نماد سایت پول بانک

گزارش تصویری نشست خبری یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته «ایران ساخت»

  • پول‌ بانک: نشست خبری یازدهمین نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته «ایران ساخت»، ظهر امروز شنبه ٩ دی ماه ١۴٠٢، با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، جواد مشایخ معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات معاونت علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

    دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

    جواد مشایخ معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    جواد مشایخ، جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش ­بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این نشست خبری گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال 1392 تاکنون نسبت به برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت اقدام کرده است. هدف از برپایی این نمایشگاه، کاهش وابستگی آزمایشگاه ها به تجهیزات و مواد وارداتی و همچنین ارتقای توانمندی تولید کنندگان داخلی و حمایت از شرکت های دانش بنیان در زمینه ساخت و تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی است.

    بنا به این گزارش، یازدهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت»، در 14 بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران‌ساخت برگزار می‌شود.

    «نفت و پتروشیمی»، «برق»، «الکترونیک و نرم‌افزار»، «عمران و ساختمان»، «مکانیک»، «شیمی و متالورژی»، «کشاورزی و محیط‌زیست»، «فیزیک پایه»، «تجهیزات عمومی آزمایشگاهی»، «مواد آزمایشگاهی»، «مهندسی پزشکی و زیست مواد»، «تجهیزات آزمون صنعتی»، «خدمات کالیبراسیون» و «تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس»، محورهای برگزاری این رویداد است.

    این گزارش می افزاید، به منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ ساخت تجهیزات و تولید مواد آزمایشگاهی و کاهش وابستگی آزمایشگاه‌ها به تجهیزات و مواد وارداتی، نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت، از 12 تا 15 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    گفتنی است، یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، به مدت ۴ روز، از تاریخ ١٢ تا ١۵ دی ماه ١۴٠٢ و ساعت بازدید ٨ صبح تا ١۶ عصر، در سالن های میلاد(31)، خلیج فارس 44 و 40، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می‌شود.

    عکس و خبر: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل