• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

چه‌طور با هزینه رهن خانه سرمایه‌گذاری کنیم؟

  • کد خبر : 313221
  • 04 فروردین 1402 - 14:41
چه‌طور با هزینه رهن خانه سرمایه‌گذاری کنیم؟

فهرست محتوا همه ما از هزینه‌های بالای رهن و اجاره آپارتمان در تهران باخبر هستیم. اما عمق ناراحتی این قضیه این‌جاست که تمام هزینه رهنی که برای یک آپارتمان می‌دهیم یک‌جا، یک سال از دستمان درمی‌آید و هیچ کاری با آن تا سال بعد نمی‌توانیم کنیم. این‌طوری پولی که جمع کرده‌ایم و سرمایه ما یک […]

فهرست محتوا

  • همه ما از هزینه‌های بالای رهن و اجاره آپارتمان در تهران باخبر هستیم. اما عمق ناراحتی این قضیه این‌جاست که تمام هزینه رهنی که برای یک آپارتمان می‌دهیم یک‌جا، یک سال از دستمان درمی‌آید و هیچ کاری با آن تا سال بعد نمی‌توانیم کنیم.

    این‌طوری پولی که جمع کرده‌ایم و سرمایه ما یک سال می‌خوابد و سال بعد همان ارزش را ندارد.

    چه کنیم که این اتفاق را بهتر مدیریت کنیم و راه‌حل‌های جایگزین برای آن پیدا کنیم؟

    اجاره ماهانه آپارتمان مبله چه کمکی به ما می‌کند؟

    می خواهیم با مفهومی به نام اجاره ماهانه آپارتمان مبله به جای رهن و اجاره سالانه آشنا شویم.

    اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری با پولتان هستید اما نیاز دارید که خانه ای هم اجاره یا رهن کنید می‌توانید از اجاره ماهانه آپارتمان مبله استفاده کنید. این کار چه مزایایی دارد؟

    ۱. پول راکد نمی‌ماند، سرمایه‌تان را افزایش دهید

    اگر بخواهید به روش سنتی رهن و اجاره خانه عمل کنید باید میلیاردها تومان برای رهن خانه در همه محله‌های تهران هزینه کنید.

    بدی روش رهن خانه این است که تا پایان اقامت به پول رهنی که می‌دهید هیچ دسترسی ندارید و نمی‌توانید افزایشش دهید.

    می‌توانید به جای رهن یک‌ساله، اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران انجام دهید. این‌طوری با هزینه‌های خیلی کمتر در حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان در محله‌های خوب تهران یک آپارتمان مبله مجهز اجاره کرده‌اید و ماهانه آن را تمدید می‌کنید.

    با این کار باقی سرمایه‌تان دستتان می‌ماند و می توانید با آن کار یا سرمایه‌گذاری کنید و پولتان را افزایش دهید.

    با اجاره ماهانه آپارتمان مبله می‌توانید از راکد ماندن پولتان جلوگیری کنید.

    چه‌طور با هزینه رهن خانه سرمایه‌گذاری کنیم؟

    ۲. هزینه‌های اضافه ندارید

    برای اجاره ماهانه پلتفرم و شرکت‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید با جایی قرارداد ببندید که هزینه‌های پرداخت قبض را نداشته باشد و شما فقط هزینه اجاره را بدهید.

     

    ۳. مدت اقامت در دست خودتان است

    اجاره ماهانه برای کسانی که دنبال اقامت موقت هستند خیلی مناسب است چون مدت اقامت دست خودشان است. برای مثال اجاره آپارتمان مبله به صورت ماهانه برای کسانی که سفر درمانی، کاری کرده‌اند یا برای مدت موقتی نیاز به یک خانه در تهران دارند بسیار مناسب است.

    برای این‌کار می‌توانند سراغ آپارتمان‌های مبله روند که تمام امکانات رفاهی یک زندگی روزمره و مجهز را داشته باشند.

    مثلا برای سفرهای کاری می‌شود خانه‌ای را پیدا کرد که وای فای رایگان، دسترسی‌های مناسب به محل کار یا وسایل نقلیه و محیطی آرام داشته باشد.

    برای سفر درمانی می‌توان سراغ آپارتمان‌های مبله نزدیک بیمارستان‌ها رفت. این‌طوری هم در هزینه‌ رفت‌وآمد صرفه‌جویی شده و هم برای بیمار سختی راه وجود ندارد.

    از یک ماه تا هر مدتی که بخواهید می‌توانید خانه‌های مبله تهران را اجاره کنید و آن‌ها را تمدید کنید.

    ۴. راحتی خانه مانند خانه خود

    تصور اقامت در خانه مبله‌ای که وسایلش را خودتان تهیه نکرده باشید شاید کمی حس معذب بودن بدهد. اما اگر جایی را پیدا کنید که خانه‌های مبله باسلیقه با مبلمان تمیز و دکوراسیون خوب، دسترسی های عالی و پشتیبانی داشته باشد کار برای شما راحت می‌شود و راحت‌تر به آن عادت می‌کنید.

    ۵. خدمات اضافه

    بعضی از آپارتمان‌های مبله تهران خدمات اضافه‌تری هم به شما می‌دهند. برای مثال اگر خانه مبله‌ای را ماهانه اجاره کنید می‌توانید از خدمات بیشتر مثل کنسول بازی، استفاده از باشگاه، استخر و…هم استفاده کنید که برای یک اقامت موقت گزینه‌های جذابی هستند.

    ۶. تخفیف‌های اقامت ماهانه

    معمولا اجاره ماهانه نسبت به اجاره‌های روزانه تخفیف‌های بیشتری دارند و می‌توانید با اجاره ماهانه آپارتمان مبله، هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید.

    چه‌طور با هزینه رهن خانه سرمایه‌گذاری کنیم؟

    اجاره ماهانه برای اقامت خانوادگی هم مناسب است؟

    برای اقامت‌های خانوادگی سراغ آپارتمان‌های دوخواب به بالا بروید. خانه‌های مبله‌ای که هر اتاق آن دارای تخت‌خواب و کمد باشد تا هم وسایلتان جا شود و هم اقامت راحتی داشته باشید.

    بیشتر خانه‌های مبله تمام امکانت لازم مثل تخت‌خواب، ملافه و روبالشی، تلویزیون، لوازم آشپزانه، لباسشویی، اتو و… را دارند و لازم نیست وسیله اضافه‌تری با خودتان حمل کنید.

    اگر آدم سخت‌پسندی هستید حتما در انتخاب واحد و جایی که با آن قرارداد می‌بندید دقت کنید. جایی مثل تهران مبله را انتخاب کنید که تمام آپارتمان‌ها را با وسواس دکوراسیون و وسایل رفاهی گلچین کرده باشد، دسترسی منازل برایشان مهم بوده و سابقه کاری بالایی داشته باشند. همچنین جایی که پشتیبانی و مشاوره داشته باشد تا هم بتوانید قبل از رزرو در مورد خانه انتخابی خود اطلاعات تکمیلی و مشاوره بگیرید و هم در حین اقامت اگر دغدغه سوالی داشتید، بتوانید به جایی بیان کنید تا مشکلتان رفع شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=313221

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم