• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

کارت هوشمند ناوگان جاده‌ای متخلف یکسال غیرفعال می‌شود

  • کد خبر : 75149
  • 15 بهمن 1398 - 10:46
کارت هوشمند ناوگان جاده‌ای متخلف یکسال غیرفعال می‌شود

معاون وزیر راه از ابلاغ دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون شهری و روستایی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالهاشم حسن‌نیا با بیان این‌که این دستورالعمل به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در پنج فصل و 14 ماده تدوین و جهت اجرا به ادارات استانی ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس ماده 14 این دستورالعمل، در صورت ارتکاب هر کدام از تخلفات مندرج در جدول ذیل این ماده، موضوع با دعوت از مالک ناوگان در کمیسیونی متشکل از مدیرکل، معاون حمل و نقل و مسئول واحد حقوقی اداره‌کل استان رسیدگی و باتوجه به نوع، دفعات و تکرار تخلفات نسبت به تذکر یا غیرفعال کردن کارت هوشمند ناوگان مربوطه تا مدت حداکثر یکسال اتخاذ تصمیم خواهد شد.
وی افزود: در موارد خاص و حسب ضرورت کمیسیون ویژه در ستاد با حضور نمایندگان دفاتر ستادی، تشکیل و مطابق مفاد این ماده، تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی گفت: وجود نقص فنی حادث یا مستمر تهدیدکننده ایمنی در وسیله‌نقلیه، فقدان تجهیزات مورد نیاز در وسیله‌نقلیه، فقدان برگ م..

  • معاون وزیر راه از ابلاغ دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون شهری و روستایی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای خبر داد.

    کارت هوشمند ناوگان جاده‌ای متخلف یکسال غیرفعال می‌شود – اخبار اقتصادی –

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالهاشم حسن‌نیا با بیان این‌که این دستورالعمل به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در پنج فصل و 14 ماده تدوین و جهت اجرا به ادارات استانی ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس ماده 14 این دستورالعمل، در صورت ارتکاب هر کدام از تخلفات مندرج در جدول ذیل این ماده، موضوع با دعوت از مالک ناوگان در کمیسیونی متشکل از مدیرکل، معاون حمل و نقل و مسئول واحد حقوقی اداره‌کل استان رسیدگی و باتوجه به نوع، دفعات و تکرار تخلفات نسبت به تذکر یا غیرفعال کردن کارت هوشمند ناوگان مربوطه تا مدت حداکثر یکسال اتخاذ تصمیم خواهد شد.

    وی افزود: در موارد خاص و حسب ضرورت کمیسیون ویژه در ستاد با حضور نمایندگان دفاتر ستادی، تشکیل و مطابق مفاد این ماده، تصمیم‌گیری خواهد شد.

    وی گفت: وجود نقص فنی حادث یا مستمر تهدیدکننده ایمنی در وسیله‌نقلیه، فقدان تجهیزات مورد نیاز در وسیله‌نقلیه، فقدان برگ معاینه فنی، بیمه‌نامه شخص ثالث معتبر و گواهی تأیید صلاحیت ناوگان حمل مواد خطرناک، واگذاری وسیله‌نقلیه به راننده فاقد مدارک مجاز و معتبر، بروز تصادف منجر به جرح یا فوت ناشی از نقص فنی وسیله‌نقلیه و سایر موارد مربوط به عدم رعایت بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان که موجب کاهش ایمنی و اختلال در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای می‌شود از جمله عمده‌ترین تخلفات است.

    عملکرد اتوبوس‌های بین شهری زیر ذره بین کنترل مسافران و مسئولانسازمان راهداری: با رانندگان و شرکت‌های متخلف به شدت برخورد می‌کنیم

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=75149

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم