• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شرکت های انساندوست ایرانی کارگران بیکار شده کرونا را استخدام می کنند

  • کد خبر : 118641
  • 10 تیر 1399 - 14:31
شرکت های انساندوست ایرانی کارگران بیکار شده کرونا را استخدام می کنند

به گزارش پول بانک به نقل از عصر ایران : بر اثر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کارگاه ها، صدها هزار کارگر ایرانی به ناچار بیکار شدند و هم اکنون درگیر مشکلات عدیده معیشتی اند از این رو کمپین “آنها را به کار باز می گردانیم” با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه […]

  • به گزارش پول بانک به نقل از عصر ایران : بر اثر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کارگاه ها، صدها هزار کارگر ایرانی به ناچار بیکار شدند و هم اکنون درگیر مشکلات عدیده معیشتی اند از این رو کمپین “آنها را به کار باز می گردانیم” با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و موتور جستجوی مشاغل ایران (کارپیشه) شکل گرفته است تا زمینه اشتغال مجدد بیکار شدگان کرونا فراهم شود.

    در این کمپین شرکت ها و موسسات ایرانی با مراجعه به کار پیشه اعلام می‌کنند که چند نفر را با چه مهارت هایی در کدام نقطه از ایران استخدام می کنند.

    از دیگر سو کارجویانی که بر اثر کرونا بیکار شده‌اند نیز با مراجعه به کارپیشه و ثبت مشخصات خود برای حضور مجدد در کار اعلام آمادگی می نمایند.

    انتظار می‌رود مدیرانی که مجموعه‌ های آنها از نظر اقتصادی در وضعیت باثباتی هستند با شرکت در این کمپین، اقدامی انسانی در حمایت از هموطنان آسیب‌دیده شان را رقم بزنند.

    رسانه‌های جمعی اسامی شرکت های انسان‌دوستی را که به این کمپین می‌پیوندند به طور مستمر اعلام خواهند کرد.

    برای شرکت در کمپین “آنها را به کار بازگردانیم” وارد لینک زیر شوید:

    karpishe.com/covid

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=118641

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم