• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

کشتی صیادی چینی حامل 50 تُن ماهی میکتوفیده در جاسک متوقف شد

  • کد خبر : 75681
  • 16 بهمن 1398 - 14:12

جانشین دریابانی هرمزگان از توقیف یک فروند کشتی صیادی چینی حامل ۵۰ تُن انواع ماهی میکتوفیده قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جاسک خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، عبدالله لشکری در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان شهرستان جاسک با انجام اقدامات اطلاعاتی از صید کردن یک فروند کشتی صیادی مربوط به کشور چین در منطقه مطلع شدند و اقدامات لازم را برای توقیف آن آغاز کردند.
وی افزود: مرزبانان با اشراف و هدایت اطلاعاتی، موفق شدند موقعیت شناور را در دریا شناسایی و در یک اقدام ضربتی شناور را در شش مایلی اسکله ادارۀ بنادر جاسک توقیف کنند.
رئیس سازمان شیلات: اظهارات ظریف درباره اجازه صید به کشتی‌های خارجی اشتباه است/مگر من درباره سیاست خارجی حرف می‌زنم؟گیلان| صید ماهیان استخوانی از دریای خزر امسال 27 درصد کاهش یافتجانشین دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از کشتی توقیفی 50 تُن انواع ماهی میکتوفیده به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و در این رابطه 16 نفر متهم نیز دستگیر شدند.
جانشین دریابانی استان هرمزگان در خاتمه با بیان اینکه محوریت تولید و اشتغال..

  • جانشین دریابانی هرمزگان از توقیف یک فروند کشتی صیادی چینی حامل ۵۰ تُن انواع ماهی میکتوفیده قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جاسک خبر داد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، عبدالله لشکری در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان شهرستان جاسک با انجام اقدامات اطلاعاتی از صید کردن یک فروند کشتی صیادی مربوط به کشور چین در منطقه مطلع شدند و اقدامات لازم را برای توقیف آن آغاز کردند.

    وی افزود: مرزبانان با اشراف و هدایت اطلاعاتی، موفق شدند موقعیت شناور را در دریا شناسایی و در یک اقدام ضربتی شناور را در شش مایلی اسکله ادارۀ بنادر جاسک توقیف کنند.

    رئیس سازمان شیلات: اظهارات ظریف درباره اجازه صید به کشتی‌های خارجی اشتباه است/مگر من درباره سیاست خارجی حرف می‌زنم؟گیلان| صید ماهیان استخوانی از دریای خزر امسال 27 درصد کاهش یافت

    جانشین دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از کشتی توقیفی 50 تُن انواع ماهی میکتوفیده به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و در این رابطه 16 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

    جانشین دریابانی استان هرمزگان در خاتمه با بیان اینکه محوریت تولید و اشتغال در مناطق مرزنشین، مبارزه با تجاوزهای مرزی صیادان کشورهای دیگر است، خاطرنشان کرد: دریابانی استان هرمزگان با تقویت تجهیزات و امکانات، به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که در حوزه آب‌های سرزمینی ایران، قاچاق صورت پذیرد و مرزبانان با قاطعیت با تجاوزهای مرزی از سوی صیادان کشورهای دیگر برخورد خواهند کرد.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=75681

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم