• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

چراغ سبز دولت روسیه به صندوق ثروت ملی برای انباشت شمش طلا

  • کد خبر : 237548
  • 02 خرداد 1400 - 12:48
چراغ سبز دولت روسیه به صندوق ثروت ملی برای انباشت شمش طلا

چراغ سبز دولت روسیه به صندوق ثروت ملی برای انباشت شمش طلا – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، صندوق ثروت ملی روسیه (NWF) برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با سرمایه گذاری در..

  • چراغ سبز دولت روسیه به صندوق ثروت ملی برای انباشت شمش طلا چراغ سبز دولت روسیه به صندوق ثروت ملی برای انباشت شمش طلا – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، صندوق ثروت ملی روسیه (NWF) برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با سرمایه گذاری در زمینه طلا چراغ سبز گرفت چرا که میخائیل میشوستین، نخست وزیر این کشور روز جمعه دستور مربوطه را امضا کرد.

    دفتر مطبوعاتی کابینه دولت روسیه گفت: ذخایر مالی صندوق ثروت ملی می تواند در حساب های بانک مرکزی روسیه به صورت فلزات گرانبها، به ویژه طلا، که به طور سنتی به عنوان یکی از دارایی های دفاعی دیده می شود، نگهداری شود.

    طبق گفته دولت، این تصمیم که در اواخر سال 2020 پیشنهاد شده است امکان تنوع در سرمایه گذاری های این صندوق را مهیا می‌کند تا از ایمنی آنها و افزایش بازده تخصیص ها اطمینان حاصل کند.

    بر اساس این گزارش، صندوق ثروت ملی روسیه بخشی از دارایی های بودجه فدرال روسیه است.

    ذخایر ارز و طلای روسیه به مرز 600 میلیارد دلار رسیدذخایر طلای روسیه به رکورد 121 تن رسید

    این سیستم برای حمایت از سیستم بازنشستگی کشوری ایجاد شده است و همچنین می توان از این بودجه برای جبران کسری بودجه در مواقع بحرانی استفاده کرد.

    طبق اعلام وزارت دارایی روسیه، از اول ژانویه، دارایی های این صندوق بیش از 13.5 تریلیون روبل یا نزدیک به 184 میلیارد دلار بوده است.

    در دراز مدت ، فلزات گرانبها برای سرمایه گذاری بسیار پایدارتر از دارایی های بازار مالی هستند.

    اوایل سال جاری میلادی، بانک مرکزی روسیه گزارش داد که در سال 2020 ارزش ذخایر طلای این کشور برای اولین بار از ذخایر دلار آن فراتر رفته است.

    تا پایان ماه ژوئن سال 2020، روسیه 128.5 میلیارد دلار طلا در اختیار داشت که 22.9 درصد از ذخایر بین المللی آن را تشکیل می داد و تقریبا 4 میلیارد دلار بیشتر از ارزش دلار آمریکا در دارایی های این کشور است.

    انتهای پیام/

    منبع تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237548

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم