نماد سایت پول بانک

گمرک ، بورس موتور سیکلت در کشور

فروش موتور
  • برای خریدن هر کالایی لازم است که قبل از خرید تحقیق کنیم، برای تحقیق کردن دو راه داریم اول اینکه سایت های مرتبط و فروشگاه های آنلاین را چک کنیم، و دوم اینکه به صورت میدانی به بورس آن کالا مراجعه کنیم و مغازه به مغازه اجناس را برسی کنیم تا به آگاهی برسیم. موتورسیکلت نیز کالایی است که بابت خرید آن باید درآمد چند ماهه یا بعضاً چند ساله خود را پای آن بپردازید پس یک اشتباه می‌تواند تمام پول شما را هدر دهد. اگر قصد موتور سیکلتی نو یا حتی کارکرده را دارید و یا جزو عاشقان موتور هستید با ما در ادامه همراه باشید تا با بورس موتور فروشی ایران در تهران بیشتر آشنا شویم.

     

    میدان گمرک قلب تپنده موتور سیکلت فروشی

    شاید تا به حال گذرتان به میدان راه آهن و خیابان قزوین و اطراف آن خورده باشد. منطقه ای که بورس موتور فروشی تهران است. میدان گمرک، با مرکزیتی که دارد تقریبا تمامی موتور فروش های معتبر را در خود جای داده است. البته امروزه اسم این میدان رازی شده و دیگر گمرک نیست ولی مردم کما فی السابق آن را با نام گمرک می‌شناسند. میدان گمرک در منطقه 11 شهرداری تهران قرار دارد. بورس دوچرخه و بورس موتور و تعمیرگاه موتور و بورس کفش و وسایل کوهنوردی را به راحتی می‌توانید در اطراف این میدان و منطقه یازده شهرداری تهران پیدا کنید.

    میدان رازی روزانه پذیرای میلیون ها نفر از سرتاسر تهران است و همیشه شلوغ است والبته در محدوده ی طرح ترافیک هم هست. در صورتی که با ماشین شخصی خود قصد رفتن به میدان گمرک را دارید از خیابان قزوین به سمت میدان حرکت کنید چون که از سمت مولوی داخل طرح ترافیک هستید. شریان های اصلی این میدان خیابان مولوی و خیابان کارگر هستند که مردم بیشتر از این خیابان ها به سمت میدان می آیند.

    در زمان ناصر الدین شاه این میدان یکی از دروازه های مهم شهر بود. علت نام گذاری آن به گمرک نیز به خاطر این بود که تاجران با خود اجناسی می‌آوردند و در آنجا به داد وستد می‌پرداختند، از این رو آن محل را گمرک نامیدند. البته بعد ها با گسترش شهر تهران دروازه تخریب شد و زمین های کشاورزی تبدیل به خیابان های شهر شدند و میدان گمرک به میدان رازی تبدیل شد.

     

    مرکز خرید و فروش موتور سیکلت

    رسالت اصلی میدان گمرک موتور است و همه ی مردم آن را به بورس موتورسیکلت می شناسند. بهترین موتور سیکلت‌ها در آن جا پیدا می شوند. از موتورهای بچه‌گانه و کوچک تا موتور های ریس و سنگین مخصوص موتور سواران حرفه ای. تقریبا تمام موتور فروشی‌های سطح شهرهای مختلف کشور از جمله تهران اجناس خود را از مغازه‌های اطراف میدان گمرک خرید می‌کنند و بعید است که موتور فروشی تا به حال گذرش به میدان رازی نیوفتاده باشد.

    بروز ترین موتور های حال حاضر بازار ایران با بهترین قیمت در آن جا پیدا می شود و چیزی که در هیچ کجای ایران نمی توانید برای موتور خود پیدا کنید 100٪د ر گمرک پیدا می‌شود. اگر قطعه مورد نظرتان در گمرک وجود نداشت باید قید پیدا کردن آن را بزنید.

     

    با کلاچ آشنا شوید

    همانطور که می‌دانید حتی اگر در تهران هم باشید رفتن به میدان رازی یا همان گمرک کار سختی است. از ترافیک‌های سنگین گرفته تا وقتی که باید برای رفتن به آنجا خالی کنید و از کار زندگی‌تان بزنید. امروزه استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی بیش از پیش گسترش یافته است و شم ابدون دغدغه می‌توانید حس حال رفتن به فروشگاه‌های بزرگ را بگیرید و بهترین خرید را داشته باشید.

    سایت کلاچ با هدف ایجاد بستری مناسب چه از لحاظ تجربه کاربری چه قیمت تاسیس شده است. در کلاچ می‌توانید نقد و بررسی انواع موتور سیکلت همراه با نظرات سایر کاربران را مشاهده کنید و با مقایسه بین چند مدل دلپذیرترین خرید را انجام دهید. در فروشگاه کلاچ علاوه بر موتور سیکلت می‌توانید سایر وسایل موتور سواری را نیز که در هر جای کشور بجز گمرک نایاب هستند خریداری کنید. توجه کنید که از آنجا که سایت کلاچ قرارداد واسطه‌گری با فروشنده‌های مطرح و معتبر موتور دارد، بدون هیچ طرفداری از هیچ برندی بررسی انجام میی‌دهد تا به مشتریان خود آسیبی نرسد.

    در آخر حتماً پیشنهاد می‌دهیم اگر می‌خواهید خرید مطمئن داشته باشید حتماً به بورس موتور سیکلت چه به صورتی فیزیکی که در گمرک است و چه بصورت مجازی که در سایت کلاچ است بروید. حتی خدمات و پشتیبانی از مراکز معتبر بسیار از فروشنگان محلی یا سایت‌های کم اعتبار است. همچنین تجربه این افراد می‌تواند دید شما را نسبت به خرید هر وسیله‌ای از موتور تغییر دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل