نماد سایت پول بانک

گزارش تصویری نشست خبری نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»  

  • پول بانک: نشست خبری نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»، صبح امروز یکشنبه 21 خردادماه 1402، با حضور روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رضا اسدی فر معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

    روح‌اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

    روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: برنامه ملی آبادیران به دنبال این است که توجهات علمی، سرمایه گذاری و اقتصاد بنیان را به نقاط کشور که پر از ظرفیت و پتانسیل هستند اما کمتر به آنها توجه شده ببرند. خروجی این توجه در درجه اول احساس تعلق است.

    بنا به این گزارش، به منظور مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان، توسعه بازار شرکت های دانش بنیان وخلاق و فناور و در راستای آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر مناطق محروم با تکیه بر توان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در نظر دارد با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) «نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران» را برگزار کند.

    رضا اسدی فر معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری

    این نمایشگاه در پنج بخش «مسکن و زیرساخت های توسعه شهری و روستایی»، «کشاورزی، دامپروری و شیلات»، «سلامت، بهداشت و توانبخشی»، «ماشین آلات کوچک مقیاس» و «فناوری های نرم و آموزشی» برپا خواهد شد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا – آباد ایران»، به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و فناور و همچنین مشارکت و هم افزایی ۲۸ نهاد شرکت کننده از ۲۳ تا ۲۵ خرداد ماه 1402، در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

    تیزر نمایبشگاه

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل