نماد سایت پول بانک

بررسی اینترنت تک نت

بررسی اینترنت تک نت
  •  

    مجموعه تک نت اعلام کرده است که با پیگیری سایت پول بانک، خدمات پس از فروش آنها اصلاح شده است و روال ضمانت بازگشت وجه با سرعت بیشتری انجام می‌شود. این تغییرات در راستای مشتری مداری صورت گرفته است و به پاسخ انتقاداتی که در مورد روال خرید بوده، اشاره شده است.

    شرکت تک نت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه IT، خدماتی به چند ده‌هزار مشترک در سراسر ایران ارائه می‌دهد. هدف این شرکت، درک نیاز مشتری، مشتری‌مداری و همراهی با مشتریان است تا وفاداری آنها را فراهم کند. شرکت تک نت با بهره گیری از متخصصین خود، جایگاهی شایسته در صنعت بوجود آورده است.

    از آنجایی که در ارائه خدمات، نارضایتی برخی مشترکین ناگزیر است، شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت موظف هستند تا به صورت مداوم و در تمام ساعات شبانه‌روز امکان ارائه‌ی خدمات را به کاربران خود داشته باشند. تک نت با ایجاد سیستم بازخورد مناسب، میزان نارضایتی مشترکین خود را به حداقل ممکن رسانده است. هر کاربر قبل از خرید می‌تواند از صفحه‌ی قوانین و مقررات موجود در سایت از کلیه شرایط عودت، پشتیبانی و فروش مطلع شود.

    تک نت همواره در تلاش است تا اینترنت در ایران معنای واقعی خود را در سطح جهانی داشته باشد و هیچ‌گاه نگاه حجمی به اینترنت نداشته است. این شرکت پس از منتشر شدن مطلبی در وب‌سایت معتبر زوم‌تک، در تلاش است تا رضایت مخاطبین این مطلب را جلب کند.

    اقداماتی نیز برای اصلاح فرایند عودت وجه صورت گرفته است تا سطح رضایت مشتریان افزایش یابد. در صورت ایجاد نارضایتی، کاربران می‌توانند به بخش “صدای مشتریان” تماس بگیرند و یا از طریق صفحه‌ای که در سایت با نام “صدای مشتریان” وجود دارد، نظرات و نارضایتی خود را اعلام کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    خروج از نسخه موبایل