• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

کاربران اکسی اینفینیتی طی ۳۰ روز گذشته ۸۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند

  • کد خبر : 247576
  • 09 شهریور 1400 - 11:30
کاربران اکسی اینفینیتی طی ۳۰ روز گذشته ۸۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند

به دنبال رشد گسترده بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT)، درآمد ماه گذشته کاربران بازی بلاک چینی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) از فروش توکن‌های این بازی به ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است.
به گزارش دیلی هودل، کارب..

  • به دنبال رشد گسترده بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT)، درآمد ماه گذشته کاربران بازی بلاک چینی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) از فروش توکن‌های این بازی به ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است.

    به گزارش دیلی هودل، کاربران بازی بلاک چینی اکسی اینفینیتی در طول ۳۰ روز گذشته درآمدی ۸۰۰ میلیون دلاری داشته‌اند و این موضوع نشان‌دهنده افزایش محبوبیت بازی‌های مبتنی بر توکن‌های غیرمثلی است.

    این بازی آنلاین که کمپانی بازی‌سازی اسکای ماویس (Sky Mavis) آن را ساخته، بستری را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با خرید، پرورش و فروش موجوداتی به نام اکسی (Axie) که هرکدام از آنها نماینده یک توکن غیرمثلی است، کسب درآمد کنند. هر بار که کاربری یکی از این اکسی‌ها را خریداری می‌کند، درآمد حاصل از فروش آن به خزانه‌ای واریز می‌شود که جامعه سرمایه‌گذاران توکن «AXS» آن را مدیریت می‌کنند. شایان ذکر است که AXS توکن اصلی پروتکل اکسی اینفینیتی است.

    بر اساس داده‌های وب‌سایت تحلیلی کریپتو اسلم (CryptoSlam)، فروش کل تاریخ بازی اکسی اینفینیتی از ۱.۶۵ میلیارد دلار عبور کرده و تاکنون بیش از 3.8 میلیون تراکنش در این پروتکل انجام شده است. همین امر باعث شده تا اکسی اینفینیتی در صدر فهرست پرفروش‌ترین مجموعه‌های NFT قرار بگیرد.

    علاوه بر این، قیمت توکن اصلی پروتکل اکسی اینفینیتی هم در طول یک ماه گذشته با رشدی نزدیک به ۱۰۰ درصد، از ۴۲ دلار به ۷۴ دلار رسیده است.

    همچنین بخوانید: اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)؛ پلتفرمی برای بازی و کسب درآمد در دنیای دیجیتال

    بازی اکسی اینفینیتی که بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است، بخشی از جریان رونق بازی‌های ویدئویی در دوران قرنطینه و همه‌گیری ویروس کرونا است. در حال حاضر بسیار از کارگران سراسر جهان که پس از همه‌گیری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند، به صورت تمام‌وقت از طریق بازی‌های آنلاین کسب درآمد می‌کنند.

    یک تحلیل‌گر حوزه فناوری اطلاعات در فیلیپین گفته است از همان روزی که کارفرمایش قرارداد او را فسخ کرد، بازی اکسی اینفینیتی را شروع کرده و اکنون از این بابت بسیار خوشحال است.

    به‌طور کلی بازار توکن‌های غیرمثلی در سال ۲۰۲۱ رشد قابل‌توجهی داشته است. فروش کل تاریخ این بازار تا ماه ژوئن (خرداد) ۲.۵ میلیارد دلار بود و این در حالی است که فروش ماه اوت (مرداد) توکن‌های غیرمثلی از ۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

    کاربران اکسی اینفینیتی طی ۳۰ روز گذشته ۸۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • دامنه اینترنتی .NFT با قیمت ۸۴,۰۰۰ دلار خریداری شد
    • یک خانه در آمریکا به‌صورت توکن به حراج گذاشته شد
    • ورود پله، اسطوره فوتبال جهان به حوزه توکن‌های غیرمثلی
    • نیروی فضایی آمریکا هم NFT عرضه می‌کند
    • ویزا: توکن‌های غیرمثلی ابزار خوبی برای جلب مشارکت کاربران هستند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=247576

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم