سه ماهه اول سال 2023 بیت کوین به ارزش 30000 دلار و در سه ماهه سوم یا چهارم به 50000 دلار خواهد رسید.

    آینده اتریوم در 2023

    اتریوم نیز همانند بیت کوین در سال 2022 با مشکلاتی مواجه بود که امید است در سال 2023 رفع شده و اتریوم مجدداً به عنوان دومین ارز دیجیتال جهان، به نقطه اوج خود باز گردد. David Kemmerer اخیراً پیش‌بینی کرد که اتریوم در خواب زمستانی سایر ارزهای دیجیتال نیز می‌تواند رشد صعودی داشته و به قیمت 2500 دلار برسد.

    براساس برخی تحلیل‌های انجام شده حداکثر قیمت ارز دیجیتال اتریوم در ماه ژانویه 2023 برابر با 999.30 دلار و کمترین مقدار آن 708.37 دلار خواهد بود. در فوریه این مقدار به 1100.50 خواهد رسید و ماه آپریل می‌تواند اتریوم 1353.48 دلاری را به خود ببیند. این در حالی است که کمترین ارزش اتریم در این ماه، 1024.60 دلار است.

    میانگین قیمت اتریوم در ماه آپریل، 1113.15 دلار در نظر گرفته شده است. ماه جولای نیز می‌تواند برای سرمایه‌گذاران اتریوم خوشحال‌کننده باشد و با افزایش قیمت ارز دیجیتال اتریوم به 1758.26 دلار به پایان برسد. این روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت تا زمانی که در ماه دسامبر 2023 قیمت میانگین اتریوم به 1897.41 دلار برسد. با توجه به این پیش‌بینی آینده مساعدی برای ارز دیجیتال اتریوم در انتظار است؛ اما می‌دانیم که قطعیت صددرصدی درباره این تحلیل‌ها وجود ندارد.

    آینده قیمت ارزهای دیجیتال چگونه پیش بینی می‌ شود؟

     

    تحلیل کامل جدول ارز دیجیتال

    همانطور که گفته شد، پیش‌بینی آینده قیمت ارز دیجیتال و بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال می‌تواند به انجام معاملات سودآور و ضرر و زیان کمتر منتهی شود. به همین علت لازم است تا اطلاعاتی را به طور مداوم درباره این مسائل کسب کنید. نکته مهم درباره این موضوع، مراجعه به منابع معتبر و قابل اعتماد است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310017

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم