• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام مردمی 15 خرداد

  • کد خبر : 238144
  • 24 خرداد 1400 - 11:06
پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام مردمی 15 خرداد

کد خبر: 140010042
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به همه هموطنان گرامی تسلیت گفت و سالگرد قیام 15 خرداد را گر..

  • کد خبر: 140010042
    اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به همه هموطنان گرامی تسلیت گفت و سالگرد قیام 15 خرداد را گرامی داشت.
    به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به شرح زیر است:
    فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را خدمت شما هم میهنان گرامی تسلیت و تعزیت می گویم.
    امام خمینی (ره) در عصر و زمانه ای زیست و پرچم مبارزات دینی را برافراشت که کمتر کسی تصور به بار نشستن درخت انقلاب را داشت. انقلابی که به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و مذهبی و با رهبری این پیر فرزانه به عنوان آخرین انقلاب قرن، تمامی متفکران غرب و شرق را نیز به حیرت واداشت و معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد. همین حیرت و شگفت زدگی در ارتحال جانسوز آن عزیز سفر کرده نیز بار دیگر تکرار شد و مردم دوستدار ولایت همچون بهمن 57 که استقبال تاریخی و پرشکوهی داشتند در چهاردهم خرداد نیز بدرقه بی نظیری از امام و مقتدای خود به جا آوردند.
    15 خرداد نیز از دیگر روزهای بزرگ و سرنوشت سازی است که یادآور حرکت و جنبش آزادیخواهان و دیندارانی بود که با رهبری امام راحل و با ایثار و از جان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شدند و افتخار و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آوردند.
    بار دیگر رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت و تعزیت می گویم و یاد و خاطره شهدای سبکبار 15 خرداد را گرامی می داریم. راهشان پر رهرو باد.
    اسماعیل لله گانی

    منبع بانک رفاه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=238144

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم